Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipamente IT si pachete software pentru Directia Venituri din Primaria Municipiului Arad


Anunt de participare numarul 147294/15.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN HATEGAN, Tel. +40 257281850-289, In atentia: CLAUDIU FLOAREA, Email: [email protected], Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: Str. Mucius Scaivola nr. 11, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul E-Taxe, Tel. +40 257283312-117, In atentia: Claudiu Floarea, Email: [email protected], Fax: +40 257281049, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: Str. Mucius Scaivola nr. 11, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul E-Taxe, Tel. +40 257283312-117, In atentia: Claudiu Floarea, Email: [email protected], Fax: +40 257281049, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: Str. Mucius Scaivola nr. 11, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul E-Taxe, Tel. +40 257283312-117, In atentia: Claudiu Floarea, Fax: +40 257281049, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente IT si pachete software pentru Directia Venituri din Primaria Municipiului Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Municipiului Arad, Directia Venituri, Str. Mucius Scaevola, Nr.11
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipamente de tehnica de calculnecesare Directiei Venituri din cadrul Primariei Municipiului Arad este necesara pentru buna desfasurare a activitatilor, tinand cont si de faptul ca sediul Directiei Venituri a fost mutat intr-o locatie noua, (numarul de ghisee pentru activitatea cu publicul fiind suplimentate) si ca parcul de echipamente IT este invechit (aproximativ 70% din echipamente avand timpul de utilizare normat depasit). Este necesara instalarea si configurarea acestora in asa fel incat sa se integreze si sa fie administrabile in infrastructura Active Directory existenta , precum si asigurareape perioada de garantie a produselor, a mentenantei si service-uluirespectivelor echipamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
32422000-7-Componente de retea (Rev.2)
50322000-8-Servicii de intretinere a computerelor personale (Rev.2)
51600000-8-Servicii de instalare de computere si de echipament de birotica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. Crt. DENUMIRE ECHIPAMENTCANT.
A STATII DE LUCRU CU MONITOR48 BUC
B NOTEBOOK 5 BUC
C SERVER 1 BUC
D SWITCH 48 PORT 1 BUC
E PACHET LICENTE ANTIVIRUS 1x150 BUC
F PACHET LICENTE SO SERVER 1x2 BUC
G PACHET LICENTE CLIENT SERVER 1x150 BUC
H PACHET LICENTE CLIENT REMOTE1x5 BUC
Valoarea estimata fara TVA: 444, 354.84RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul GP este de 8.000lei . GP se constituie in lei.Perioada de valabilitate a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( 90 zile de la data limita de depunerea a ofertelor) .Modul de constituire a GP la ofertare: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoareaAC. Scrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca/societate de asigurari , de preferat cu sediul in Romania si se va depune in original;
-Ordin de plata vizat de banca.Contul pentru GP la licitatii al Municipiului Arad deschis la Trezoreria municipiului Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669.-in numerar la caseria AC.Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM-urilor, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa FORMULARUL 9, acesta fiind prezentat odata cu GP inainte de deschiderea ofertelor.AC va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii GP in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire. Echivalenta lei/valuta este cursul BNR din data publicarii anuntului de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local al Municipiului Arad
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea ? formular 12A - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006;
2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006- formular 2 - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Persoanele cu functie de decizie in organizarea si desfasurarea prezentei proceduri de achizitie, sunt: dl FALCA Gheorghe, Primar, dl. BOGNAR Levente - Grigorie, Viceprimar, dl. TITIRIGA Catalin, Viceprimar, dna. ARDELEAN Lia, consilier local, dl. BALCEA Ovidiu ? Sergiu, consilier local, dna. CISMASIU Mariana, consilier local, dl. CIUPE Ionel, consilier local, dl. CZISZTER Kalman - Andras, consilier local, dl. DOLHA Ioan, consilier local, dl. FARCAS Ioan, consilier local, dl. GALIS Florin, consilier local, dl. GHILINTA Gheorghe, consilier local, dl. GLIGOR Teodor, consilier local, dl. LAZURCA Adrian - Catalin, consilier local, dl. LUPAS Marin, consilier local, dl. MARIS Florin, consilier local, dl. MIHUTA Tristan Gheorghe, consilier local, dl. MOSNEAG Vasile - Ovidiu, consilier local, dna. NICSANU Marcela - Ana, consilier local, dna. PISTRU ? POPA Simona- Geanina, consilier local, dna. ROTARU Viorica-Florica, consilier local, dl. RUS Eugen - Vasile, consilier local, dl. VARGA Glad - Aurel, consilier local, dl. VLAICU - Hergane Traian - Ion, consilier local, dna. MACRA Claudia - Anca, Administrator Public al Primariei Municipiului Arad, dl. PUIE Ciprian, consilier juridic, dl. NEAMTIU Pavel, director executiv - presedinte de comisie cu drept de vot, dl. MORAR Iulian membru, d-na LENGHEN Livia membru, dl. AVRAM Cristian Dorin, membru, dl. FLOAREA Claudiu-Eugen membru, dl. VELICIU Marius, membru de rezerva, dl. ALBERT Ladislau, membru de rezerva.
In cazul sustinerii financiare, tehnice si/sau profesionale de catre un tert si acesta va trebui sa prezinte formularul nr. 2. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006;
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 ? formular 12B - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;4. Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta ? formular 1
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 12C Persoanelor juridice /fizice romane vor prezentaCertificatul Constatator emis de ONRC, copie simpla ? din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana legalizata), in conformitate cu .prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. In cazul unei asocieri , cerinta de mai sus se considera indeplinita cumulativ
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor demonstra ca media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (calculati pina la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor), este de minim 440.000 LEI.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor completa si depune fisa de informatii generale ? formular 2B.Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro =4, 2099 RON;Anul 2011:1 euro =4, 2379 RON;Anul 2012:1 euro =4, 4560 RON.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Atunci cand un grup de operatori economici depune o oferta /candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si art. 69?1.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produsefectuate in ultimii 3 ani (calculati pina la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor).
2.Personalulcheie.
Ofertantii trebuie sa faca dovada existentei in cadrul firmei a doi sau mai multitehnicieni autorizati de catre producatori sau alte organisme abilitate pentru servicii de instalare, service si mentenanta pentru toate produseleofertate.
Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalentpentrugamadeprodusesolicitate, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa FORMULARUL 12EOfertantii vor depune o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (calculati pina la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii trei ani de activitate (calculati pina la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor), a furnizat bunuri similare celor solicitate prin documentatia de atribuire, cerinta fiind indeplinita prin prezentare unui contract de furnizare pentru echipamente ce fac obiectul procedurii cu valoare mai mare sau egala cu suma de 440.000 lei +TVA. Dovada indeplinirii respectivului contract se poate face prin: prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularul 12E.Vor fi nomonalizati doi sau mai multi tehnicieni.Se vor prezenta certificate, diplome, inregistrari pe site-urile producatorilor, autorizari sau alte documente prin care se poate dovedi calificarea tehnicienilor nominalizatiCertificat ISO 9001/2008 ? copie simpla semnata pentru conformitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2013 11:00
Locul: Arad, str. Mucius Scaevola, nr. 11, camera 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantiilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor clasate pe primul loc avand aceeasi valoare ofertata, departajarea acestora se va face in urma reofertarii preturilor de catre operatorii economici aflati in aceasta situatie, in plicuri inchise si sigilate, ce vor fi deschise simultan la o data stabilita
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Arad, Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel. +40 257281850-134, Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2013 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer