Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie endoproteze ortopedice


Anunt de participare numarul 135382/09.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Colentina
Adresa postala: Sos.Stefan cel Mare nr.19-21, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 20175, Romania, Punct(e) de contact: Rogozanu Mariana, Tel. +40 213164515, In atentia: Rogozanu Marina, Email: [email protected], Fax: +40 213165512, Adresa internet (URL): http: /www.spitalulcolentina.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie endoproteze ortopedice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Colentina Sos.Stefan cel Mare nr.19-21 sect 2 Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de proteze pentru fracturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141770-8 - Proteze pentru fracturi, stifturi si placi (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform anexei B cu loturile
Valoarea estimata fara TVA: intre 396, 950 si 1, 400, 730RON
II.2.2) Optiuni
Da
cu posibilitatea de prelungire pana la 30.04.2013 cu acte aditionale cf.art.6din HG 925
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participareCf.Anexei B cu loturile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioda de valabilitate a ofertei- 40 zile de la depunerea ofertelor.Modul de constituire: Instrumente de garantie emise in conditiile legii, conform art.86 din HG925/2006 sauOrdin de plata, in contul RO73TREZ 7025006XXX011092 la trezoreria sector 2 Garantia trebuie sa fie irevocabila.Pentru sume de pana la 1000 lei, prin depunere la caserie a sumei in numerar Garantie de buna executiecuantumul garantiei de buna executie :5 % din valoarea contractuluifara TVAsi se va constitui in maxiom 5 zile de la primirea contractului.Modul de constituire poate fi prin : -scrisoare de garantie de buna executie conform formularul 10, valabila pana la 31.12.2012- Instrumente de garantie emis de o societate de asigurari in conditiile legii, conform art.90 din HG925/2006- pentru sume de pana la 1000 lei, prin depunere la caserie a sumei in numerar-ordin de plata, in contul RO73TREZ 7025006XXX011092 la trezoreria sector 2
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program National de OrtopedieSursebugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neicadrarea in prevederile art.181 din OG34/2006.Fisa de informatii generale.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art.69 cu 1 din O.G.34/2006.Prezentarea certificatelor de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si respectiv plata datoriilor exigibile la bugetul consolidat de stat, care sa confirme ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Manager dr.Andreescu Bogdan, Director financiar contabil Ec.Dinescu Maria , Dr Ionescu Gabriela director medical, ing.Niculescu Florin sef.serv. administrativ, asistent principal Chiru Florin director ingrijiri medicale. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.Aviz de functionare eliberat de M.S.F(inclusiv anexele)in termen de valabilitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la data de 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani.
Declaratie de conformitate CE conform Directivei Europene 93/42/EEC
Prezentarea de recomandari minim 1.
Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii conform ISO9001 ;2008 sau echivalent pentru comert cu materiale sanitare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
L.E.se va realiza si finaliza intr-o singura runda 1 zi.La L.E au dreptul sa participe doar op. ec. inregistrati in SEAP cf. prevederilor art.6 alin(2) din HG 1660/2006 si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre aut.ctr., aceasta avand obligatia de a invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. L.E se va realiza si finaliza intr-o singura runda ? 1 zi (24ore).- Elementul ofertei care va face obiectul ctr. respectiv de ofertare: pretul unitar fara TVA/lot-Informatiile la care vor avea acces ofertantii in cursul L.E: ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: DAofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi DAIn cazul in care vor fi 2 ofertanti cu acelasi pret se va solicita o noua reofertare in plic la sediul unitatii.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2012 08:20
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2012 08:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisieide evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilorsa asiste la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
plata cu op la 60 zile
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Colentina
Adresa postala: Sos.Stefan cel Mare nr.19-21 sect 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 20175, Romania, Tel. +40 213165512, Fax: +40 213170666
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2012 11:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer