Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipamente medicale bloc operator si ATI


Anunt de participare numarul 141334/29.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL INIMII "Niculae Stancioiu" Cluj-Napoca
Adresa postala: str.Motilor 19-21 jud.Cluj, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN NEAMTU, Tel. +04 0264599503, Email: [email protected], Fax: +04 0264599503, Adresa internet (URL): www.institutulinimii.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente medicale bloc operator si ATI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cluj-Napoca str. Motilor 19-21
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 554, 000 si 4, 022, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: trimestrial in functie de bugetul alocat
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipamente medicale pentru blocul operator si sectia ATI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile si specificatiilw sunt mentionate in caietul de sarcini si ain anexa B
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 554, 000 si 4, 022, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare este conform anexei B: lot 1 - 4525 lei; lot 2 -5620 lei; lot 3 -4545 lei; lot 4- 4380 lei; lot 5- 720 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Ø prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; Ø sau prin ordin de plata in contul RO16TREZ21650555XXX0124558 CF 4617719 deschis la Trezoreria Cluj, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare.Data de referinta pentru echivalenta leu/alta valuta va fi: 10 zile inainte de data de depunerea a ofertelor 5% din valoarea contractului subsecvent, in conf. cu art 89 dinHG 925/2006. Aceasta se poate constitui conf. art 90 alin (1) HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse de finantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratii privind situatia personala a operatorului economic. Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180, respectiv 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. Cerinta nr. 2 Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata 1) Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat;2) Certificat de atestare fiscala, eliberat de autoritatea administratiei publice locale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul local NOTA: Din cuprinsul certificatelor trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun e.Certificatele se vor prezenta in copie lizibila semnata si stampilata pentru?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. - Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta /inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana Cerinta nr. 3 Declaratia privind neincadrarea in art. 69?1 din OUG 34/2006 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului . Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Manager : dr.Tudor Simionescu ;Director medical : prof.dr.Radu Capalneanu;Director fin. Contabil : ec. Isabela Luca, jrs.Calin Lupulescu; sef birou aprov., sing Florin Neamtu; comp. achizitii ec.Letitia Loboda Cerinta nr. 4 Participare la procedura cu oferta independenta Conform Ordin nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau/copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor. 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau/copie lizibila conforma cu originalul, 2. Aviz de functionare eliberat de MS, pentru import, comercializare, depozitare, reparare, , verificare si punere in functiune pentru dispozitivul medical.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de conformitate CE. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuatein ultimii 3 ani, continand valori, perioade, beneficiari semnata si stampilata
Cerinta nr.1Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent-sistem de management al calitatii Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.02.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.02.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.02.2013 10:00
Locul: sala de curs Clinica de Cardiologie
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor de baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale , autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Institutului Inimii de Urgenta pentru boli cardiovasculare "Niculae Stancioiu"
Adresa postala: str.Motilor 19-21, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Tel. +04 0264591941, Fax: +04 0264599503
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2012 11:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer