Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipamente lucrari de construcrii-montaj si elaborare proiect la faza PT+DDE+CS la obiectivul de investitii "Automatizare post trafo 10/6 kV CTZ"


Anunt de participare (utilitati) numarul 125024/30.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Termoficare Cluj Napoca
Adresa postala:  Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400604, Romania, Punct(e) de contact:  Milena Puscas, Tel. 0264 - 503703, Email:  [email protected] , [email protected], Fax:  0264 - 503722, Adresa internet (URL):  www.ratcj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie echipamente lucrari de construcrii-montaj si elaborare proiect la faza PT+DDE+CS la obiectivul de investitii "Automatizare post trafo 10/6 kV CTZ"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrala Termica de Zona Somes-Nord, str. Plevei, nr. 68, Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona echipamente, lucrari de constructii-montaj si servicii elaborare proiect la fazaPT+DDE+CS la obiectivul de investitii "Automatizare post trafo 10/6 kV CTZ Somes-Nord"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31210000-1 - Aparate electrice de comutare sau de protectie a circuitelor electrice (Rev.2)
42960000-3-Sisteme de comanda si control, echipament de tiparire si de grafica, echipament de birotica si echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Automatizare post trafo 10/6 kV CTZ Somes-Nord
Valoarea estimata fara TVA: 149, 800EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 2000 Euro.Plata se face in euro sau lei la cursul calculat de BNR din data pla?ii, dar nu mai mult de 5 zile inaintea deschiderii ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii: Plata: lunar pe baza situatiilor de lucrari acceptate de achizitor in termen de maxim 60 de zile de la data depunerii facturii la achizitor, in conformitate cu prevederile contractului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier fiscal/judiciar sau daca este cazul Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006;
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele la bugetul de stat, Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale sau daca este cazul Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, in conformitate documentatia de atribuire.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comer?ului/autoriza?ie de func?ionare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea de documente care dovedesc situatia economica si financiara: informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, bilantul contabil din ultimul an, vizat si inregistrat de organe competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip.livrari de prod. in ultimii 3 ani, lista princip.servicii prestate in ultimii 3 ani, lista princip.lucrari.efectuate in ultimii 5 ani, insotite de recomand.din partea benef.pt.cele mai importante livrari, prestari, lucrari, min.1, max.3 recomandari pt.fiecare lista, informa?ii ref.la conducerea.prop.pt.exec.lucrarii, grd.de atestare al pers.desemnatpt.urmarirea.respectarii.calit.lucrarii, aut.ANRE, grd.IIIB.pt.responsabilul.cu.suprav.lucrarii, aut.respons.tehnic cu executia, declaratie privitoare la echip.tehnice ?i masurile pt.asig.calit., declaratie cu utilajele, instal., echip.tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea coresp.a contract., aut.C1-A ANRE pt.proiect.lucrari la posturi trafo, aut.C2-A ANRE pt.execu?ie lucrari la posturi trafo.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2011 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2011 10:00
Locul: B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Cluj-Napoca, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Biroul proiectare-dezvoltare implementare: tel.0264/503703;0264/503715;0264/503723, mail: [email protected];Nu se admit oferte alternativa.Ofertantii vor depune oferta pentru intreaga cantitate de echipamente.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str.Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str.Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.anrmap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic- Regia Autonoma de Termoficare Cluj-Napoca
Adresa postala:  B-dul 21 Decembrie 1989, nr.79, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400604, Romania, Tel. 0264/503703, Email:  [email protected], Fax:  0264/503722, Adresa internet (URL):  www.ratcj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2011 16:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer