Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipamente IT


Anunt de participare numarul 104671/29.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PETROSANI
Adresa postala:  1 Decembrie 1918 nr.93, Localitatea:  Petrosani, Cod postal:  332019, Romania, Punct(e) de contact:  Paulina Maciuca - Asistent manager de proiect, Tel. 0254.541.221, In atentia:  Primar: Florin-Tiberiu IACOB-RIDZI, Email:  [email protected], Fax:  0254.545.903, Adresa internet (URL):  www.petrosani.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente IT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Petrosani, Scoala generala I.G.Duca
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipamente IT si sisteme wireless conform cerintelor din Caietul de Sarcini - Sectiunea III
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30211400-5 - Configuratii informatice (Rev.2)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
32510000-1-Sistem de telecomunicatii fara fir (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Laptop ? 54 buc, Videoproiector ? 54 buc, Ecran videoproiector ? 54 buc, Multifunctionala ? 54 buc, Tabla SMART ? 4 buc, Tabla SMART cu handwriter ? 50 buc, Retea scoala noua (inclusiv solutie wireless), Retea scoala veche (inclusiv solutie wireless)conform solicitarilor din Caietul de sarcini - Sectiunea III
Valoarea estimata fara TVA: 1, 502, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 20000 lei, Garantia de buna executie = 5% din valoarea contractului fara TVA, 50% pentru IMM conf.Legii 346/2004
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri UE, Buget de Stat si Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere cu lider de asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate-Anexa 2, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 -Anexa 3, Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Anexa 4, Certif. constatator privind plata oblig. catre bug. consolidat, Certif. constatator privind plata oblig. catre bug. local, Autoriz. de functionare si Certif. constatator ORC pt. pers.fizice romane, Certif. Inregistrare, Certificat constatator ORC si Autoriz. de functionare pt.dom. de activitate pt.pers.juridice romane, documente care dovedesc o forma de inregistrare si autorizatie functionare valabile in tara de origine traduse legalizat pt.pers.fizice/juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil 31.12.2008 vizat de organele competente cu activitate profitabila, Bilant contabil 31.12.2009 vizat de organele competente, Informatii generale-Anexa 5, Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani: min. 3000000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani-Anexa 6, Lista experienta similara ? Anexa 7, Recomandari de la beneficiari, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii ? Anexa 10, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii ? Anexa 9, CV-uri, Autorizatie de livrare emisa de producator ? Formular AL pentru echipamente / produsele ofertate, Autorizatie de service emisa de producator pentru echipamente / produsele ofertate, Informatii privind subcontractantii ? Anexa 8, Acord de subcontractare ? Formular AS, prezentare date de recunoastere pentru fiecare subcontractant in parte, Informatii privind asociatii- Formular AA Acord asociere, Certificat ISO 9001/echivalent pentru activitatea care face obiectul contractului pentru furnizor, CertificatISO 9001/echivalent pentru activitatea de productie a producatorului, Certificat ISO 14001/echivalent pentru activitatea care face obiectul contractului pentru furnizor, CertificatISO 14001/echivalent pentru activitatea de productie a producatorului, Certificat ISO 27001/echivalent pt activitatea care face obiectul contractului, Certificat OHSAS 18001/echivalent pt.activitatea care face obiectul contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinta minim. 1 contract cu valoare de 1500000 lei, cerinta minim 3 recomandari in original, cerinta minim personal tehnic de specialitate, calificat /certificat pentru echipamentele ofertate 2 persoane pentru fiecare tip de echipament ofertat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: PretulNumarul de runde: 1Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare dupa transmiterea invitatiei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12.237/15.07.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2010 11:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2010 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2010 12:00
Locul: Primaria Municipiului Petrosani, strada 1 Decembrie 1918, nr.93, etaj 1, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei, Reprezentanti ai ofertantilor care au depus oferta sau delegati, calitatea de delegat se atesta prin prezentarea unui imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?, Domeniul major de interventie 3.4. ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua?.Proiect ? O scoala pentru viitor ?. Cod SMIS 3594
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAPla adresa www.e-licitatie.ro, (click pe: anunturi- anunturi de participare accesand butonuldocumentatie si clarificari.In situatia in care apar modificari in durata de implementare a Proiectului ? O scoala pentru viitor ?, durata contractului poate fi majorata sau diminuata, pastrandu-se aceeasi valoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  strada Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104641, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Strada I.C. Bratianu nr.1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258810289, Fax:  0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Petrosani, Responsabil juridic proiect "O scoala pentru viitor"
Adresa postala:  strada 1 Decembrie 1918 nr.93, Localitatea:  Petrosani, Cod postal:  332019, Romania, Tel. 0254541220/int.209, Email:  [email protected], Fax:  0254545903
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2010 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer