Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipamente hardware si aplicatii software specializate precum si a unor servicii specializate pentru configurarea acestor aplicatii si pentru dezvoltarea de functionalitati noi


Anunt de participare numarul 88986/21.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ALBA IULIA
Adresa postala: Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510134, Romania, Punct(e) de contact: COSMIN BUZGURE, Tel.0258811993, In atentia: SUCIU MARIELLA, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0258811993, Adresa internet (URL): www.apulum.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente hardware si aplicatii software specializate precum si a unor servicii specializate pentru configurarea acestor aplicatii si pentru dezvoltarea de functionalitati noi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Alba Iulia
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipamente hardware si aplicatii software specializate precum si a unor servicii specializate pentru configurarea acestor aplicatii si pentru dezvoltarea de functionalitati noi in cadrul proiectului: SERVICII EFICIENTE DE E-ADMINISTRATIE SI MANAGEMENTUL TERITORIULUI PENTRU PRIMARIA ALBA IULIA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72222000-7 - Servicii de analiza strategica si de planificare a sistemelor sau a tehnologiei informatiilor (Rev.2)
48612000-1-Sistem de gestiune a bazelor de date (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
51610000-1-Servicii de instalare de computere si de echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
72500000-0-Servicii informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor tehnice din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 690, 011RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 16000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS CCE 2007- 2013 si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Formular nr. 2; Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 - Formular 3; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 4; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelorcatre stat, inclusiv cele locale in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertei.Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului , in original, sau copie legalizata, la care se anexeaza copiacertificatului de inregistrare.Persoane juridice/fizice romane - Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului , in original, sau copie legalizata, la care se anexeaza copiacertificatului de inregistrare;Persoane juridice /fizice straine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara ;Bilanturilecontabile la data de 31 decembrie 2006, 2007 si 2008vizate si inregistrate la organele competente. Bilanturile contabile vor fi prezentate in copie si certificate conform cu originalul pe fiecare pagina de reprezentantul legal al operatorului economic. Fisa de informatii generale - Formular nr. 5
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Media cifrei de afaceri a ofertantuluipe ultimii trei ani (2006, 2007 si 2008)trebuie sa fie de minim 1.000.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va completa Formularul 6 din Fisa de date a achizitiei.Pentru fiecare contract mentionat in Lista Formularului nr.6 se va completa si depune, separat, cate un Formular nr.7 - EXPERIENTA SIMILARA Detalierea proiectelor incluse in Formularul nr.6
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
30080/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2009 11:00
Locul: Primaria Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Sala de Sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul OperationalSectorial Cresterea Competitivitatii Economice 2007-2013 (POS CCE)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr. 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021- 3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba
Adresa postala: Piata I.C. Bratianu , nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510110, Romania, Tel.0258-810.289, Fax: 0258 - 810.286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ServiciulAdministratie Publica, Juridic Contencios - Primaria Alba Iulia
Adresa postala: strada calea Motilor , 5A, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510134, Romania, Tel.0258-811993, Fax: 0258-811993, Adresa internet (URL): www.apulum.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2009 15:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer