Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie echipamente individuale de protectie -contract rezervat


Anunt de participare (utilitati) numarul 99267/03.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Punct(e) de contact: Iulian Dinica, Tel.021-3074120, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3074555, Adresa internet (URL): www.ratb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
achizitie echipamente individuale de protectie -contract rezervat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SAD-INTR VAGONULUI, NR 11, SECTOR 2, BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie echipamente individuale de protectie -contract rezervat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18113000-4 - Imbracaminte de uz industrial (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitie echipamente individuale de protectie -contract rezervat, impartita in 11 loturi
lot 1: cantitate: 20 buc;valoare estimata 1500 lei
lot 2: cantitate: 1233buc;valoare estimata 44.154 lei
lot 3: cantitate: 25 buc;valoare estimata: 955 lei
lot 4: cantitate167 buc;valoare estimata: 4786 lei
lot5:28 buc;valoare estimata: 846 lei
lot6: cantitate: 12 buc, valoare estimata: 546 lei
lot7: cantiatate: 278 buc;valoare estimata: 8674 lei
lot8: cantitate: 321 buc;valoare estimata;2247 lei
lot9: cantitate: 70buc;valoare estimata: 665 lei
lot 10: cantitate: 25 buc;valoare estimata: 1200lei
lot 11: cantitate: 240 buc;valoare estimata: 12668 lei
Valoarea estimata fara TVA: 78, 241RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
fara garantii de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - prezentareformular ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- completare formular BCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul , din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. d) g) din Legea 26/1990si cu privire la aplicarea Legii nr 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.(Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor).Persoane juridice /fizice straine
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident .Documentul se va prezenta inoriginal si copie , anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil si cont de profit si pierderi
Ultimul bilant contabil , inregistrat la organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare de functionare ca unitate protejataAutorizare de functionare ca unitate protejata , in baza Legii nr 448/2006, emisa de organele in drept.
Lista principalele livrari in ultimii 3 ani- completarea formularului din sectiunea Formulare Tabelul anexat formularului C va contine informatii privind indeplinirea in ultimii 3 ani a unor contracte care au ca obiect livrarea unor produse similare cu cel care face obiectul procedurii de fata.
Recomandari din partea unor beneficiari/clienti- prezentarea a cel putin doua recomandari emise debeneficiari ai ofertantului , privind produsele ce fac obiectul acestei proceduri .
Declaratie pe propria raspundere privind forta de munca
Declaratie pe propria raspundere in care sa fie prezentate datele :
- numarul total de salariati,
- numarul persoanelor cu dizabilitati implicate in procesul de fabricatie al echipamentelor individuale de protectie.
Declaratie pe propria raspundere a ofertantului ca este producator al bunurilor ofertate (echipamente individuale de protectie)Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantul esteproducator al bunurilor ofertate (echipamente individuale de protectie).
III.2.4) Contracte rezervate
Da
Contractul este rezervat unor ateliere protejate
Contractul va fi executat exclusiv in cadrul unor programe de ocuparea fortei de munca protejate
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1305/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2010 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2010 10:00
Locul: sediul ratb-b-dul dinicu golescu, nr 1, sector 1, bucuresti, etajul 6, serviciul contracte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite ale operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str stavropoleus, nr6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
tribunalul bucuresti sectia IX-A CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: B-DUL UNIRII, NR 37, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213044543
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM PREEVEDERILOR OUG NR 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTENCIOS RATB
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU, NR 1, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213074000, Fax: 0213147136
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2010 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer