Licitatie Publica - Achizitie echipamente medicale
Anunt de participare numarul 145352/31.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Turda
Adresa postala: str. Andrei Muresanu nr. 12-16, Localitatea: Turda, Cod postal: 401103, Romania, Punct(e) de contact: Sorin Belu, Tel. +40 264312420, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 264/311578, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Turda
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aparat anestezie1buc59677 lei
Aparat ventilatie2buc 283306 lei
Masa interventii chirurgicale2buc 114516 lei
Lampa scialitica1buc38710 lei
Ecograf cu trei sonde1buc 220403 lei
TOTAL716612 lei
Sumele de mai sus, sunt valorile maximale prevazute in buget pentru fiecare echipament in parte. Ofertantii au obligatia de a nu depasi pentru fiecare echipaent valoarea maximala. Depasirea acestor valori duce la neconformitatea ofertei
Diverse si neprevazute 0%
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Aparat anestezie1buc59677 lei
Aparat ventilatie2buc 283306 lei
Masa interventii chirurgicale2buc 114516 lei
Lampa scialitica1buc38710 lei
Ecograf cu trei sonde1buc 220403 lei
TOTAL716612 lei
Sumele de mai sus, sunt valorile maximale prevazute in buget pentru fiecare echipament in parte. Ofertantii au obligatia de a nu depasi pentru fiecare echipaent valoarea maximala. Depasirea acestor valori duce la neconformitatea ofertei
Diverse si neprevazute 0%
Valoarea estimata fara TVA: 716, 612RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Pot.art.43^1 din OUG 34/2006 modif.prin L.279/2011, gar.de partic.este oblig.Gar. de partic este 14000 lei. Per.de valab.a gar.de partic. este 90 de zile de la data limita de dep.a of. Gar.de part se constit: scris de gar.bancara, OP in contul RO78TREZ2195006XXX000887 TREZ TURDA, la casieria aut. contr. sau polita de asig. emisa de o societ de asig.Echivalenta g.p. din lei in valuta se va realizata utilizandu-se cursul valutar stabilit de BNR pentru ziua publicarii anuntului de participare Garantia de buna executie in cuantum de 2 % din valoarea prezentului contract fara TVA. Se va constitui prin orice modalitate prevazuta de OUG nr.34/2006 si HG nr.925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat, buget local si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Certif. de participare cu oferta independenta, conf. Ord. ANRMAP 314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare lalicitatii cu oferta independenta- formular 12 C ;b) Declaratie privind eligibilitatea-formular 12 A;c) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/ 2006 -formular 12 B;d)Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantii nu au datorii la bugetul local. Acest certificat va fi emis de Primaria din raza careia apartin ofertantii.- Ofertantiivor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (in luna anterioara celei in care este stabilita termenul limita de depunere a ofertelor)
Certificatul de atestare fiscala trebuie depus in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul semnata si stampilata de ofertant.e) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat al statului, eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala. - Ofertantul va prezenta certificatul privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat al statului. Ofertantiivor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (in luna anterioara celei in care este stabilita termenul limita de depunere a ofertelor)Certificatul privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat al statului trebuie depus in original, copie legalizata sau copie conformcu originalul semnata si stampilata de ofertant.f) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev. art. 69 ^1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG34/2006, aprobata cumodificarile si completarile ulterioare prin Legea 279/ 2011, cu modfificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functii de decizie in
cadrul autoritatii contractante sunt: ; Manager Grumaz Vasile Tudor; Dir. Derner Marieta, Dir. Fin Cont Rus Virginia Rodica, Comisie Evaluate - DR MARTINOVICI LUCIAN, VLAD VELIA, DR ORBEAN LIANA, DR TURC GEORGETA, SASU DOREL. a) Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, care va fi eliberat in baza: - Legii nr. 26/ 1990 republicata, privind Registrul comertului, cu toate modificarile si completarile ulterioare.- Legii nr. 31/ 1990 republicata, privind societatile comerciale, cu modificarile si completarile ulterioare. Acest certificat trebuie depus in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata sistampilata de ofertant.b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati( adrese);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii ( ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare juridica, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii)
informatiile cuprinse in certificat document sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelorAviz de functionare emis de MS privind activitatile de import, comercializare, depozitare si de reparare, verificare si punere in functiune a echipamentelor medicale, conform prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil 31.12.2012
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare copie bilant, conform cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Ofertantul va dovedi ca a furnizat echipamente similare in ultimii 3 ani
Certificat pentru management de mediu in conformitate cu ISO 14001 sauechivalent.Se accepta si ofertanticare dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese caofertantul va primi certificarea
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formularLivrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economicDocument in copie, cu mentiunea "conform cu originalul"
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2013 00:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2013 11:00
Locul: str. Andrei Muresanu nr. 12-16, Turda, Spitalul Municipal
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilot
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, aut. contractanta va solicita reofertareain plic inchis, in vederea departajarii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cele prevazute la art. 256 ^2 din OUG 34/ 2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2013 15:53