Licitatie Publica - Achizitie echipamente tehnica de calcul
Anunt de participare numarul 113295/22.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.
Adresa postala: BD. ALEXANDRU IOAN CUZA, 56, SECTOR 1, PUNCT DE LUCRU SITUAT IN BDUL IULIU MANIU, NR. 244D, SECTOR 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011056, Romania, Punct(e) de contact: Florina Naie, Tel. 0214348821, In atentia: Serviciul Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0214348821, Adresa internet (URL): www.cnin.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie nationala
Activitate (activitati)
Altele: productie poligrafica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente tehnica de calcul
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PUNCT DE LUCRU SITUAT IN BDUL IULIU MANIU, NR.244 D , SECTOR 6, BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipamente tehnica de calcul, conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30232110-8 - Imprimante laser (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
33195100-4-Monitoare (Rev.2)
48780000-9-Pachete software pentru managementul sistemelor, al stocarii si al continutului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 482, 751.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar de particip este de 1, 9% din val. fiecarui lot conform anexa B loturi; gar de buna exec va fi constit in cuantum de 10% fara TVA din val totala a fiecaruicontract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic - Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat;
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de primarie - Certificatele de atestare fiscala mentionate anterior trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul nu inregistreaza obligatii de plata la bugetul local si de stat- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", potrivit Ordinului nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P.
-Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa confirme: a) posibilitatea efectuarii activitatilor cuprinse la codul CPV din documentatia de atribuire;
b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice.2. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ? ;
3. Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA, emis de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF ? copie cu mentiunea conform cu orginalul,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico - financiara - copie cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata ;
-Informatii generale in conformitate cu Formular nr. 2 ? in original, semnata si stampilata ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, conformFormularului nr. 3, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
2. Autorizarea pentru livrarea produselor, emisa de producator - in copie cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata;In situatia in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul, trebuie prezentat intreg lantul de autorizari astfel incat sa fie demonstrata legatura dintre producator si ofertant - in copie, cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata.
Daca oferta va fi prezentata de catre producator, acesta va trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere in acest sens.In cazul in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala la o data mai recenta decat perioada stabilita, acesta va face dovada privind lista principalelor livrari de produse, corespunzator perioadei scurse de la infiintare pana in prezent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Mai multe detalii in documentatie la capitolul IV.2) Etapa finala de licitatie electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2011 10:00
Locul: PUNCTUL DE LUCRU SITUAT IN BDUL IULIU MANIU, NR.244 D , SECTOR 6, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti "cale de atac"
Adresa postala: Bdul. Unirii nr. 37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel. 021.408.36.00, Email: [email protected], Fax: 021.408.37.00, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Verificarea Legalitatii Actelor
Adresa postala: Bdul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061126, Romania, Tel. 0214348802, Email: [email protected], Fax: 0214348810, Adresa internet (URL): www.cnin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.12.2010 12:45