Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE ECHIPAMENTE IT: SERVERE, CALCULATOARE DESKTOP SI LAPTOP-URI DE ADMINISTRARE


Anunt de participare numarul 99609/08.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Textile si Pielarie Bucuresti
Adresa postala:  Lucretiu Patrascanu nr 16 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030508, Romania, Punct(e) de contact:  Emilia Visileanu, Tel. 0213404928, Email:  [email protected], Fax:  0213405515, Adresa internet (URL):  www.certex.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut de cercetare
Activitate (activitati)
Altele: cercetare-dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE ECHIPAMENTE IT: SERVERE, CALCULATOARE DESKTOP SI LAPTOP-URI DE ADMINISTRARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locatia 1: I.N.C.D.T.P. Str.Lucretiu Patrascanu nr.16, sector 3 Bucuresti ;Locatia 2: Sucursala I.N.C.D.T.P. ICPI , Str. Ion Minulescu nr.93, sector 3 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 11 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 112, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Pe parcursul desfasurarii acordului cadru se vor incheia 3 contracte subsecvente
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE ECHIPAMENTE IT: SERVERE, CALCULATOARE DESKTOP, LAPTOP-URI DE ADMINISTRARE SI ACCESORII
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVERE = 3 buc
CALCULATOARE DESKTOP = 94 buc
LAPTOP-URI DE ADMINISTRARE = 2 buc
UPS = 2 buc
Server cabinet = 2 buc
Switch = 25 buc
KVM = 2 buc
Cablu UTP = 1800 m
Canal cablu = 500 m
Diblu si Holtzsurub = 1000 buc
Mufe STP = 600 buc
Prelungitor schuko = 3 buc
Cleste sertizat = 2 buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 112, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiei de buna executie = 9% (4.5% pentru IMM-uri)Se const. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS CCE AXA II - Programul operational sectorial „ Cresterea competitivitatii economice" 2007 – 2013.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Declaratie privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006
-Certificat de atestare fiscala, privind obligatiile de plata la bugetul de stat, original sau copie legalizata;
-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, original sau copie certificataprin semnatura si stampilare " conform cu originalul"
-Certificat de inregistrare, emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa tribunalul teritorial, copie certificata prin semnatura si stampilare, " conform cu originalul";
-Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial/altele chivalente, cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, original sau copie legalizata;
-Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA. (CIF), copie certificata prin semnatura si stampilare , " conform cu originalul
-Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(pt.IMM)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale
-Bilantul contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Bilantului contabil la 31.12.2008, si Bilantul contabil pe semestrul I - 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
-Recomandari din partea altor beneficiari/clienti
-Resurse umane
- Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Pentru confirmarea livrarilor de produse similare, ofertantii trebuie sa prezinte cel putin o recomandare/certificat, emisa si contrasemnata de catre o autoritate ori de catre clientul beneficiar , aferente contractelor prezentate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime de calificare.-Se solicita prezentarea unui Tabel cu persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Fisa de date a achizitiei, capitolul IV.2
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S185-266307 din 25.09.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2010 10:30
Locul: I.N.C.D.T.P.Bucuresti, Str.Lucretiu Patrascanu nr.16, sector 3, Et.1, Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul sa participe la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE AXA II - Programul operational sectorial „ Cresterea competitivitatii economice" 2007 – 2013
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Proiect nr.200, Op.2.2.3. POS CCE AXA II, Contract de finantare nr.44/11.05.2009
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030081, Romania, Tel. 021 /310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/ 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel – Sectia Contencios Administrativ si Fiscal Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021/319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul National de Cercetare - Dezvoltare pentru Textile-Pielarie- Compartimentul Juridic
Adresa postala:  Str.Lucretiu Patrascanu nr.16, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030508, Romania, Tel. 021-340.49.28, Email:  [email protected], Fax:  021-340.55.15, Adresa internet (URL):  www.certex.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.05.2010 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer