Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipamente tehnica de calcul si soft de baze de date


Anunt de participare numarul 31598/08.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Valentin Trifan, Tel.0259.437000, 0259.436276, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0259.437000, 0259.436276, Adresa internet (URL): www.oradea.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Municipiul Oradea
Adresa postala: Piata Unirii nr. 1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice - cam. 224, Tel.0259-437000, In atentia: Ramona Cacuci, Email: [email protected], Fax: 0259-440746
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Municipiul Oradea
Adresa postala: Piata Unirii nr. 1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259-437000, Email: [email protected], Fax: 0259-440746
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Oradea
Adresa postala: Piata Unirii nr. 1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259-437000, Fax: 0259-440746
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie echipamente tehnica de calcul si soft de baze de date
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul Directiei de Evidenta a Persoanelor a Municipiului Oradea.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de echipamente de tehnica de calcul si soft de baze de date in vederea crearii arhivei digitale pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite de catre Directia de Evidenta a Persoanelor a Municipiului Oradea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30216110-0 - Scanere informatice (Rev.1)
30231300-0-Computere de birou (Rev.1)
30240000-3-Software (Rev.1)
30241100-1-Software pentru baze de date (Rev.1)
30260000-9-Servere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Server -1 buc.; Monitor -6 buc.; Statie de lucru -5 buc.; Scanner A3 -5 buc.; Soft scanare -5 buc.; Soft sistem si baza de date -22 buc.; Smart UPS -1 buc.; Reportofon -1 buc.; Server backup -1 buc.; Soft de baze de date -1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 27, 688EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare: 922 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- fonduri nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181;
-Certificat de inregistrare;
-Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
-Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat de stat si bugetul local.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale, unde cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-mai mare sau egala cu 184400 RON, respectiv 55375 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Autorizarepentru livrarea produselor;
-Certificat ISO9001;2000 pentru ofertant;
-Certificat ISO 9001:2000 pentru echipamente
-Declaratie privind experienta similara in ultimii 3 ani;
-Cel putin o recomandare;
-Listasubcontractanti (daca este cazul).
-La solicitarea achizitorului, ofertantul sa prezinte cate o bucata din fiecare echipament.
-La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul instaleze de proba softul propus.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cel putin un contract similar a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 30% din valoarea prezentei achizitii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul total al ofertei
80%
Descriere:
2.
Termenul de furnizare si implementare (si instruirea angajatilor) a produselor
10%
Descriere:
3.
Termenul de garantie al echipamentelor
5%
Descriere:
4.
Termenul de garantie al softurilor
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: -cu chitanta la casieria Municipiului Oradea;
-cu OP in contul RO 02 TREZ 0765006 XXX 000160 deschis la Trezoreria Oradea
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2007 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2007 11:00
Locul: sediul Municipiului Oradea - Piata Unirii nr. 1, etaj 1 - Sala Mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): In data de 30 noiembrie 2006 a fost semnat contractul de grant nr. RO-2004/016-940.01.01.02.13 cu privire la acordarea finantarii nerambursabile pentru Proiectul Imbunatatirea calitatii serviciilor oferite de catre Serviciul Public Comunitar de Evidenta a Persoanelor din cadrul Programului Phare CBC Romania-Ungaria 2004.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bihor
Adresa postala: Parcul Traian nr. 5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259-414483, Fax: 0259-414484
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Oradea - Compartiment Achizitii Publice
Adresa postala: Piata Unirii nr. 1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259-437000, Email: [email protected], Fax: 0259-440746
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2007 17:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer