Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE ECHIPAMENTE SI APARATURA LABORATOR DE INCERCARI MATERIALE CONSTRUCTII CU CC PRIN MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR


Anunt de participare numarul 63469/10.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
M&G EDIL CONFORT SRL
Adresa postala: STR.MITROPOLIT DOSOFTEI, NR.70, SECTOR 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050194, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN CATANA, Tel.0213355990, Email: [email protected], Fax: 0213355991
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA;PROIECT COFINANTAT DE MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE ECHIPAMENTE SI APARATURA LABORATOR DE INCERCARI MATERIALE CONSTRUCTII CU CC PRIN MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: COM.CLINCENI, SAT OLTENI, STR.GLADIOLEI, NR.3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
DOTAREA LABORATORULUI EXISTENT DE INCERCARI MATERIALE DE CONSTRUCTII CU ECHIPAMENTE SI APARATURA IN VEDEREA IMBUNATATIRII CALITATII SERVICIILOR SI EXTINDERII GAMEI DE DETERMINARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33200000-2 - Instrumente si aparate de masurare, de control, de testare si de navigatie (Rev.1)
33231000-8-Balante de precizie (Rev.1)
33233000-2-Instrumente manuale de masurare a lungimilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
19 TIPURI DE ECHIPAMENTE SI APARATE
Valoarea estimata fara TVA: 136, 438RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 1000 RON; SE ACCEPTA SI SCRISORI DE GARANTIE BANCARA PENTRU PARTICIPARE LA LICITATIE ELIBERATE IN FAVOAREA SC M&G EDIL CONFORT SRL
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT 65% CONFORM CONTRACT M.E.F.DIN VALOARE SI 35% DIN CONTRACT DIN SURSE ALE BENEFICIARULUI; PLATA FURNIZORILOR SE VA EFECTUA DE CATRE BENEFICIAR SC M&G EDIL CONFORT SRL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PERSOANE JURIDICE SAU FIZICE AUTORIZATE ELIGIBILE, OPERATORI ECONOMICI CU CANDIDATURA INDIVIDUALA SI/SAU COMUNA; ASOCIATI SAU SUBCONTRACTANTI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PERSOANE JURIDICE SAU FIZICE AUTORIZATE, ROMANE SAU STRAINE, ELIGIBILE PROBATE PRIN:
-CERTIFICATE CONSTATATOARE IN ORIGINAL SI VALABILE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR LA BUGETUL DE STAT, AL ASIGURARILOR SOCIALE, BUGETELE LOCATE;
-CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC, DIN CARE SA REZULTE CA SOCIETATEA NU SE AFLA IN PROCES DE REORGANIZARE FALIMENT;
- CERTIFICAT DE INMATRICULARE (COPIE)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INDICATORI DE PERFORMANTA CONFORM FISEI DE DATE A ACHIZITIEI (CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI), RECOMANDARE DIN PARTEA ALTOR BENEFICIARI/CLIENTI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
AUTORIZARE PENTRU LIVRAREA PRODUSELORDOVADA CERTIFICARII ISO9001/2001
DOCUMENTE DIN CARE SA REZULTE CA ECHIPAMENTELE OFERITE SUNT IN CONCORDANTA CU CERINTELE SI/SAU ALTA AUTORITATE EUROPEANA OFICIALA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2008 14:00
Locul: BUCURESTI, STR.MITROPOLIT DOSOFTEI, NR.70, SECT.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE ORGANIZARE A PROCEDURII DE ATRIBUIRE; POT ASISTA SI IMPUTERNICITI OFERTANTI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR.5, SECT.5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0411, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTENSTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR.6, SECT.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0384, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CF.ART.67/OUG94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2008 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer