Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipamente pentru interventie in situatii de urgenta localitatea Topraisar, judetul Constanta


Anunt de participare numarul 84447/14.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TOPRAISAR (CONSILIUL LOCAL TOPRAISAR CONSTANTA)
Adresa postala: SOS. NATIONALA, NR. 52, Localitatea: Topraisar, Cod postal: 907285, Romania, Punct(e) de contact: Guzga Cristina, Tel.0241/785255, 0241/785001, Email: [email protected], Fax: 0241/785255, 0241/785001, Adresa internet (URL): www.primaria-topraisar.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente pentru interventie in situatii de urgenta localitatea Topraisar, judetul Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Topraisar
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste achizitionarea de ewchipamente pentru interventia in situatii de urgenta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144213-4 - Vehicule de stingere a incendiilor (Rev.2)
42415320-7-Echipamente pentru vehicule de urgenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
O autospeciala (lot 1), Binoclu-1 buc, Statie radiotelefon portabila-2 buc, Sirena auato fixa-1 buc, Sirena electrica-1buc, Echipamente protectie-10 buc, Lopata cu coada-10 buc, Casma cu coada-10 buc, Galeata-10 buc, Sapa cu coada-10 buc, Trusa de prim ajutor-5 buc, Lanterna cu acumnulatori reincarcabili-2 buc, Lada nisip-5 buc, Cort 20 persoane-2 buc, Pereche manusi-10 buc, Manta-10 buc, Motopompa-3 buc, Casca protectie-10 buc, Masca contra gazelor- 10 buc, Patura antifoc-5 buc, Stingator P6-10 buc, Bransament hidrant-10 buc, Tarnacop cu coada-10 buc, Topoar cu coada-10 buc, Autopompa pt situatii de incendii-1 buc, Furtun tip C 20 m-10 buc, Hidrant portativ-5 buc, Portavoce-1 buc, Scara verticala 3 m-3 buc (lot 2).
Valoarea estimata fara TVA: 895, 629RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este pentru lotul 1 in cuantum de 15.000 lei si pentru lotul 2 in cuantum de 1.500 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat de Uniunea Europeana prin FEADR implementat prin PNDR -Masura 322: Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea in conditiile legii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006.
Certificat de inregistrare-copie legalizata.
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata.
Certificat de inregistrare in scopuri de TVA (daca este cazul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu este solicitat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrariin domeniul ce face obiectul prezentei achizitii (in ultimii 3 ani;Experienta similara- furnizarea a cel putinunei autospeciale in ultimii trei ani;
Prezentarea omologarii autospecialei la Registrul Auto;Prezentarea de documente care confirma omologarea sau avizarea din punct de vedere tehnic a tuturor accesoriilor prin care vor dota autospeciala, de catre ISU.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul
80%
Descriere:
2.
Perioada de garantie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2009 12:00
Locul: Caminul Cultural Topraisar-sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori ai CRPDRP 2 SE Constanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat de Uniunea Europeana prin FEADR implementat prin PNDR, masura 322.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21.310.46.41, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta, Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Traian 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 9072645, Romania, Tel.0241/616003, Email: [email protected], Fax: 0241/616003, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Topraisar
Adresa postala: sos. Nationala, nr. 52, Localitatea: Topraisar, Cod postal: 907285, Romania, Tel.0241/785118, Email: [email protected], Fax: 0241/785001, Adresa internet (URL): www.primaria-topraisar.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2009 09:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer