Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie echipamente termomecanice pentru ob. de inv. Modernizarea alimentarii cu energie termica pentru incalzire si prepararii acc din zona 7 Noiembrie


Anunt de intentie (utilitati) numarul 12316/08.08.2008
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
ENERGOMUR SA
Adresa postala: str. Kas Karoly nr.1/B, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540297, Romania, Punct(e) de contact: Levente Bordi, Tel.0265 215901, Email: [email protected], Fax: 0265 213428
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Achizitie echipamente termomecanice pentru ob. de inv. Modernizarea alimentarii cu energie termica pentru incalzire si preparariiacc din zona 7 Noiembrie
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul cuprinde furnizare echipamente termomecanicepentru centralele termice si punctele termice din zona 7 Noiembrie, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29839000-9 - Ansambluri de echipamente (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 06.08.2008
40 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 581, 016EUR
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credit furnizor al carui obtinere revine in sarcina ofertantului. Creditul va avea o durata de 36 luni. Sursa de finantare a ratelor din bugetul local al Primariei Tg-Mures si bugetul central
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Nu este cazul
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7/2008
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 1, 581, 016 Moneda: EUR Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2008 15:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer