Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE ECHIPAMENTE MEDICALE IN CADRUL PR.Modernizarea, echiparea, dezvoltarea si imbunatatirea calitatii infrastructurii serviciilor de aisitenta ambulatorie din judetul Valcea


Anunt de participare numarul 104315/22.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL BREZOI (ORAS BREZOI)
Adresa postala:  Localitatea Brezoi, strada Lotrului, nr.2, jud. Valcea, Localitatea:  Brezoi, Cod postal:  245500, Romania, Punct(e) de contact:  MARIA-CRISTINA IONESCU, Tel. 0250778240, Email:  [email protected], Fax:  0250778240, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE ECHIPAMENTE MEDICALE IN CADRUL PR.Modernizarea, echiparea, dezvoltarea si imbunatatirea calitatii infrastructurii serviciilor de aisitenta ambulatorie din judetul Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL ORASENESC BREZOI
STR.FABRICII NR.2
JUD VALCEA
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ECHIPAMENTE MEDICALE, MOBILIER SI MIC INSTRUMENTAR CF.CAIET SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
39151000-5-Diverse tipuri de mobilier (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CF.CAIET SARCINI SI FISE TEHNICE ECHIPAMENTE
Valoarea estimata fara TVA: 549, 435RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE PARTICIPARE 8200 lei SI GARANTIE BUNA EXECUTIE 5% din valoarea contractului fara TVA-CF.FISE DATE A ACHIZITIEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE DIN FONDURI EUROPENE-FEDER-POR AXA 3.1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTANT, CF.ART.44, 45 oug 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Formular nr. 1 completatIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica(In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat/partener trebuie sa prezinte acest formular)
Cerinte obligatorii: 1. Se solicita FORMULAR2 completat(declaratie privind incadrarea in prev.art181.2. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, 3. Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: se solicita: a) rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009)b) declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009)Se solicita o cifra medie a ultimilor 3 ani mai mare sau egala cu 1.098.000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei.- Bilant contabil ? care sa ateste rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (bilanturile contabile si conturile de profit si pierderi pentru anii 2007, 2008 si 2009 vizate si inregistrate de organul competent).t Pentru persoanele juridice straine, se solicita documente contabile care atesta veniturile si cheltuielile pentru anii 2007, 2008, 2009, inregistrate la autoritatea competenta din tara respectiva, prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus ? in limba romana.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea economico - financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, cod CPV, beneficiari ? in conformitate cu Formularul nr. 4 - in original, semnata si stampilata. Valoarea cumulata a contractelor similare, pentru acesta perioada, va fi de cel putin 549.435 lei, exclusiv TVA.- Ref sit.personalului: a) Efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contrcatului de furnizare (Formularul 5)b) Ofertantul trebuie sa puna la dispozitie personal responsabil cu instruirea personalului de specialitate pentru folosirea tuturor produselor care fac obiectul caietului de sarcini. Ofertantul va face dovada ca are implementat un sistem de asigurare al calitatii conform standardului SR EN ISO 9001 sau echivalent.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemului de management al securitatii si sanatatii ocupationale conform OHSAS 18001, sau echivalent.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemului de management de mediu conform SR EN ISO 14001, sau echivalent.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Ofertantul sa aiba urmatoarele avize si autorizatii: - Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru comercializarea dispozitivelor medicale in copie legalizata. - Certificat de inregistrare dispozitive medicale emis de Ministerul Sanatatii pentru dispozitivele fabricate de producatori romani sau marcaj CE- Aviz de functionare pentru activitatea de service, verificare, punere in functiune emis de Ministerul Sanatatii insotit de raportul favorabil intocmit de OTDM, de sarcini in copie legalizata. - Autorizarea de la producator pentru furnizarea echipamentelor medicale in original.(Formularul nr.8).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2010 12:00
Locul: Consiliul Local Brezoi, str.Lotrului Nr.2, oras Brezoi, jud.Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatntii legali sau imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEDER -POR-AXA 3
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stvropoleus, Nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL RM VALCEA--SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  STR.SCOARUL REVOLUTIEI NR.1, Localitatea:  RM VALCEA, Cod postal:  2401075, Romania, Tel. 0250/739120, Email:  [email protected], Fax:  0250/732207
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se vor depune cf .O.U.G 34/2006-art.256/2/1 lit.a)(zece zile incepand cu data luarii la cunostinta, fie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor sau la Instanta competenta cu informarea autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL AUTORITATII CONTRACTANTE
Adresa postala:  str.Lotrului, nr.2, Localitatea:  Brezoi, Cod postal:  245500, Romania, Tel. 0250/778470, Email:  [email protected], Fax:  0250/778240
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2010 17:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer