Licitatie Publica - Achizitie echipamente si utilaje statia de transfer deseuri
Anunt de participare numarul 58066/10.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL ROVINARI
Adresa postala: STRADA FLORILOR, NR.2, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS MARIA, Tel.0253371095, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0253371004, Adresa internet (URL): http: //www.primariarovinari.ro/, Adresa profilului cumparatorului: http: //www.e-licitatie.ro/
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente si utilaje statia de transfer deseuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria orasului Rovinari, Rovinari, strada Florilor, nr.2, judetul GORJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul 1 Achizitie si montaj banda sortare schredder (conform caietului de sarcini);
Lotul 2 Achizitiepresa automata (conform caietului de sarcini);
Lotul 3 Achizitie si montaj cantar tip pod-bascula (conform caietului de sarcini);
Lotul 4 Achizitie si montare rampa de transfer deseuri (conform caietului de sarcini).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29242320-6 - Cantare (Rev.1)
28214310-1-Utilaje de stivuire (Rev.1)
29713300-3-Compactoare de deseuri menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 Achizitie si montaj banda sortare schredder (conform caietului de sarcini);
Lotul 2 Achizitie presa automata (conform caietului de sarcini);
Lotul 3 Achizitie si montaj cantar tip pod-bascula (conform caietului de sarcini);
Lotul 4 Achizitie si montare rampa de transfer deseuri (conform caietului de sarcini).
Valoarea estimata fara TVA: 222, 250EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
L1 - 750Euro, L2 - 1300Euro, L3 - 300Euro, L4 - 1900Euro la cursul BNR din data de 11.08.2008; Modul const.: scrisoare de garantie bancara, OP sau numerar la casieria autoritatii contractante
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri UE si fonduri de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrearea in prevederile art.181;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata;Certificate constatator emis de oficiul registrului comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - minim: - pentru lotul 1:120000 Euro- pentru lotul 2:200000 Euro- pentru lotul 3:52500 Euro- pentru lotul 4:300000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 aniCertificate de conformitate C.E.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Contract de livrare de produse similare insotit de recomoandarea beneficiarului - minim: - pentru lotul 1:38800 Euro- pentru lotul 2:66950 Euro- pentru lotul 3:17500 Euro- pentru lotul 4:99000 Euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.08.2008 12:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Cod Proiect PHARE 2004/016-772.04.01.04.01.01.44
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLES, NR. 6, SECTOR 3 , Localitatea: STR. STRAVOPOLES, NR. 6, SECTOR 3 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Achizitii Publice din cadrul Primariei orasului Rovinari
Adresa postala: STR. FLORILOR, NR.2, JUDETUL GORJ , Localitatea: Rovinari, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Tel.0253371011, Email: [email protected], Fax: 0253371004, Adresa internet (URL): www.primariarovinari.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2008 17:46