Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipamente pentru cresterea competitivitatii in cercetarea fundamentala biomedicala


Anunt de participare numarul 116993/16.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Biologie si Patologie Celulara '' Nicolae Simionescu''
Adresa postala:  Strada B.P.Hasdeu Numarul 8 Sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050568, Romania, Punct(e) de contact:  UIP - CARDIOPRO, Tel. 021.319.45.18, In atentia:  Dr. Victor JINGA, Director Adjunct Stiintific, Email:  [email protected], Fax:  021.319.45.19, Adresa internet (URL):  www.icbp.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: cercetare fundamentala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente pentru cresterea competitivitatii in cercetarea fundamentala biomedicala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Autoritatii Contractante, Str. B.P. Hasdeu nr. 8, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipamente de spalare, sterilizare, decontaminare si echipamente specifice pentru biobaza, conform cerintelor descrise in caietul de sarcini anexat la prezentul anunt de participare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33191110-9 - Autoclave (Rev.2)
39714000-0-Hote de ventilare sau de reciclare (Rev.2)
42716110-2-Echipament de spalare (Rev.2)
42912310-8-Aparate de filtrare a apei (Rev.2)
42924720-2-Echipament de decontaminare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1:
Masina de spalat custi pentru sobolani si soareci: 1 buc.
Masina semi-automata de spalat biberoane: 1 buc.
Masina de spalat sticlaria: 1 buc.
Sas chimic tip cabina pentru decontaminarea si circulatia materialelor: 1 buc.
Sterilizator cu vapori (autoclav) cu doua usi: 1 buc.
Sterilizator cu vapori (autoclav) cu o usa: 1 buc.
Sistem / Statie de dedurizare apa: 1 buc.
LOT 2:
Rack-urisimple cu custi cu ventilare individuala automata pentru sobolani (tip IIIH) simple x 36 custi /IVC: 12 buc.
Rack-urisimple cu custi cu ventilare individuala automata pentru soareci (tip II L sau echivalent) x aprox. 80 custi /IVC: 11 buc.
Rack-uriduble cu custi cu ventilare individuala automata pentru soareci (tip II L sau echivalent) x aproximativ 160 custi/IVC: 2 buc.
Biberoane si custi animale de schimb: 30% din numarul total de custi propus in dotarea rack-urilor
Hota de transfer animale: 1 buc.
Hote de schimb custi: 6 buc.
Izolator 3 manusi: 1 buc.
Izolator de transfer (mobil) 2 manusi: 1 buc.Daca ofertele depasesc valorile estimate, acestea vor fi considerate innaceptabile in conditiile mentionate la art. 36 din OUG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 620, 880RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 92.300 RON, valabila 90 zile de la data deschiderii ofertei;Garantie de buna executie: 10 % din valoarea contractului de achizitie publica (fara TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare, POS CCE, Axa Prioritara 2- Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare, Plata conform clauze contractuale contract definantare nerambursabila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratii priv. eligib.; priv. neincadrarea in sit. prev. de art. 181 OUG34/2006; priv. calitatea de part. la proced.; "Certif. de particip. la licitatie cu oferta indep.", conf. Ord. ANRMAP 314/2010
- Certif. fiscal (val. la data depunerii ofertei) privind impozite si taxe locale fara datorii la bugetul de stat inscrise la Sect. A
- Certif. de atestare fiscala (val. la data depunerii ofertei) cu priv. la indepl. oblig. de plata catre bugetul gen. consolidat cu precizarea fara restante
- Certif. const. elib. de ORC din care sa rezulte ob. de activ. al op. ec., specific achizitiei publice
- Certif. de inreg. pentru pers. juridice CUI
Pers. jur./fizice straine: doc. care dovedesc inreg. ca pers. jur., in conf. cu prevederi legale din tara in care ofertantul este rezident; doc. edificatoare ? eliberate de aut. ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte doc. echival.) pentru a rezulta apartenenta/ inreg. la organe din tara resp. prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit oblig. de plata impozite, taxe si contributii catre buget; decl. pe prop. rasp. prin care, in cazul in care oferta este decl. castigatoare isi asuma resp. ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu pers. jur. romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inreg. in Romania pentru indepl. oblig. ce ii revin fiecarui asociat, prin legaliz. asocierii si inreg. asocierii la aut. fiscala competenta, conf. prev. legisl. fiscala din Romania in vigoare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)
- Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009, inclusiv contul de profit si pierdere inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 9.200.000 lei pentru ofertantii care depun oferta pentru ambele loturi, respectiv: - 3.150.000 lei pentru ofertantii care depun oferta ptr. LOT 1;
- 6.050.000 lei pentru ofertantii care depun oferta ptr. LOT 2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- autorizatia pentru livrarea produselor emisa de fabricantul produselor ofertate (daca ofertantul nu este fabricantul produselor ofertate)
- Declaratie privind lista principalelor contracte de livrari produse identice sau similare, finalizate integral in ultimii 3 ani
- autorizatia producatorului echipamentelor furnizate pentru echipa care va asigura montajul si instalarea acestora
- autorizatia producatorului pentru service-ul specializat pentru echip. furnizat, in perioada de garantie si post-garantie
- Declaratia de conformitate EC in conformitate cu HG 1022/ 2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului
- acord de asociere (daca este cazul)
- declaratie ofertant lider prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Achizitorului, inainte de data semnarii contractului. Liderul asocierii va ficonfirmat de fiecare asociat individualprin depunerea scrisorilor de imputernicire
- Declaratie si anexa cuprinzand lista subcontractanti (daca este cazul), precizandu-se in procente valoarea din contract pe care urmeaza a o indeplini.
Cerinte suplim. aplicabile ofertelor pentru LOT 1:
- dovada ca producatorul/ii echipamentelor prezentate in oferta are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform standardului SR-EN-ISO-9001:2008 (sau echivalent) pentru domeniul in care se incadreaza obiectul prezentei achizitii
- dovada ca producatorul/ii echipamentelor furnizate au implementat si mentin un sistem de management al calitatii conform standardului SR-EN ? 14001:2004 (sau echivalent) pentru domeniul in care se incadreaza obiectul prezentei achizitii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- se va face dovada incheierii si executiei integrale a unul sau mai multe contracte care au continut produse identice sau similare, in valoare cumulata de minim 4.600.000 lei pentru ofertantii care depun oferta pentru ambele loturi, respectiv: - 1.590.000 lei pentru ofertantii care depun oferta ptr. LOT 1- 3.010.000 lei . pentru ofertantii care depun oferta ptr. LOT 2- se va prezenta cate o recomandare din partea unuia sau mai multi clienti beneficiari ai produselor furnizate care sunt unitati de cercetare similare in domeniul biomedical din Uniunea Europeana, insotita de Procesul(ele) Verbal(e) de Receptie, instalare si punere in functiune a echipamentelor furnizate respectivului Beneficiar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2011 10:30
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentant al ofertantului cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE, Axa Prioritara 2 ? Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare, Operatiunea 2.2.1 - Dezvoltarea infrastructurii C-D existente si crearea de noi infrastructuri C-D (laboratoare, centre de cercetare); Contract de finantare nr. 17/01.03.2009, nr. de inregistrare 143
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleosnr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30081, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 41
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile, conform art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul de Biologie si Patologie Celulara ?Nicolae Simionescu?
Adresa postala:  str. B.P. Hasdeu nr. 8, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050568, Romania, Tel. 021 319 4518, Email:  [email protected], Fax:  021 319 4519
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2011 15:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer