Licitatie Publica - ACHIZITIE ECHIPAMENTE PENTRU PROIECTUL ?UPGRADE INFRASTRUCTURA HARDWARE PENTRU VIRTUALIZARE?
Anunt de participare (utilitati) numarul 129476/01.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Ana Ivanescu, Tel. 0722500570, Email: [email protected], Fax: 0372871908, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere care desfasoara activitate sectoriala in baza unui drept special sau exclusiv
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACHIZITIE ECHIPAMENTE PENTRU PROIECTUL ?UPGRADE INFRASTRUCTURA HARDWARE PENTRU VIRTUALIZARE?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Timisoara, str. J.M. Pestalozzi nr. 3-5, cod 300115
Constanta, str. Nicolae Iorga nr. 89A
Bucuresti, str. Ion Mihalache nr. 41-43, cod 011172
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE ECHIPAMENTE PENTRU PROIECTUL ?UPGRADE INFRASTRUCTURA HARDWARE PENTRU VIRTUALIZARE?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
51611100-9-Servicii de instalare de hardware (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul: ECHIPAMENTE PENTRU PROIECTUL ?UPGRADE INFRASTRUCTURA HARDWARE PENTRU VIRTUALIZARE?
Valoarea estimata fara TVA: 1, 410, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 14.200 LEI/7.100 LEI pentru IMM. Gar. de buna executie: 10%(5% pentru IMM)din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 si art 69 indice 1 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - in original/copie conform cu originalul, valabile la data deschiderii ofertelor (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).
Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal - in original/copie conform cu originalul.Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit - in original/copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Informatii generale ofertant.Valoarea cifrei medie anuala de afaceri trebuie sa fie mai mare sau egala cu valoarea estimata a contractului multiplicat cu 2 in cazul intreprinderilor mari, respectiv 2.820.800, 00 lei, fara TVA si mai mare sau egala cu valoarea estimata a contractului in cazul IMM-urilor, respectiv 1.410.400, 00 lei, fara TVA.
2) Bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta o lista care va cuprinde produsele similare furnizate in ultimii 3 ani, de natura produselor ofertate si a caror valoare insumata va fi cel putin egala cu valoarea estimata a contractului care se va incheia de catre operatorul economic cu autoritatea contractanta, respectiv: 1.410.400, 00 lei, fara TVA
Produsele cuprinse in aceasta lista vor fiinsotite de certificari de buna calitate emise de beneficiari.
Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul confirma ca dispune de mijloace de transport corespunzatoare, pentru asigurarea furnizarii produselor.
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform SR EN ISO 9001:2001, sau certificate echivalente.
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de mediu, conform SR EN ISO 14001:2005, sau certificate echivalente.
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de management al securitatii informatiei, conform SR EN ISO 27001:2006, sau certificate echivalente.
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de management al securitatii in munca, conform SR EN ISO 18001:2008, sau certificate echivalente.
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de management al serviciilor, conform SR EN ISO 20000-1:2011, sau certificate echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda. Durata rundei de licitatie electronica va fi de: 1(una) zi lucratoare. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2011 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2011 14:00
Locul: sediul ENEL - Bucuresti, bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Fax: 0372871908
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2011 14:25