Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipamente hardware si aplicatii software precum si a unor servicii specializate pentru configurarea acestor aplicatii in cadrul proiectului ?Sanatate fara frontier cod MIS-ETC 637?


Anunt de participare numarul 109172/08.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Casa de Asigurari de Sanatate Calarasi
Adresa postala:  str. Independentei nr. 51, jud. Calarasi, Localitatea:  Calarasi, Cod postal:  910029, Romania, Punct(e) de contact:  Adrian Sencu, Tel. 0242316717, Email:  [email protected], Fax:  0242318464, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente hardware si aplicatii software precum si a unor servicii specializate pentru configurarea acestor aplicatii in cadrul proiectului ?Sanatate fara frontier cod MIS-ETC 637?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: La sediul Autoritatii Contractante
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipamente hardware si aplicatii
software precum si a unor servicii specializate pentru configurarea acestor aplicatii in
cadrul proiectului ?Sanatate fara frontier cod MIS-ETC 637? conform documentatia de atribuire si caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72262000-9 - Servicii de dezvoltare software (Rev.2)
72200000-7-Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
72211000-7-Servicii de programare de sisteme informatice si software utilitare (Rev.2)
72230000-6-Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.2)
72240000-9-Servicii de analiza si de programare de sisteme (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie echipamente hardware si aplicatii software precum si a unor servicii
specializate pentru configurarea acestor aplicatii in cadrul proiectului ?Sanatate fara frontier cod
MIS-ETC 637? ? echipamente, servicii si software pentru realizarea sistemului informatic de
monitorizare si suport al deciziei pentru situatii epidemiologice si alte situatii de urgenta. Conform caiet de sarcini publicat in SEAP.
Valoarea estimata fara TVA: 870, 220.2EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de Participare70000 lei ; Garantie buna executie 10 % din valoarea contractului constituite conform documentatie de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Documente care dovedesc forma de inregistrare; Certificatului constatator; Certificat de inregistrare fiscala; Declaratie privind incadrarea ofertantului incategoria I.M.M.-urilor (daca este cazul; Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice; Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea informatiilor generale aferente anilor 2007, 2008 si 2009. Nivel minim: media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 5.500.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Listei principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani; Informatii cu privire la lista principalelor livrari in ultimii 3 ani; Personalul de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului (echipa responsabila de derularea proiectului); Declaratia de disponibilitate; Autorizare privind punerea la dispozitie a aplicatiilor; Drepturi de autor; Autorizare pentru livrarea produselor COTS si echipamente; Standarde de asigurare a
calitatii; Standarde de asigurare a
securitatii;Standarde de protectia
mediului; Informatii privind protectia
muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Contract impl./ furn., fin. cu succes in ultimii 3 ani, cu o val. de min 70.000 euro si in care part.op.ec. sa fi presupus cel putin : a. Soft. de aplic b. Identificarea, declararea si monitorizarea zonelor de risc;c. Asig managementului situatiilor de criza in cazul produceriivenimentelor;d. Efectuarea activ. de analiza, ev. si sinteza referitoare la situatiile de urgenta; e. Asig mediatizararii situatiilor de urgenta prin Internet;f. Ges. bazei de date ref. la sit. de urg. date precum si intreg istoricul de modif.aduse acesteia;g. Asig integrarii cu alte sisteme de monitorizare;h. Serv de analiza, proiectare si dezvoltare, impl. si instruire. Un contract de impl./furn., fin. cu succes in ultimii 3 ani, avand o val. de min 300.000 euro si in care part. op ec.sa fi presupus cel putin: a. aplic soft. pentru Serv de urgenta sau centre de coord. situatii de urgente, care sa contina procesarea alarmelor, planificare si coordonare a operatiunilor de raspuns la situatii de urgentab. integrare cu o aplic de tip GISc. integrare cu serviciul specializatd. integrare dintre aplicatia soft. si sistemul de comunicatii voce si datee. administrarea centralizata a tuturor comp.r de comunic. vocef. Proces. si afisare in aplic. GIS a inf. de localizare GPSg. Ges. logisticii pentru o sit. de urgenta h. Det. automata a ariei specif. sit. de urgenta, afisarea cailor de acces si calculul lugimilor catre aria specif.. Un contract de Serv /impl. a unui sistem inf. integrat, fin. cu succes in ultimii 3 ani la nivel nat., cu o val. de min 500.000 euro, care sa fi inclus cel putin: a. soft. de aplic;b. componente de tip portal informational atat la nivel central cat si la nivel regional;c. baza de date geo-referentiata GIS si aplicatii specifice WEB GIS;d. Infrastructura hardware, infrastructura soft., platforma GIS de baza;e. Serv de analiza, dezvoltare, impl. si instruire pentru aplicatii soft.;f. Impl.a si punerea in functiune a cel putin unui mecanism de modelare si simulare privind unul sau mai multi factori de mediu.g. cumulat sa fi inclus instruire pentru cel putin 500 de utilizatori ai sis. livrate; h. sa fi cont. func de diseminare a inf. si inf. a publicului;conf. doc. de atrib.;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
45%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen punere la dispozitie aplicatie
15%
Descriere: tehnic
3.
Matricea cadrului logic
20%
Descriere: Tehnic
4.
Plan de risc
20%
Descriere: Tehnic
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S191-292046 din 01.10.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2010 16:00
Locul: CASA DE ASIGURARI DE SANATATE CALARASI, Str. Independentei nr. 51, Calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013implica realizareaproiectului de monitorizare si suport al deciziei pentru epidemii si alte situatii de urgenta cevizeaza sanatatea publica, descris in Fisa de date a achizitiei si in Caietul de sarcini
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONF.ART256(2*) DIN OUG 34/2006ACTUALIZAT IN 10 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC - CASA DE ASIGURARI DE SANATATE CALARASI
Adresa postala:  Str. Independentei nr. 51, Localitatea:  Calarasi, Cod postal:  910029, Romania, Tel. 0242.316717, Fax:  0242.318464
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2010 11:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer