Licitatie Publica - achizitie echipamente individuale de protectie
Anunt de participare (utilitati) numarul 90712/11.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: ÂB-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: ÂRO010861, Romania, Punct(e) de contact: ÂIulian Dinica, Tel.Â021-3074120, Email: Â[email protected], [email protected], Fax: Â021-3147136, Adresa internet (URL): Âwww.ratb.ro, Adresa profilului cumparatorului: Âwww.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
achizitie echipamente individuale de protectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RATB-SAD str Intrarea Vagonuluinr11, sector 2
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie echipamente individuale de protectie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
18113000-4-Imbracaminte de uz industrial (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitate totala 1882 unitati (lotul 1 :71 buc;lotul 2:200buc;lotul 3:15 buc;lotul 4:689 buc;'lotul5:9 buc;lotul 6:155 buc;lotul 7:200buc;lotul 8:50 per;lotul 9:16 buc;lotul 10:318 per;lotul 11:159 buc)
valoare estimata totala;40.047, 38 lei(lotul 1:1966, 70lei;lotul 2:5160, 00lei;lotul 3:810, 00lei;lotul 4:23.942, 75 lei;lotul5:428, 13lei;lotul 6:4.805, 00lei;lotul 7:1180, 00lei;lotul 8:340, 80lei;lotul 9:62, 50lei;lotul 10:397, 50lei;lotul 11:954, 00lei)
Valoarea estimata fara TVA: 40, 047.38RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
garantii de participare: 751LEI(lotul 1:35;lotul 2:100;lotul 3:15 ;lotul 4:450;lotul 5:8 ;lotul 6:95;lotul7:20;lotul 8:5 ; lotul 9:1 ;lotul 10:7 ;lotul 11:15 )
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul , Documente edificatoare care dovedesc o forma de înregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident .Documentul se va prezenta inoriginal si copie , anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.Autorizare de functionare ca unitate protejataAutorizare de functionare ca unitate protejata , in baza Legii nr 448/2006, emisa de organele in drept.
Recomandari din partea unor beneficiari/clientiPrezentarea a cel putin doua recomandari emise debeneficiari ai ofertantului , privind produsele ce fac obiectul acestei proceduri .
Declaratie pe propria raspundere privind forta de munca
Declaratie pe propria raspundere a ofertantului ca este producator al bunurilor ofertate (echipamente individuale de protectie)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil si cont de profit si pierderiUltimul bilant contabil , inregistrat la organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare de functionare ca unitate protejata , in baza Legii nr 448/2006, emisa de organele in drept.
Recomandari din partea unor beneficiari/clienti- prezentarea a cel putin doua recomandari emise debeneficiari ai ofertantului , privind produsele ce fac obiectul acestei proceduri .
Declaratie pe propria raspundere privind forta de munca
Declaratie pe propria raspundere a ofertantului ca este producator al bunurilor ofertate (echipamente individuale de protectie)
III.2.4) Contracte rezervate
Da
Contractul este rezervat unor ateliere protejate
Contractul va fi executat exclusiv in cadrul unor programe de ocuparea fortei de munca protejate
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1155/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2009 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2009 10:00
Locul: sediul ratb, b-dul dinicu golescu nr 1, sector 1, bucuresti, etajul 6, serviciul contracte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite ale operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila, gratuit, in SEAP pe site-ul : www.e-licitatie.ro.pentru produsul ofertat, furnizorul va prezenta, la data deschiderii, obligatoriu mostre ale echipamentelor individuale de protectie ofertate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Âstr stavropoleus, nr6, ,Localitatea: Âbucuresti, Cod postal: Â07000, Romania, Tel.Â02131004642, Fax: Â02131004642
Organism competent pentru procedurile de mediere
tribunalul municipiului bucurestisectia ix contencios administrativ
Adresa postala: Âb-dul unirii, nr 37, sector 3, Localitatea: Âbucuresti, Cod postal: Â07000, Romania, Tel.Â0213044543, Fax: Â0213044542
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor OUG nr 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul contencios ratb
Adresa postala: Âb-dul dinicu golescu nr 1, sector 1, Localitatea: Âbucuresti, Cod postal: Â07000, Romania, Tel.Â0213074000, Fax: Â0213147136
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2009 14:56