Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE ECHIPAMENTE FILTRARE SI INCALZIRE LA SC ARCADE DOORS SRL


Anunt de participare numarul 87398/29.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC ARCADE DOORS SRL
Adresa postala: Sos. Colentina 26, Sector 2, Bl. 64, Sc. A, Apt. 76, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021181, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Dinu, Tel.021-212.12.81, Email: [email protected], Fax: 021-211.13.97, Adresa internet (URL): www.arcade-trading.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC ARCADE DOORS SRL - Punct de lucru
Adresa postala: Str. Opanez, Nr. 3A, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023772, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, Tel.0040 21 212.13.81, In atentia: Alexandru DINU, Email: [email protected], Fax: 0040 21 212.13.87, Adresa internet (URL): www.arcade-trading.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC ARCADE DOORS SRL - Punct de lucru
Adresa postala: Str. Opanez, Nr. 3A, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023772, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, Tel.0040 21 212.13.81, In atentia: Alexandru DINU, Email: [email protected], Fax: 0040 21 212.13.87, Adresa internet (URL): www.arcade-trading.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC ARCADE DOORS SRL - Punct de lucru
Adresa postala: Str. Opanez, Nr. 3A, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023772, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, Tel.0040 21 212.13.81, In atentia: Alexandru DINU, Email: [email protected], Fax: 0040 21 212.13.87, Adresa internet (URL): www.arcade-trading.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate cu Raspundere Limitata (SRL)
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiareAltele: Fabricarea altor elemente de dulgherie si tamplarie pentru constructii -cod CAEN - 1623.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE ECHIPAMENTE FILTRARE SI INCALZIRE LA SC ARCADE DOORS SRL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Mihai Bravu Nr 187
Oras Mizil, jud Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. 1 buc. instalatie filtrare pulberi cu recirculare aer - pentru sectia prelucrari mecanice - debit 20-22.000 m3/h;
2. 1 buc. instalatie filtrare gaze cu recirculare aer - pentru sectia vopsitorie - debit 16.000 m3/h;
3. 1 buc. generator aer cald - pentru incalzire spatiala - capacitate calorica 500.000 kcal/h.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42514000-2 - Dispozitive si aparate de filtrare sau de purificare a gazelor (Rev.2)
42341000-8-Cuptoare comerciale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. 1 buc. instalatie filtrare pulberi - debit 20-22.000 m3/h
2. 1 buc. instalatie filtrare gaze - debit 16.000 m3/h
3. 1 buc. generator aer cald - capacitate calorica 500.000 kcal/h
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare de 5000 RON, garantie de buna executie de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii si ajutor de la Bugetul de Stat in cadrul Programului de Crestere a Competitivitatii Produselor Industriale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat de inregistrare la ORC - in copie;
- Certificat constatator de la ORC - in original;
- Certificat de atestare fiscala - original;
- Declaratie privind ne-incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG. 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii au obligatia sa o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei rtificari / confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3077/XXVIII/501.493
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza, Italiana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2009 14:00
Locul: La punctul de lucru din Str. Opanez 3A, Sector2 - Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau reprezentant autorizat al acestuia are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040 21 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 0040 21 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independenteinr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040011, Romania, Tel.0040 21 319.51.80, Email: [email protected], Fax: 0040 21 319.51.80, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaContact.aspxidInstitutie=2
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pentru solutionarea contestatiilor, partea care se considera vatamata are dreptul sa se adreseze Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Juridic al SC ARCADE DOORS SRL
Adresa postala: Str. Opanez 3A, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023772, Romania, Tel.0040 21 212.13.81, Email: [email protected], Fax: 0040 21 212.13.87, Adresa internet (URL): www.arcade-trading.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2009 13:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer