Licitatie Publica - Achizitie echipamente tehnica de calcul si servicii de consultanta/mentenata retea
Anunt de participare numarul 54015/29.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Iulia Kocsis, Tel.0259.437000, int.230, Email: [email protected], Fax: 0259.440746, Adresa internet (URL): www.oradea.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Municipiului Oradea,
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, parter, cam.23-Serviciul Relatii cu Publicul, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Demian, Tel.0259/437000, int.174
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Oradea
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, parter, cam.23-Serviciul Relatii cu Publicul, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Demian, Tel.0259/437000, int.174
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente tehnica de calcul si servicii de consultanta/mentenata retea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria municipiului Oradea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lista echipamente solicitate: servere;switch si accesorii;routere
Lista servicii solicitate: consultanta si mentenanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30261000-6 - Servere de retea (Rev.1)
30231200-9-Echipament informatic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servere-2 buc;switch si accesorii -1 buc;routere -5 buc
Valoarea estimata fara TVA: 353, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare: 7000 lei-garantia de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local + fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006;
-Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat si la bugetul local;
-Certificat constatator emis de ORC;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani mai mare sau egala cu 1.000.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Autorizare pentru livrarea produselor direct de la producator;
-Certificat ISO9001:2000 pentru comercializarea produselor solicitate;
-Lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani;
-Declaratie cu personalul tehnic de specialitate de care dispune pentru prestarea serviciilor solicitate;
-Lista cu subcontractantii, daca este cazul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cel putin 1 contractcu o valoare mai mare sau egala cu 120.000 RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria Primariei municipiului Oradea, sau se depune in contul RO02TREZ0765006XXX000160, titular de cont MUNICIPIUL ORADEA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2008 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2008 11:00
Locul: La sediul Primariei municipiului Oradea-Sala Mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Oradea-Serv. Juridic
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259/437000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2008 08:29