Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipamente specifice pentru imbunatatirea capacitatii si calitatii sistemului de interventie in situatii de urgenta si pentru acordarea asistentei medicale de urgenta si a primului ajutor calificat, in regiunea Sud Muntenia


Anunt de participare numarul 120750/06.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA , ,SITUATII DE URGENTA SUD MUNTENIA"
Adresa postala:  str. Ion Creanga, nr.52-54, et.2, cam.2, Localitatea:  Alexandria, Cod postal:  140042, Romania, Punct(e) de contact:  Gabriel Neatu, Tel. 0247311201 int.341, In atentia:  Gabriel Neatu, Email:  [email protected], Fax:  0247314787, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA , ,SITUATII DE URGENTA SUD MUNTENIA"
Adresa postala:  str. Ion Creanga, nr.52-54, et.2, cam.2, Localitatea:  Alexandria, Cod postal:  140042, Romania, Tel. 0749109940, In atentia:  Iuliana Ghibirdic, Fax:  0247/314787
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatie de Dezvoltare Intercomunitara
Activitate (activitati)
Altele: programare si implementare proiect regional
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente specifice pentru imbunatatirea capacitatii si calitatii sistemului de interventie in situatii de urgenta si pentru acordarea asistentei medicale de urgenta si a primului ajutor calificat, in regiunea Sud Muntenia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Judetele din Regiunea de Dezvoltare Sud-Muntenia : Arges, Calarasi, Dambovita, Giurgiu, Ialomita, Prahova, Teleorman
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipamente specifice pentru imbunatatirea capacitatii si calitatii sistemului de interventie in situatii de urgenta si pentru acordarea asistentei medicale de urgenta si a primului ajutor calificat, in regiunea Sud Muntenia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144210-3 - Vehicule de pompieri (Rev.2)
34114000-9-Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
34114121-3-Ambulante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarciniLOT 1 - 21 autospeciale pentru lucrul cu apa si spuma de capacitate mare, 14 autospeciale pentru lucrul cu apa si spuma de capacitate medie, LOT 2 - 7 autospeciale pentru descarcerari grele,
LOT 3 - 20 ambulante de tip B2LOT 4 - 1 autospeciala pentru interventie la accidente colective
Valoarea estimata fara TVA: 34, 817, 510RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare: Lot1=400000 lei, Lot2=100000 lei, Lot3=100000 lei, Lot4=18000 lei.Garantia de buna executie este de 10 % din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri Structurale- Bugetul Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara Situatii de Urgenta Sud Muntenia- Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 si art.181 din ordonantaPersoane juridice/fizice romane: - certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local- certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidatPersoane juridice/fizice straine: - se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilitPersoane juridice/ fizice romane: - Certificat de inregistrare (CUI)- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, autorizatie de functionare/altele echivalente.- Extras din registrul actionarilor/asociatilor
Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii bancare corespunzatoare(scrisori de bonitate)- bilant contabil si balanta de verificare pe anii 2008, 2009, 2010 vizate si inregistrate de organele competente- Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat, trebuie sa fie: - Pentru lotul 1: egala sau mai mare decat 45.000.000 lei, respectiv 10.966.248 euro;
- Pentru lotul 2: egala sau mai mare decat 10.000.000 lei, respectiv 2.436.944 euro;
- Pentru lotul 3: egala sau mai mare decat 10.000.000 lei, respectiv 2.436.944 euro;
- Pentru lotul 4: egala sau mai mare decat 1.500.000 lei, respectiv 365.542 euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- autorizatia pentru livrarea produselor emisa de producator- declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani- Procese verbale de receptie
- Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar
- CV-uri pentru persoanele responsabile cu instruirea privind modul de utilizare a echipamentelor ce urmeaza a fi livrate- Informatii privind subcontractantii si specializarea acestora.- ISO 9001 sau echivalent.- ISO 14001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 3 ani contracte de furnizari de produse similare dupa cum urmeaza: - Suma valorilor produselor furnizate incluse in contracteleprezentate de ofertant ca dovada a experientei similare trebuie sa fie: - Pentru lotul 1: egala sau mai mare decat 23.000.000 lei respectiv 5.604.971 euro;
- Pentru lotul 2: egala sau mai mare decat 5.000.000 lei respectiv 1.218.472 euro;
- Pentru lotul 3: egala sau mai mare decat 5.000.000 lei respectiv 1.218.472 euro;
- Pentru lotul 4: egala sau mai mare decat 900.000 lei respectiv219.325 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
imbunatatirea ofertelor conform invitatiilor de participare transmise ofertantilor admisi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 22.09.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2011 11:00
Locul: Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara ?Situatii de Urgenta Sud Muntenia?, Alexandria, Teleorman
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 3 ? ?Imbunatatirea infrastructurii sociale? ? Domeniul major de interventie 3.3 - ?Imbunatatirea dotarii cu echipamente a bazelor operationale pentru interventii in situatii de urgenta?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara ?Situatii de Urgenta Sud Muntenia?
Adresa postala:  Str. Ion Creanga, nr.52-54, ,Localitatea:  Alexandria, Cod postal:  140042, Romania, Tel. 0749109940, Fax:  0247/314.787
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2011 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer