Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE ECHIPAMENTE PENTRU TEHNICA DE CALCUL


Anunt de participare numarul 45857/11.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTIA SOCIALA
Adresa postala: STR. VASILE LASCAR NR. 87, SECTOR 2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020493, Romania, Punct(e) de contact: LILIANA NAN, Tel.0314250523, In atentia: LILIANA NAN, Email: [email protected], Fax: 0212119420, Adresa internet (URL): IN CONSTRUCTIE, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE ECHIPAMENTE PENTRU TEHNICA DE CALCUL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STR.VASILE LASCAR, NR.87, SECTOR2, BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE ECHIPAMENT PENTRU TEHNICA DE CALCUL IMPARTIT IN PATRU LOTURI CU CARACTERISTICI SPECIFICATE IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30121110-7 - Fotocopiatoare color (Rev.1)
30213100-6-Computere personale de tip notebook (Rev.1)
30231100-8-Computere (Rev.1)
30263000-0-Servere de fisiere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL A -5 BUCATI; LOTUL B- 46 BUCATI; LOTUL C - 120 BUCATI; LOTUL D - 8 BUCATI, CU SPECIFICATII TEHNICE CONFORM DOCUMENTATIEI DESCRIPTIVE ATASATA PREZENTULUI ANUNT, DISPONIBIL PE SITE-UL SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 856, 941.18RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE: LOTUL A=2000 RON;LOTUL B=7000 RON; LOTUL C=3000 RON; LOTUL D = 3000 RON-SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA; GARANTIE DE BUNA EXECUTIE=2% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT- ORDIN DE PLATA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT ASOCIERE LEGALIZAT CONFORM ART.44 ALIN 1 SI 2/OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE ELIGIBILITATE; DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181; DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA; STATUT/ ACT CONSTITUTIV/ CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC- COPIE; CERTIFICAT INREGISTRARE LA REGISTRUL COMERTULUI COPIE; CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE BUGETUL DE STAT, INCLUSIV CELE LOCALE, PRECUM SI A CONTRIBUTIEI PENTRU ASIGURARILE SOCIALE DE SANATATE, SOMAJ- TOATE DOCUMENTELE SUNT OBLIGATORII
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANT CONTABIL LA 31.12.2007 , PROPUNEREA DE CONTRACT SI ANEXA ACESTUIA SEMNATE SI STAMPILATE CA DOVADA A INSUSIRII ACESTORA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CERINTE OBLIGATORII
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
AUTORIZARE PENTRU DISTRIBUIRE DE LA PRODUCATOR SAU REPREZENTANTUL IN ROMANIA AL PRODUCATORULUI-TRADUCERE AUTORIZATA (DACA ESTE CAZUL);GRAFIC DE LIVRARE, CERTIFICAT PENTRU SISTEMUL CALITATII AL PRODUCATORULUI-TRADUCERE AUTORIZATA (DACA ESTE CAZUL)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CERINTE OBLIGATORII
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2008 11:00
Locul: STR.VASILE LASCAR NR.87, SECTOR 2, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR.5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050081, Romania, Tel.0040213195180, Email: [email protected], Fax: 0040213195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la comunicarea rezultatului procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTIA SOCIALA - COMPARTIMENTUL JURIDIC
Adresa postala: STR. VASILE LASCAR, NR.87, SECTOR 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 020493, Romania, Tel.0314250523, Fax: 0212119420, Adresa internet (URL): IN CONSTRUCTIE
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2008 12:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer