Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Ehipamente de Tehnologie Informatiei si Comunicatiilor


Anunt de participare numarul 13770/09.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: SIMION Gheorghe, Tel.0234.324243, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.313911, Adresa internet (URL): www.onesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Ehipamente de TehnologieInformatiei si Comunicatiilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Municipiului Onesti, b-dul Oituz nr.17, jud. Bacau.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Ehipamente de TehnologieInformatiei si Comunicatiilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213200-7 - Computere personale de tip laptop (Rev.1)
30213000-5-Computere personale (Rev.1)
30233231-9-Imprimante laser (Rev.1)
32323300-6-Echipament video (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie Ehipamente de TehnologieInformatiei si Comunicatiilor
Valoarea estimata fara TVA: 30, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.GARANTIA DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 400 LEI2.GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5% DIN VALOAREA FACTURII EMISE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL-PLATA SE FACE CU ORDIN DE PLATA DIN CONTUL ACHIZITORULUI IN CONTUL OFERTANTULUI DESCHIS LA TREZORERIA STATULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA-FORMULAR A
2.DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181-FORMULAR B
3.CERTIFICAT FISCAL PRIVIND SITUATIA TAXELOR SI IMPOZITELORDATORATE BUGETULUI LOCAL, VALABIL LA DATA DEPUNERII OFERTELOR
4.CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PT.PERSOANE JURIDICE ELIBERAT DE M.F.P.-A.N.A.F., VALABIL LA DATA DEPUNERII OFERTELOR
5.AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE(copie autentificata)6.ACTUL CONSTITUTIV
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.FORMULARUL DE INFORMATII GENERALE
DECLARATIE PRIVIND CIFRA MEDIE ANUALA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
2.DECLARATIE PRIVIND CONTUL PROFIT SI PIERDERE PE ULTIMII 3 ANI
3.BILANTUL CONTABIL LA 31.12.2006+SITUATIA FINANCIARA VIZAT SI INREGISTRAT DE ORGANELE COMPETENTE
4.RECOMANDARI SCRISE DIN PARTEA ALTOR BENEFICIARI-CEL PUTIN TREI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTE OBLIGATORII:
1.FORMULARUL F1-INFORMATII PRIVIND PERSONALUL TEHNIC DE SPECIALITATE SI DE ASIGURAREA CALITATII, PRECUM SI EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE
2.AUTORIZARI SI CERTIFICARI PE FIRMA PRIVIND FURNIZAREA SI ACORDAREA DE GARANTII FUNCTIONALE ECHIPAMENTELOR SOLICITATE
3.LISTA PRINCIPALELOR LIVRARIDE PRODUSE ECHIVALENTE IN ULTIMII 3 ANI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
33/09.05.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASIERIA PRIMARIEI MUNICIPIULUI ONESTI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.06.2007 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
80zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.06.2007 12:00
Locul: SALA DE SEDINTE A PRIMARIEI ONESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI PERSOANE DELEGATE DIN PARTEA OFERTANTILOR CU IMPUTERNICIRI SCRISE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: STR. CUZA VODA NR.1, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600247, Romania, Tel.0234/514750, Fax: 0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ONESTI-SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: B-DUL OITUZ NR.17, Localitatea: ONESTI, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2007 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer