Licitatie Publica - Achizitie Endoproteze ortopedice
Anunt de participare numarul 142103/22.02.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Colentina
Adresa postala: Sos.Stefan cel Mare nr.19-21, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 20175, Romania, Punct(e) de contact: Rogozanu Mariana, Tel. +40 213164515, In atentia: Rogozanu Mariana, Email: [email protected], Fax: +40 213165512, Adresa internet (URL): http: /www.spitalulcolentina.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Endoprotezeortopedice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Colentina Sos.Stefan cel Mare nr.19-21 sect2 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 464, 600 si 4, 551, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contract Subsecvent1(mai2013-decembrie2013);Contract Subsecvent 2(ian2014-decembrie2014)Contract Subsecvent 3(ian2015-aprilie2015)Val min.contr.subsec.267150 ronVal.max.531600 ronContr. subsecventevor fi incheiate in functie de necesitati si buget alocat.Valorea celui mai mare contract subsecvent pe fiecare lot si cantitatiile minime si maxime pe fiecare lot se regasesc in anexa Bcu loturi.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de proteze, stifturi si placi pentru fracturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141770-8 - Proteze pentru fracturi, stifturi si placi (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform anexi B cu loturile
Valoarea estimata fara TVA: intre 464, 600 si 4, 551, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In functie de lotul ofertat, conform anexa B ? informatii privind loturile Valabilitate: 40 de zile, de la data limita de depunere a ofertelor Modul de constituire: Instrumente de garantare emise in conditiile legii, conform art. 86 din HG 925/2006 sau OP in contul de garantii al Spitalului Clinic Colentina RO73 TREZ 7025 006X XX01 1092 deschis la Trezorerie Sector 2 Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se restituie astfel: -ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie; -ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carei oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de trei zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se retine, daca operatorul economic: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; -oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum , nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; -oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. -In situatia in care CNSC respinge contestatia formulata de operatorul economic ofertant, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare, sumele prevazute la art. 2781 alin. (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareData pentru care se determina echivalenta lei/euro este de 01.03.2013 : . Banca pt echivalenta leu/euro: B.N.R 1) Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul contractului subsecvent fara TVA , 2) Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie prin Scrisoare de garantie bancara in favoarea Autoritatii contractante - Formular 16, sau orice alt instrument de garantare in conditiile legii 3) Modul de restituire a garantiei de buna executie: in maxim 14 zile de la data indeplinirii obligatiilor asumate prin contract (semnarea procesului verbal de receptie la punerea in functiune a tuturor echipamentelor lotului) Retinerea garantiei de buna executie: Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, cu obligatia de a notifica pretentia, precizand obligatiile ce nu au fost respectate. Autoritatea contractanta nu va solicita garantia de buna executie in cazul in care valoarea unui contract subsecvent este mai mica decat echivalentul a 130000 euro.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program National de Ortopedie, surse bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neicadrarea in prevederile art.181 din OG34/2006.Fisa de informatii generale.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art.69 cu 1 din O.G.34/2006.Prezentarea certificatelor de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si respectiv plata datoriilor exigibile la bugetul consolidat de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele incatinformatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Manager dr.Andreescu Bogdan, Director financiar contabil Ec.Dinescu Maria , Dr Ionescu Gabriela director medical, dr.ortoped Marinescu Rodica, dr.ortoped Laptoiu Dan, ref.achizitii Rogozanu Marina Obiectul de activitate al operatorului economic(obiectul contractului)trebuie sa aiba corespondent CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Aviz de functionare eliberat de M.S.F.(inclusiv anexele)sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia/lista livrarilor va fi insotita documente/certificari-documente edificatoare(constatator/recomandare/proces verbal de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate ori catre clientulbeneficiar)privind furnizarea ptrintr-un contract de produse similare, pentru demonstrarea experientei similare.Ofertantul va prezenta pentru fiecare lot mostre, mostrele se depun odata cu oferta(panala data limita de depunere a oferetelor).
Prezentarea Declaratiei de conformitate CE conform Directivei Europene 93|42|EEC
Ofertantul trebuie sa prezinte certificat de calitate conform ISO 9001 etc.sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
L.E.se va realiza si finaliza intr-o singura runda 1 zi.La L.E au dreptul sa participe doar op. ec. inregistrati in SEAP cf. prevederilor art.6 alin(2) din HG 1660/2006 si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre aut.ctr., aceasta avand obligatia de a invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. L.E se va realiza si finaliza intr-o singura runda ? 1 zi (24ore). - Elementul ofertei care va face obiectul ctr. respectiv de ofertare: pretul unitar fara TVA/lot - Informatiile la care vor avea acces ofertantii in cursul L.E: ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: DA ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi DA In cazul in care vor fi 2 ofertanti cu acelasi pret se va solicita o noua reofertare in plic la sediul unitatii.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2013 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2013 08:30
Locul: Spitalul Clinic Colentina sos.Stefan cel Mare nr.21 sect2pavilion Ortopedie parter sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor sa asiste la deschiderea ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor fi ofertanti cu acelasi pret in urma procedurii de licitatie deschisa se va solicita o noua reofertare in plic inchis la o data care va fi comunicata in scris celor inclusi in aceasta situatie.Plata se va face cu OP la 60 zile
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de excitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256.2 din OUG34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Colentina
Adresa postala: Sos.Stefan cel Mare nr.19-21 sect2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 20175, Romania, Tel. +40 21365512, Fax: +40 213170666
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2013 12:40