Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE ELECTROPOMPE SUBMERSIBILE - 3 BUCATI


Anunt de participare numarul 1076/01.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROSERV-SLATINA S.A.
Adresa postala: STR. TUDOR VLADIMIRESCU, NR. 153B, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230087, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN CONSTANTINESCU, Tel.0249418608, Email: [email protected], Fax: 0249423667, Adresa internet (URL): www.hidroserv-slatina.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE ELECTROPOMPE SUBMERSIBILE - 3 BUCATI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DEPOZITUL ACHIZITORULUI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE ELECTROPOMPE SUBMERSIBILE CU ASISTENTA LA PUNEREA IN FUNCTIUNE - 3 BUCATI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29521341-9 - Pompe submersibile (Rev.1)
31682100-1-Cutii electrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3 BUCATI
Valoarea estimata fara TVA: 297, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
PROBE SI PUNEREA IN FUNCTIUNE
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 365 zile incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 5000 leiGarantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat notarial
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Nu se accepta ajustarea pretului contractului
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea formular B1;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale, precum si ac ontributiilor pentru asigurarile sociale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) valabile la data ofertarii-in original sau copie legalizata
Certificat constataor emis de Registrul Comertului - original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale -formularul B2
Autorizare pentru livrarea produselor din partea producatorului (sau echivalent) -formularul B3
Recomandari din partea altor beneficiari prentru livrare de echipamente silmilare si comportarea lor - 3 recomandari
Certificat ISO 9001/2001 la producator - copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.03.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Se ridica pe baza de imputernicire. Plata se poate face cu OP , scrisoare de garantie bancara (formularul 4) sau numerar la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2007 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SAU ALTI MEMBRII DE SPECIALITATE SI REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu Nr. 38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118090
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Bd. Nicolae Titulescu Nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251 - 418568, Fax: 0251-415.600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC HIDROSERV SLATINA SA - BIROUL CONTRACTE
Adresa postala: Str Tudor Vladimirescu Nr. 153 B, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230087, Romania, Tel.0249418608, Email: [email protected], Fax: 0249423667
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2007 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer