Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipamente si aparatura laborator de incercari materiale constructii cu cofinantare MEF


Anunt de participare numarul 59422/23.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC LABORATOR PRESCON SRL
Adresa postala: STR.poienelor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500419, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN RATA, Tel.0268302235, Email: [email protected], Fax: 0268311736
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala;proiect cofinantat de MEF
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente si aparatura laborator de incercari materiale constructii cu cofinantare MEF
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: brasov, str.poienelor nr.5, pavilion administrativ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
DOTAREA LABORATORULUI EXISTENT DE INCERCARI MATERIALE DE CONSTRUCTII CU ECHIPAMENTESI APARATURA IN VEDEREAIMBUNATATIRII CALITATII SERVICIILOR SI EXTINDERII GAMEI DE DETERMINARI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33200000-2 - Instrumente si aparate de masurare, de control, de testare si de navigatie (Rev.1)
33231000-8-Balante de precizie (Rev.1)
33233000-2-Instrumente manuale de masurare a lungimilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
44 LOTURI ECHIPAMENTE SI APARATAJE
Valoarea estimata fara TVA: 399, 362RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE PLATITA CU OP/SE ACCEPTASI SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA;garantia de participare pentru fiecare lot, conform art.85/HG925 este specificata in documentatia de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT 65% DIN VALOARE CONTRACT; 35%SURSE PROPRII;PLATA FURNIZORULUI/FURNIZORILOR SE VA EFECTUA DE CATRE BENEFICIAR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PERSOANE JURIDICE SAU FIZICE ELIGIBILE;OPERATORI ECONOMICI CU CANDIDATURA INDIVIDUALASAU COMUNA;ASOCIATI SAU SUBCONTRACTANTI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PERSOANE JURIDICE SAU FIZICE AUTORIZATE, ROMANE SAU STRAINE, ELIGIBILE, PROBATE PRIN:
-CERTIFICATE CONSTATATOARE IN ORIGINAL SI VALABILE, PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILRO DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR LA BUGETUL DE STAT, AL ASIGURARILOR SOCIALE, BUGETE LOCALE;
-CERTIFICAT CONSTATATOREMIS DE ORC, DIN CARE SA REZULTE CA SOCIETATEA NU SE AFLA IN STARE DE INSOLVENTA, FALIMENT, REORGANIZARE
-CERTIFICAT DE INMATRICULARE COPIE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
documente relevante din care sa reiasa toate cerintele cf art.185/OUG342006:
1)scrisoare de bonitate din partea bancii ofertantului
2)bilant contabil pe trei ultimii trei ani
3)declaratia privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani incheiati
4)in cazul in care, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea prezentarii documentelor solicitate, acesta are dreptul de a-si prezenta situatia economica si financiara prin alte documente justificative
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
AUTORIZARE PENTRU LIVRAREA PRODUSELOR
DOVADA CERTIFICARII ISO9001/2001
DOCUMENTE DIN CARE SA REZULTE CA ECHIPAMENTELE OFERITE SUNT IN CONCORDANTA CU CERINTELE SI/SAU ALTA AUTORITATE EUROPEANAOFICIALA;
recomandare din partea altor beneficiari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
65%
Descriere:
2.
TERMEN DE LIVRARE
15%
Descriere:
3.
CARACTERISTICI TEHNICE SI FUNCTIONALE
10%
Descriere:
4.
DISPONIBILITATEA DE A ASIGURA SERVICII POST VANZARE SI ASISTENTA TEHNICA
5%
Descriere:
5.
ANGAJAMENTE PRIVIND LIVRAREA DE PIESE DE SCHIMB, SUBANSAMBLURI SAU FURNITURI, PE TERMEN LUNG
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: CV.DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE SE ACHITA CU OP SAU NUMERAR SI SE RIDICA DE LA SEDIUL FIRMEI; CODUL iban: RO11RNCB0053048608430001 BCR SUC.BRASOV
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2008 12:00
Locul: STR.POIENELOR, NR.5, LOC.BRASOV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE; POATE PARTICIPA OBSERVATOR DIN PARTEA MEF SI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL
Adresa postala: BDUL EROILOR, NR.5 ET.II, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0268475146, Email: [email protected], Fax: 0268475146
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.5, SECT.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 021310642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CF ART.67/OUG94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL SC LABORATOR PRESCON SRL
Adresa postala: STR.POIENELOR, NR.5, PAV.ADMINISTRATIV, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0268302235, Email: [email protected], Fax: 0268302235
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2008 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer