Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Electropompe cu convertizor de frecventa pentru alimentarea cu apa a CAI-uri - 2 buc.


Anunt de participare (utilitati) numarul 79308/04.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UZINA TERMOELECTRICA GIURGIU SA
Adresa postala: Sos.Sloboziei nr.194.; emai: [email protected], Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080334, Romania, Punct(e) de contact: SOFIA CRUTI, Tel.0246212189, Email: [email protected], Fax: 0246216665, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie Electropompe cu convertizor de frecventa pentru alimentarea cu apa a CAI-uri - 2 buc.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC Uzina TermoelectricaGiurgiu SA , Sos.Sloboziei nr.194, Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie, asistenta tehnica la montajsi PIF a 2 buc. Electropompe cu convertizor de frecventa pentru alimentarea cu apa la CAI 2 x 105 t/h
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42122130-0 - Pompe de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 buc. Electropompe cu convertizor de frecventa pentru alimentarea cu apa la CAI 2 x 105 t/h
Valoarea estimata fara TVA: intre 350, 000 si 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Garantie de participare: 9000 lei, constituita conform prevederilor din documentatia de atribuire- Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului, cf. documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata contractului se face din surse proprii, in max 30 de zile de la livrarea si receptia integrala a produselor, prin OP emis in baza facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie de eligibilitate (formular nr.3)
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/Ord 34/2006 (formular nr.4)
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului (persoane juridice/fizice romane)
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional (persoane fizice, juridice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sau bilantul contabil la 31.12.2008 - cerinta: cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 1.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (formular nr.6) - cerinta: a) sa fi incheiat si indeplinit cel putin un contract care sa fi avut ca obiect furnizarea de produse similare (electropompe cu convertizor de frecventa pentru alimentare cu apa), a carui valoare sa fie cel putin egala cu 450000 lei (fara TVA);b) prezentarea a minim 2 recomandari din partea unor beneficiari de produse similare.
- Declaratie pe propria raspundere cu informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul pentru asigurarea controlului calitatii si asistentei tehnice la montaj si PIF
- Certificatul - ISO9001/2001 al producatorului si al ofertantului eliberat de un organism de certificare a sistemului calitatii acreditat in tara sau in strainatate. Se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
- Autorizare din partea producatorului pentru furnizarea produselor (formular nr.11)
- Lista subcontractantilor (formular nr.12) specializarea acestora, partea care se subcontracteaza si acordul de subcontractare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
14104/03.06.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.06.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
65zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.06.2009 11:00
Locul: SC Uzina Termoelectrica Giurgiu SA, Giurgiu, Sos. Sloboziei 194
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a autoritatii contractante si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia a VIII-a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213195180, Fax: 0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic al SC Uzina Termoelectrica Giurgiu SA
Adresa postala: sos Sloboziei nr. 194, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080334, Romania, Tel.0246216930, Email: [email protected], Fax: 0246216665
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2009 08:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer