Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipamente medicale


Anunt de participare numarul 133135/17.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Colentina
Adresa postala: Sos.Stefan cel Mare nr.19-21, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020125, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN GHEORGHE, Tel. +40 213170666, Email: [email protected], Fax: +40 213165512, Adresa internet (URL): http: /www.spitalulcolentina.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Colentina, sos Stefan cel Mare nr.19-21 sector 2 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aparatura medicala pentru sectia dermatologie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 : Criocauter ? 2 buc
Lot 2 : Laser PDL ? 1 buc.
Lot 3 : Laser Alexandrit - Nd-YAG ? 1 buc.
Lot 4 : Scanner pentru diapozitive si filme ? 1 buc.
Lot 5 : Cabina pentru fototerapie ? 1 buc
Lot 6 : Canapea pentru consultatii - 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 716, 875RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se depune pentru fiecare lot licitat: Lot 1 ? 280 lei; Lot 2 ? 2.550 lei;Lot 3 ? 3.400lei;Lot 4 ? 50 lei; Lot 5 ? 810 lei; Lot 6 ? 85 lei. Modul de constituire al garantiei de participare : instrumente de garantare emise in conditiile legii, conf.art.86 din HG925/2006 sau cu OP in contul de garantii al Spitalului Clinic Colentina RO73 TREZ 7025 006X XX01 1092 deschis la Trezoreria sector 2.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 40 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare se restituie in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Garantia de participare se retine, daca operatorul economic: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum , nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizarereprezinta 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.Garantia de buna executie se constituie , prin Scrisoare de garantie bancara in favoarea Autoritatii contractant sau orice alt instrument de garantare in conformitate cu prevederile art.89 alin.(2)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene nerambursabile(Fondul Social European); plata cu ordin de plata prin trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Declaratie privind eligibilitatea - completarea Formularului 2
Cerinta nr.2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completarea Formularului 3
Cerinta nr.3
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din ordonanta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completarea Formularului 12D
Factori de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurilor de atribuire sunt: Manager: Dr.Bogdan Andreescu, Director Financiar contabil: Ec.Dinescu Maria
Cerinta nr.4
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completarea Formularului 12C
5.CERTIFICATde participare la licitatie cu oferta independenta ? conform prevederilor Ordin ANRMAP nr. 314/2010 - completarea Formularului 6 Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?) confirmand inregistrarea si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului: furnizare, livrare, instalare si punere in functiune echipamente/dispozitive medicale si/sau aparatura de laborator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa fi efectuat, in ultimii 3(trei) ani, livrari de produse de natura si valoare similara lotului pentru care se depune oferta in cadrul prezentei proceduri, prin maximum 3(trei) contracte de furnizare.
Certificarea unui sistem de management alcalitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent, emis de un organism de certificare notificat, valabil la data deschiderii ofertelor
Autorizarea fabricantului pentru punerea in functiune a echipamentelor, sau autorizarea emisa de Ministerul Sanatatii emisa in baza Legii 176/2000 dispozitive medicale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
licitatia electronica se va realiza si finalizaintr-o singura runda - o zi (24 ore). Invitatia va fi transmisa ofertantilor cu oferte admisibile. Pentru a participa la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2012 10:00
Locul: Spitalul Clinic Colentina, Sos.Stefan cel Mare nr.19-21, sectror2, Ambulatoriu de Specialitate et.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare precum si reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care depun oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul International de Traning in Dermato-Cosmetologie pentru medici romani POSDRU/63/3.2/S31841?, proiect finantat din Fonduri Europene nerambursabile(Fondul Social European)
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
-In cazul in care doua sau mai multe oferte depuse, au pretul egal in urmadesfasurarii etapei finale delicitatie electronica, autoritatea contractanta va cere ofertantilor cu pret egal sa faca o noua reofertare , in plic inchisla sediul autoritatii contractante in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Colentina
Adresa postala: Sos.Stefan cel Mare nr.19-21 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020125, Romania, Tel. +40 213170666, Email: [email protected], Fax: +40 213165512, Adresa internet (URL): www.spitalulcolentina.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2012 15:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer