Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipamente IT


Anunt de participare numarul 79180/04.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Palangean Daniela, Tel.021.3152520, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0213152520, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente IT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Lot 1 - sisteme SAN - sediile OCPI situate in cele 41 resedinte de judet si ANCPI;
Lot 2 scanere sediul ANCPI situat in Splaiul Independentei nr.202A, sector 6, Bucuresti;
Lot 3 laptop-uri - sediul ANCPI situat in Splaiul Independentei nr.202A, sector 6, Bucuresti;
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1 livrare, instalare, configurare si integrare in infrastructura existenta a sisteme SAN, precum si asigurare mentenanta;
Lot 2 livrare scanere;
Lot 3 livrare laptop-uri;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30233140-4 - Dispozitive de stocare cu acces direct (DASD) (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30216110-0-Scanere informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 sisteme SAN 42 buc.;
Lot 2 scanere 6 buc.;
Lot 3 laptop-uri 12 buc.;
Valoarea estimata fara TVA: 7, 842, 479RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.part: Lot176.724lei/17.050euro;Lot2-900lei/200euro;Lot3 900lei/200euro;Gar.de buna exec: 10%din pretul contr/lot.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din venituri proprii. Plata se va face prin OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul local si bugetul de stat, Declaratie privind protectia muncii (pentru Lot 1), Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale; Bilant contabil;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) minim: Lot 1 7.700.000 leiLot 2 90.000 leiLot 3 88.500 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare pentru livrarea produselor; Declaratie privind lista principalelor livrari de produse; Recomandari din partea altor beneficiari; Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea a calitatii (pentru lot1); Informatii privind subcontractantii; Informatii privind asociatii; Certificat ISO 9001; Certificat ISO 14001; certificare CE conform cu directivele ROHS, 89/336/EEC si 73/23/EEC;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Contracte similare incheiate in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) cu o valoare de minim: Lot 1 2.229.000 LEILot 2 26.800 LEILot 3 26.500 LEICerinta minima: pentru fiecare lot pentru care oferteaza operatorul economic va prezenta cel putin o recomandare din partea altor beneficiari ai ofertantului pentru un contract care a avut ca obiect servicii similare si care se regaseste in situatia contractelor prezentata in tabelul din Formularul 8.Cerinta minima: Pentru lotul 1 se vor prezentaCV-urile a cel putin 3 specialisti certificati pentru implementarea si asigurarea suportului pt produsele de tip NETWORK ATTACHED STORAGE, de catre producatorul echipamentelor, se va atasa dovada certificarii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2009 10:44
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2009 10:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2009 11:00
Locul: sediul ANCPI, Splaiul Independentei nr.202 A, sectorul 6, Bucuresti, etaj 1, sala 3 ( de consiliu)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice din cadrul ANCPI, tel/fax: 021-315.25.20.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.202A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Tel.021-3152520, Email: [email protected], Fax: 021-3152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2009 11:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer