Licitatie Publica - achizitie endoproteze coronariene si sonde aspiratie trombi
Anunt de participare numarul 145902/21.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof.Dr.C.C. Iliescu"
Adresa postala: Sos. Fundeni Nr.258, Sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 72435, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Dumitrescu, Tel. +40 213026724, Email: [email protected], Fax: +40 213175221, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie endoproteze coronariene si sonde aspiratie trombi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul institutului
sos. Fundeni nr. 258, sector 2
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 28, 388 si 29, 215, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se va face functie de modalitatea de alocare a fondurilor: lunar, trimestrial sau semestrial.Val. maxima a unui contract subsecvent este de 7303700 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie endoproteze coronariene si sonde aspiratie trombi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33184500-8 - Endoproteze coronariene (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
NR. LOT. DENUMIREPRODUS U/M Cantitate minima Cantitatea max. 24 luni (de la atribuirea contractelor)
1 Stent coronarian premontat tubular buc 1 1000
2 Stent coronarian premontat pentru vase mici buc 1 1000
3 Stent coronarian premontat specific pentru bifurcatiibuc 1 1000
4 Stent coronarian premontat specific pentru dilatari de bypassuri venoase buc 1 1000
5 Stent coronarian farmacologic activ buc 1 1000
6 Stent coronarian premontat tubular acoperit cu o structura tesuta antiembolicabuc 1 1000
7 Pachet angioplastie artere carotidebuc 1 1000a) Stentautoexpandabilbuc1 1000b)Teaca lunga armata buc 1 1000c) Balon de post dilatare buc 1 1000d) Sistem de protectie buc 1 1000
8 Stenturi specifice pentru dilatariartere renale buc 1 1000
9 Stent balon expandabil pentru dilatari periferice vase mici buc 1 1000
10 Stent balon expandabil pentru dilatari periferice buc 1 1000
11 Stent balon expandabil pentru trunchiuri gambiere buc 1 1000
12 Sonda de aspiratie trombi intracoronarieni buc 1 2000
Valoarea estimata fara TVA: intre 28, 388 si 29, 215, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare poate fi constituita prin oricare din formele urmatoare: prin virament bancar in cont garantii IUBCV?B ?RO47TREZ7025005XXX000164Trezorerie Sector 2 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asiguraricare se prezinta in originalin cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ; prin depunerea la casieria autoritatii contractante;a) a unei file ceccu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor b) a sumei solicitate in numerar In orice situatiedovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor Garantie de participarein suma fixareprezinta 1% din valoarea maxima estimata , fara TVA Perioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei 90zile de la data limita de depunere a ofertei Garantia de participare se va posta in SEAP (scanat) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediuin originalde catre toti operatorii economici participanti la procedura Neprezentarea garantiei de participare in cuantumul si forma stabilita duce la respingerea oferteiuantum garantie de participare(Lei)Lot Cuantum garantie de participare(Lei)1 77002 95003 99704 66305 470006 343107 995008 143809 1438010 987011 2237012 16540 Garantia de buna executie devine anexa la contract- cf.art. 90 HG 925 In conformitate cu Art. 2781*) - (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului Garantia de buna executie - cuantumul garantiei de buna executie va fi 5% din valoarea contractului subsecvent fara tva iar aceasta va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform H925/2006 Art. 90, daca contractul subsecventdepaseste 15000 Euro- virament bancar in cont garantii IUBCV-B ? RO47TREZ7025005XXX000164 ? Trezorerie Sector 2;
- depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca in termen de maxim 5 zile de la primirea contractului semnat de catre achizitor;b) a sumei solicitate in numerar daca aceasta nu depaseste 5000 lei;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CASMB ? Program National de boli cardiovasculare1.1.Subprogram Tratament al pacientilor cu afectiuni cardio-vasculareSURSE BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OG.34/2006;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Localeal unitatiiadministrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local -din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se depune oferta ? (original sau copie conform cu originalul -scanat in format .pdf)
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidatdin care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se depune oferta? (original sau copie conform cu originalul -scanat in format .pdf)
CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Cerinta obligatorie: completare Formular 43-scanat in format pdf;
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006;
Mentionam persoanele cu functii de deciziedin cadrul institutului:
Manager-Conf. Dr. Serban Bubenek;
Director Medical-Conf. Dr. Daniela Filipescu;
Director Financiar Contabil-Ec. Elena Tapu Mocanu
Cons. Juridic Cristina Ficeac; Dr. Adrian Bucsa;Ing. Gh. Dumitrescu;Dr.Pavel Platon; As. Ani Dragomirescu;Dr. Marian Croitoru;Dr. Marin Postu;Dr.Dan Deleanu; Ec. Victor Sanduleasa; Sing.Aurica Pintilie Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, - informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Mentiune: Institutia noastra ca si autoritate contractanta isirezerva dreptul ca inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul aplicarii procedurii de atribuire, sa soliciteofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentruconformitate, certificatul constatator emis de ONRC, inoriginal / copie legalizata;
Aviz de functionare eliberat de M.S.F. (inclusv anexele)-(conf. art. 176 lit a si b din OG34/2006; Lege 176/2000, HG 798/2003 cu completarile si modificarile ulterioare)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
se vor prezenta mostre
Cerinta nr. 1
Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent pentru comert cu materiale sanitare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinireMostrele se vor depune cu adresa de inaintare la sediul autoritatii, pana la data limita de depunere a ofertelor.Mostrele se ambaleaza individual si se eticheteaza cu urmatoarele informatii: denumire ofertant sidenumireprodus.Neprezentarea acestora la termenul stabilit, va duce la respingerea ofertei.Modalitatea de indeplinirexerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16661/31.07.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S135-233871 din 13.07.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care doi sau mai multi ofertanti depun oferte financiare cu pretul cel mai scazut, atunci autoritatea contractanta va recurge la solicitarea de reofertare a pretului, prin intermediul facilitatilor SEAP, in conditii ce vor fi comunicate in timp util.Cu privire la durata acordului cadru mentionam ca aceasta este de maxim 24 de luni, insa, in functie de dispozitiile forului tutelar- Ministerul Sanatatii, acordul cadru se poate finaliza si la 01.10.2013 sau la alta data ( in interiorul celor 24 de luni mentionate initial ).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita de depunere a contestatiiloreste de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: Sos.Fundeni nr. 258, Sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0272435, Romania, Tel. +40 0213175222, Fax: +40 0213175221
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2013 13:08