Licitatie Publica - Achizitie echipamente medicale, inclusiv montaj si Achizitie de mobilier specific in cadrul proiectului ?Reabilitare, modernizare si achizitionare echipamente pentru ambulatoriul de specialitate al Spitalului de Urgenta Petrosani?
Anunt de participare numarul 141498/16.01.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PETROSANI
Adresa postala: 1 Decembrie 1918 nr.93, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332019, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Curelea, Tel. +40 254541221, Email: [email protected], Fax: +40 254545903, Adresa internet (URL): www.petrosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente medicale, inclusiv montaj si Achizitie de mobilier specific in cadrul proiectului ?Reabilitare, modernizare si achizitionare echipamente pentru ambulatoriul de specialitate al Spitalului de Urgenta Petrosani?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Strada 1 Decembrie 1918 nr.137A, Petrosani, Judetul Hunedoara, Romania
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza echipamente medicale si mobilier specific pentru ambulatoriul de specialitate al Spitalului de Urgenta Petrosani in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
33192000-2-Mobilier medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I - Achizitia de echipamente medicale, inclusiv montaj, punere in functiune, testarea si instruirea personalului in cadrul proiectului ?Reabilitare, modernizare si achizitionare echipamente pentru ambulatoriul de specialitate al Spitalului de Urgenta Petrosani?, conform Caietului de sarcini
Lotul II - Achizitia de mobilier specific in cadrul proiectului ?Reabilitare, modernizare si achizitionare echipamente pentru ambulatoriul de specialitate al Spitalului de Urgenta Petrosani, conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 509, 705.55RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LotI: 82000 lei(50% pentru IMM cf.L.346/2004)LotII :7800 lei(50% pentru IMM cf.L.346/2004)Echivalenta pentru grantiile de participare depuse in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.(1)Gar.de part.se constit. prin virament bancar sau prin instr. de garant. emis in cond. legii de o soc.banc.ori soc.asigurari, care se prezinta in original, valabila pt.o per.de 150zile de la termenul limita de primire.(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.(3) Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea unui ordin de palta sau a unei file CEC cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data de deschiderii ofertelor.Contul autoritatii contractante este RO12TREZ3685004XXX000018 deschis la Trezoreria Petrosani, cod fiscal 4468943.Cf. Art.278 1*)]n masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, aut.contr. va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de: Lot I :7898, 36 lei(50% pentru IMM cf.L.346/2004, respectiv 3949, 18 lei)LotII :3913, 45 lei (50% pentru IMM cf.L.346/2004, respectiv 1956, 72 lei) 10% (5% pentru IMM)din valoarea fara TVA a contractului de furnizare. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Documentul se prezinta in original.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sulele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatiii contactante la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in Documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene, buget de stat si buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Anexa 2;in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei, precum si de tertul/tertii sustinatori daca este cazul.
2.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernuluinr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Anexa 3;in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei, precum si de tertul/tertii sustinatori daca este cazul.
3.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei.
4.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei.
5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? Anexa 4;in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei.
6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Anexa 5;in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei, precum si de tertul/tertii sustinatori daca este cazul.
7.Informatii generale ? Anexa 6, in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei.
In cazul depunerii unei oferte comune, cerintele trebuie indeplinite, de toti membrii asociatiei, precum si de tertul/tertii sustinatori daca este cazul.Tertul sustinator nu completeaza Anexa 6. 8.a) Pentru persoane juridice romane : Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate a operatorului economic. Certificatul constatator trebuie prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.b) Pentru persoane fizice romane: Autorizatie de functionare/alte echivalente, cu viza in termen sau Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului. Certificatul constatator trebuie prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
c) Pentru persoane fizice/juridice straine se solicita Autorizatie de functionare pentru domeniul de activitate, cu viza in termen sau certificat constatator ORC si/sau Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului, traduse legalizat in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
9.Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu : -8.000.000 lei ? pentru Lotul 1 (Echipamente medicale, inclusiv montaj);
-700.000 lei ? pentru Lotul II (Mobilier specific)
Cerinta se justifica prin prezentarea, daca este cazul a raportului de audit, daca este cazul a raportului de cenzori, sau extrase de bilant, sau orice document care demonstreaza indeplinirea cerintei.
In cazul in care un operator economic depune oferta pentru ambele loturi cifra de afaceri pe ultimii 3 ani a acestuia va fi egala sau mai mare decat valoarea cea mai mare dintre valorile minime solicitate pentru loturile pentru care oferteaza.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
10.Declaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani
In aceasta lista trebuie sa se regaseasca si contractul prezentat ca experienta similara.
Se completeaza formulare distincte pentru fiecare lot in parte.
11.Experienta similara
-pentru Lotul I experienta similara se demonstreaza prin prezentarea a maximum 2 contracte cu valoare cumulata de minim 4.000.000 lei.
-pentru Lotul II experienta similara se demonstreaza prin prezentarea a maximum 2 contracte cu valoare cumulata de minim 350.000 lei.
Contractele prezentate ca experienta similara trebuie sa se incadreze intr-un interval de timp care nu trebuie sa depaseasca 3 ani fata de data limita de depunere a ofertelor.Se prezinta certificatul/documentele emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
12.Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant/subcontractanti trebuie sa cuprinda: specializarea acestuia/acestora, datele de recunoastere ale acestuia/acestora, acordul acestuia/acestora si procentul de subcontratare.
13.Standarde de asigurarea calitatii
ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
el.of.proces.reofert: pret;val.lim.pretimbun.: nu ex val.lim, resp.art. 202OUG34, inf. pt. ofert.LE.SEAP pun la disp..la proc.repet.reofert.inf.ref.pret/val.noi prez.LEsi la nr.part.LE., inf.rel. proc.LE: ofert.dep.LE nu pot decat sa imbun, Nr.runde LE: 1, LE va inc.la2zi lucr. de la trans.invit.Dur.runda: 1zi/24 ore., inf.ref.echip.el.fol.de of.: in ved. particip.LE of.treb.fie inreg.online, sa det certif digit valid pt.accesinSEAPsi o adr.e-mail funct, preciz. in of. Inf.disp.pt.conect.si inreg: http: //www.e-licitatie.ro. AC va atrib.ctr.cu respect. art.200 din OUG34/2006. Atrib.se face pe baza rezult.obtinut final LE, cf art 169 alin.2 OUG 34/2006.Dupa inc.rund LE, se sol.op.ec.trans Form.of.orig.in urma LE in max2 zile lucr. de la inch. Rund.LE. Mod.prez.prop.fin.este acelasi cu cel solicit. prin DA.In sit. ipotetic in care la sf.LE, 2/mai multe of.au acelasi pret, com.eval.solicita op.ec.o noua prop.financ, in plic inchis, sit. in care ctr.va fi atrib. Op.ec.cu pretul cel mai mic.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
24982/20.12.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S139-232308 din 21.07.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.03.2013 23:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.03.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
150zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.03.2013 12:00
Locul: judetul Hunedoara. Municipiul Petrosani, strada 1 Decembrie 1918 nr.93, etajul I, sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, echipa de verificare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect ?Reabilitare, modernizare si achizitionare echipamente pentru ambulatoriul de specialitate al Spitalului de Urgenta Petrosani? finantat prin Programul Operational Regional2007 ? 2013 - Axa prioritara 3 ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?, Domeniul major de interventie 3.1. ?Reabilitarea / modernizarea / echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In situatia iptetica in care 2/mai multe of.admis(clasate pe locul 1)au acelasi pret.comis.de eval.va solicit.of.o noua of.fin.in plic inchis sit in care ctr. va fi atrib.of.cu pret cel mai mic.Daca un grup.de op.ec.depun.of.comun.sit.ec.si.financ.si cap.teh.si prof.se demonstreaza prin luarea in considerare a resurs. tuturor membr.grup.Sit.ec si fin., si capacit.teh.si prof a ofertant.poate fi sustinut.pt.indepl.ctr.si de o alta pers.indif.de nat.rel.jurid.exist.intre ofert.si pers resp.In caz ca ofert.isi dempnstr.sit ec si fin.si cap.teh.si prof.invoc si sust.acord de catre alta pers.atunci acesta are oblig.de a dovedi.sust.de care benef.prin prez.unui angajam.ferm al pers.respect.inche.in forma autentica pana cel tarziu la data deschiderii ofert.prin care aceasta confirm.fapt.ca va pune la dispoz.ofertant.resurs.fin, teh, si prof.invocate.Pers.care asig.sust.fin.sust.teh.sust.prof. nu treb.sa se afle in sit.care det.exclud.din proc.atrib.cf.art.180si181 lit.a), c1)d)/OUG34/2006. Angajamentul ferm prezentat trebuie sa prevada care sunt resurs.si sa evident.fapt.ca disponibiliz.acestora se va realiz necond.in fct.de necesit.care apar pe parcursul indeplin.ctr.In cazul in care sust.tert.vizeaza indepl.unor cerint.min.de calif.ang.ferm prez.treb.sa garanteze AC fapt ca in caz in care ctr.intimp.dificult.pe parcurs derul.ctr. pers sustin.se oblig. sa asig.indeplin.complet.si regl.a.oblig.ctr.prin implic.sa directa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana care se considera vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile art.256 2*) despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul de management al proiectelor cu finantare internationala si achizitii publice.
Adresa postala: Strada 1 Decembrie 1918 nr.93, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332019, Romania, Tel. +40 254541220, Fax: +40 254545903
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.01.2013 10:53