Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipamente IT si produse software


Anunt de participare numarul 113768/07.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI ILFOV
Adresa postala:  Bucuresti, Calea 13 Septembrie nr.209, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050722, Romania, Punct(e) de contact:  Anfile Elena, Tel. 021.317.36.51, Email:  [email protected], Fax:  021.317.36.54, Adresa internet (URL):  www.isjilfov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente IT si produse software
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Calea 13 Septembrie nr.209, sector 5 Localitate: Bucuresti, Tara: Romania
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipamente IT si produse software
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48821000-9 - Servere de retea (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
30237200-1-Accesorii pentru computere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produse hardware si software conform specificatiilor precizate in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 030, 550RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
38 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Garantie de participare in valoare de 10.000 lei. 2. Garantie de buna executie de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect Finantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentruDezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013. Axa prioritara 2. Domeniul major de interventie 2.1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati / subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Declaratie privind neincadrarea la prevederile art.181 din OG 34/2006
- Certificat de atestare fiscala
- Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale
- Certificat Unic de Inregsitrare (CUI) eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului- Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
- Bilanturile contabile vizate de autoritatea competenta pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri medie anuala din ultimii 3 ani minimum 1.000.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale- Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
- Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii
- Certificate ori alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii/standarde relevante sau echivalent
- declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - 2008, 2009, 2010
- Autorizare pentru livrarea produselor (imputernicire din partea producatorului) original sau copie legalizata (fiecare echipament livrat si pentru fiecare pachet software)
- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este partener de service certificat (dovedit printr-o certificare de service emisa de producatorul echipamentelor de tip server si storage(sau reprezentantul acestuia in Romania).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Se solicita incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a 1 sau mai multecontracte similare, care sa fi avut ca o obiect livrarea de bunuri similare, cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea contractului. Cerinta se va dovedi indeplinita prin prezentarea in original sau copie legalizata a recomandarilor- Echipa de experti va fi formata din: Administrator IT - 1 expert (Mininm 5 ani experienta in domeniul IT&C (anexat CV semnat si datat pe fiecare pagina); Experienta in cel putin un proiect similar, dovedita prin recomandare nominala semnata si parafata decatre beneficiar; Certificari din partea producatorului pentru produsele ofertate); Project Manager ? 1 expert (Minim5 ani experienta in domeniul IT&C;Absolvent de invatamant superior in domeniul IT&C; ? Certificare care atesta calitatea de Project Manager recunoscuta la nivel international (precum PMP, Prince 2 sau echivalent)(anexat CV semnat si datat pe fiecare pagina);)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.02.2011 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2011 16:30
Locul: Sediul Inspectoratului ?colar Jude?ean Ilfov (Calea 13 Septembrie nr.209, sector 5, Bucuresti)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul legal sau reprezentantul imputernicit al oferantului va prezenta imputernicire din partea acestuia si actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect Finantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentruDezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013Axa prioritara 2 ?Corelarea invatarii pe tot parcursul vietii cu piata muncii?Domeniul major de interventie 2.1 ?Tranzitia de la scoala la viata activa?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti, sectia a IX-a contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  Bvd. Unirii nr.37, sectorul 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030823, Romania, Tel. 021 - 408.36.00, Email:  [email protected], Fax:  021 ? 408.37.81, Adresa internet (URL):  www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul Scolar Judetean Ilfov - Compartimentul Juridic
Adresa postala:  Calea 13 Septembrie nr.209, sector 5 Localitate: Bucuresti, Tara: Romania, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050722, Romania, Tel. 0752-069694, Email:  [email protected], Fax:  0213173654, Adresa internet (URL):  www.isjilfov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.01.2011 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer