Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE ECHIPAMENTE SISTEM ZONAL DE COLECTARE A DESEURILOR SI DEPOZITARE TEMPORARA IN ORASUL BREZOI


Anunt de participare numarul 41851/24.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS BREZOI
Adresa postala: Localitatea Brezoi, strada Lotrului, nr.2, jud. Valcea, Localitatea: Brezoi, Cod postal: 245500, Romania, Punct(e) de contact: MARIA-CRISTINA IONESCU, Tel.0250778240, Email: [email protected], Fax: 0250778240, Adresa profilului cumparatorului: ADRESA DISPONIBILA LA www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE ECHIPAMENTE SISTEM ZONAL DE COLECTARE A DESEURILOR SI DEPOZITARE TEMPORARA IN ORASUL BREZOI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ORAS BREZOI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1: Achizitie compactoare capacitate utila de 9 mc - 1 buc.Achizitie compactoare capacitati de 7 mc - 1 buc
Lot 2: Achizitie camion platforma (Bena basculabila trilaterala 6 m3) prevazut cu lama pentrudezapezireAchizitie semicompactor cu autocompactoare V real = 72 m3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144511-3 - Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.1)
34144512-0-Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie compactoare capacitate utila de 9 mc - 1 buc.Achizitie compactoare capacitati de 7 mc - 1 bucAchizitie camion platforma (Bena basculabila trilaterala 6 m3) prevazut cu lama pentrudezapezireAchizitie semicompactor cu autocompactoare V real = 72 m3-1 BUC
Valoarea estimata fara TVA: 271, 150EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE: LOT I-8715 LEI, LOT II- 10420 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PHARE CES 2004- Schema de investitii pentru proiecte mici de gestionare a deseurilorSI BUGET LOCALNUMERAR LA CASIERIA UNITATII SAU PRIN ORDIN DE PLATA: RO07TREZ6735006XXX000013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPERATORII ECONOMICI SE POT ASOCIA PENTRU DEPUNEREA UNEI OFERTE COMUNE(AUTENTIFICARE LA NOTARIAT)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentare formular 12A - Declaratie pe propria raspundere, completare formular 12 BCertificate constatatoare in original sau copie legalizata pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si valabile la data depunerii (formulare tip eliberate de autoritatile competente - perioada de valabilitate a certificatelor constatatoare este cea stabilita de autoritatile emitente si este cea inscrisa in cuprinsul certificatelor); Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata;
Copie dupa certificatul de inregistrare;
Copie dupa statutul sau actul constitutiv;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Completare formular 22. Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani sa fie minim
- Lot 1:370.500 Euro
- Lot 2:442.950 Euro
In cazul in care se va depune oferta pe doua sau mai multe loturi, cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani va trebui sa aiba valoarea cumulata pe acele loturi.
3. Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii trei ani (auditate). Profitul net conform ultimului bilant contabil anual auditat trebuie sa fie pozitiv..
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani insotita de cel putin 3 recomandari din partea unor beneficiari
Completarea si prezentarea Formularului 12I. Prezentarea de CV-uri pentru persoanele cheie in indeplinirea contractului, calificari ale personalului se recomanda prezenta unei specialist care poata sa instruiasca soferii si angajatii care vor lucra pe autovehiculele de colectare deseuri.
Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii, la producator.
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de pondere, si specializarea acestora, conform cu formularul 12 G si anexa alaturata;Lista cuprinzand subcontractantii si serviciile furnizate de acestia, insotite de acordurile de subcontractare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERIT IN LEI FARA TVA
50%
Descriere:
2.
CARACTERISTICI TEHNICE SUPLIMENTARE
30%
Descriere:
3.
TERMENUL DE LIVRARE
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.02.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2008 12:00
Locul: PRIMARIA ORASULUI BREZOI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI CU IMPUTERNICIRE SCRISA SI CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: (+4)021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
JUDECATORIA BREZOI
Adresa postala: STR. EROILOR, Localitatea: BREZOI, Cod postal: 245500, Romania, Tel.0250/778993, Fax: 0250/778994
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DE ACHIZITII PUBLICE- CONSILIER JURIDIC ISMANA BARDASU EMIL
Adresa postala: STR. LOTRULUI, NR.2, Localitatea: BREZOI, Cod postal: 245500, Romania, Tel.0250778240, Email: [email protected], Fax: 0250778240
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.01.2008 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer