Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie elemente utilizate la marcarea componentelor retelelor de distributie gaze naturale


Anunt de participare (utilitati) numarul 143703/17.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: RADU VLAD, Tel. +40 365403698, Email: [email protected], Fax: +40 365403693, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
E.ON Gaz Distributie
Adresa postala: P-ta Trandafirilor 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: Radu Vlad, Tel. +40 365403698, In atentia: Radu Vlad, Email: [email protected], Fax: +40 365403693
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie elemente utilizate la marcarea componentelor retelelor de distributie gaze naturale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locatii E.On Gaz Distributie
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie materiale utilizate la marcarea componentelor retelelor de distributie gaze naturale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34928471-0 - Materiale de semnalizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile estimate de elemente de marcare retele sunt conform cantitatilor din Caietul de sarcini - Specificatii Tehnice.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 087, 854RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 din HGR 925/2006. Se solicita garantia de participare in cuantum de: 21.539, 51 lei (10.769, 75 lei pt IMM). Echivalenta lei/alta valuta se va face la curs BNR din data publicarii anuntului de participare. Mod de constituire: conform prevederilor art. 86, alin. 1 din HGR 925/2006, in cont RO11BRDE270SV27540412700 deschis la BRD Tg-Mures. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin 100 zile calendaristice de la termenul limita de primire a candidaturilor. Se va prezenta si declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul) in original. In cazul in care CNSC va respinge o contestatie ca fiind nefondata, Autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare suma calculata conf. prev. art. 278^1 alin (1) din OUG34/2006 actualizata. Prevederile se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se depune o data cu candidatura. Nu se accepta depunere in numerar la casieria autoritatiicontractante, bilet la ordin, ordin de plata care nu este vizat de banca. Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 5% (2, 5% pentru IMM) din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.. Modul de constituire: conform prevederilor art.90 din HG 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila si va constitui anexa la contract. Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art 92 aliniat (1)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii E.ON Gaz Distributie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata
pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Se va completa Formularul 12A.2-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al
candidatului/ofertantului. Se va completa Formular 12B. Tertul sustinator va prezenta documentul numai pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c1), si d) din OUG 34/2006. Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentata de
candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator/subcontractant al candidatului/ofertantului. Ofertantul care se afla in situatiile prevazute la articolul mentionat este exclus din procedura de atribuite. Se va completa Formularul 13APersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General: Virgil Metea; - Director General Adjunct: Radu Petre; - Director General Adjunct: Livioara Sujdea.Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu prezenta procedura de achizitie sunt: Bogdan Cirstea, Flavius Marcus,
Angela Vasile, Erwin Wagner. Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de achizitie: Radu Vlad, Erwin Wagner, Angela Vasile, Sorin Rosca, Ovidiu Romanti, Radu Tiberiu.4-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si
Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va completa Formularul 13B.5-Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa obligatoriu si formularul 2D.Nedeclararea subcontractantului/subcontractantilor presupune derularea contractului fara posibilitatea adaugarii unui/mai multor subcontractanti pe parcursul derularii contractului.Nota: In cazul unei asocieri se va depune acordul de asociere Formular nr 6 semnat de parti, respectiv in cazul subcontractarii se depune acordul de subcontractare Formularul nr 7 semnat de parti. Pentru Persoane juridice romane - Certificat constatator, in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul",
emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte: - Obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantul isi va asuma raspunderea printr-o declaratie, cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care in acest certificat nu sunt trecute domenii de activitate necesare pentru indeplinirea contractului, neacoperite de
subcontractanti/ asociati, ofertantul va fi declarat descalificat. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita inainte de transmiterea
comunicarilor finale, in cazul in care se prezinta actul incopie conforma cu originalul, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata.Pentru persoanele fizice/juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere
profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si certificat de rezidenta fiscala valabil la data limita
de depunerii a candidaturii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Cifra de afaceri globala. Cerinta minima: realizarea unei
cifre de afaceri medii globale anuale pe ultimii 3 ani de exercitiu financiar
incheiat, egala sau mai mare decat: 2.153.950, 92 RON. Se solicita Cifra medie
globala de afaceri pe ultimii 3 ani pentru operatorii economici.
Modalitatea de indeplinire
Completare Formular F3. Cursul leu/euro avut in vedere pentru calculul echivalentei este cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, a caror valoare cumulata sa fie de minimum: 1.087.854 lei. Valorile mentionate sunt fara TVA. Pentru echivalenta(leu/euro)se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru
fiecare an in parte. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din
motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei
certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse
se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
In cazul asocierii mai multor ofertanti, cerintele privind experienta similara,
detaliate mai sus trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.
Modalitatea de indeplinire
Completarea Formularul 4 si Formularul 4A. Candidatul va prezenta informatii relevante cu obiectul contractului.
Descrieri, fotografii edificatoare ale produselor ofertate, fise tehnice, a caror
autenticitate trebuie demonstrata.
Modalitatea de indeplinire
Depunere candidatura insotita de documentele solicitate.
Depunere mostre:
Se vor depune mostre in conformitate cu produsele ofertate astfel:
cate o mostra pentru toate tipurile de elemente de marcare a traseului (inclusiv pentru fiecare placuta interschimbabila)Mostrele se vor livra cu titlu gratuit. Mostrele depuse de ofertantii declarati
necastigatori se vor returna/restitui.
Modalitatea de indeplinire
Mostrele se vor depune pana la data depunerii candidaturilor, la
adresa: Tg. Mures, P-ta Trandafirilor 17, d-lui Sorin Rosca.
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care
atesta ca acesta are implementat si mentine standarde de asigurare a calitatii,
conform ISO 9001:2008 sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire
Certificat ISO (9001:2008) sau alte documente echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va invita la etapa finala de licitatie electronica toti ofertantii care au depus oferte admisibile la prima etapa a proc. Invit. de particip. si notif. de incepere a licit.electr.vor fi transmise automat de SEAP la e-mail inreg. in sist.ca adr. de contact si vor fidisponib.in sect."Notif. de sistem";Durata rundei de licitatie electronica va fi de: 1zi lucratoare - 1 runda.Autoritatea contractanta nu va incepe licitatia electronica mai devreme de 2 zile lucratoare dupa data transmiterii invitatiei.La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP.Of.pot vedea cea mai buna oferta-da;Of. pot vedea nr.de partip inscrisi la licitatie.-nu;In licit.electr.ofertantii pot doar sa imbunat. ofertele financ. depuse anterior, cf. art.43alin. 4-HG nr. 1660/2006. Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului-Da;Se va utiliza pasul de licit electronica.-Da.Val.proc a pasului de licitare este de 0, 35%, configurabil de catre Autoritatea contractanta la definirea licitatiei electronice.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2013 14:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2013 15:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertele intarziate depuse dupa data si ora limita de depunere sau la o alta adresa decat cea stabilita in anuntul de particip. vor fi respinse in cadrul sed. de deschidere; Ofertantii nu au dreptul de a-si retrage oferta in perioada de valab. a ofertei. Raspunsurile la ev. clarificari la doc. de atribuire, solicitate de op.economici la adr. e-mail: [email protected], se vor atasa prezentului anunt de participare la sectiunea: ?Doc. si clarificari?. Nr.preconizat de ag.economici participanti la procedura este de 3. Toti cand.care indeplinesc cond.de calificare vor fi considerati calificati pentru et.a II-a de negociere. Punctajul pentru factorul "Pretul ofertei" se calculeaza astfel: a) pentru pretul cel mai mic ofertat se acorda maximum de punctaj ? 100 pct. b) pentru valori ofertate mai mari decat pretul minim ofertat, punctajul se calculeaza astfel: Pn = ( pret minim / pret n) x punctaj maxim alocat. In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita oferte financiare imbunatatite, in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Propunerea tehnica va contine si Fisa tehnica a produsului, eliberata de producator si autentificata (stampilata si semnata).Mod derulare proceduraProcedura de achizitie(negociere cu publicare) se va desfasura in doua etape distincte astfel: Etapele procedurii sunt: Etapa I - Depunerea candidaturii; - Deschiderea candidaturilor - Evaluarea candidaturilor de catre membrii comisiei de evaluare; - Anuntarea rezultatului privind evaluarea candidaturilor. Candidatii vor fi informati de rezultatul evaluarii candidaturilor, prin intermediul unei invitatii de participare care va contine detalii legate de data si locul depunerii ofertei tehnice si financiare.Etapa II - Deschiderea ofertelor tehnice si economice. Se va comunica printr-o invitatie scrisa locul, data si intervalul orar de desfasurare a negocierilor; - Negocierea cu fiecare candidat calificat in parte, pentru perfectarea/imbunatatirea ofertei tehnice si a ofertei financiare. Elementele supuse negocierii sunt oferta tehnica si financiara si propunerile de contract; - Evaluarea ofertelor, conform punctajului; Dupa depunerea ofertei finale de catre operatorul economic in cauza, autoritatea contractanta va proceda la evaluarea ofertei finale si va transmite comunicarile privind punctajul obtinut la intrarea in etapa de licitatie electronica. Etapa de licitatie electronica se va desfasura conform informatiilor din Sectiunea IV. Procedura, cap. IV.2.2. La finalizarea etapei de licitatie electronica, pentru calculul preturilor in vederea reconfirmarii ofertei, preturile unitare nu pot fi mai mari decat cele din oferta finala depusa in urma negocierilor. Autoritatea contractanta va comunica rezultatul procedurii tuturor ofertantilor.Intocmirea raportului procedurii - Anuntarea rezultatului procedurii;
- Perioada de contestatii; - Incheierea contractului.Informatii detaliate privind modul de prezentare al of. se regasesc in sect. IV 4, din Fisa de date anexata prezentului anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatiicontractante, considerat nelegal (art. 252 OUG 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic al E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: P-ta Trandafirilor, 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Tel. +40 365403679, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2013 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer