Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie ENERGIE


Anunt de participare (utilitati) numarul 148654/24.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APAVIL SA VALCEA
Adresa postala: Str. Carol I , nr. 3-5, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240951, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii Publice, Tel. +40 250739580, In atentia: Croitoru Bogdan, Email: [email protected], Fax: +40 250738903, Adresa internet (URL): www.apavil.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional de apa si canal.
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie ENERGIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Punctele de lucru ale APAVIL SA din Jud.Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie ENERGIE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie ENERGIE. Cantitate 8863 Mwh.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 722, 460RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 10 000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la termenul limita de primirea ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numeleasocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO07RNCB0263028903410057 deschis la BCR Ramnicu Valcea sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurar, - conform Formularului nr.2. In cazul in care ofertantul constituie garantia pentru participare prin virament bancar, dovada viramentului bancar se vaprezenta in original. Dovada constituirii garantiei de participare reprezinta conditie de participare la licitatie. Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata pana la data limita de depunere a ofertelor)si va fi prezentata in original cu scrisoare de inaintare, Formular nr. 12 la sediul SC APAVIL SA Loc. Rm. Valcea, Str. Carol I, Nr 3-5, Jud. Valcea intre orele :8.00-15.00 de luni pana joi, 8.00-12.00 vineri pana la data limita de depunere a ofertelor conform anunt de participare. In cazul prezentarii garantiei in alta moneda, cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi curs BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 %din valoarea fara TVA a contractuluisi se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Formular nr. 7.
Subcontractantii (daca este cazul) trebuie sa completeze Formularul nr. 7 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura.
Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul (operator economic, lider, asociat, tert sustinator) nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata. Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3) insotita de Cazier judiciar al operatorului economic.Cerinta nr. 3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Din certificatele fiscale sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici/ofertantii pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit Art.11alin.(4) din HG nr.925/2006 (intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile Art.9alin.(3) din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.509/2011). Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducerea autorizata.Modalitatea de indeplinire : Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa depuna: 1.Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4), 2. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;3. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetul local), din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;
- formular specific autoritatilor din Romania sau tara de origine .Cerinta nr.4 Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" Documente de confirmare : Ofertantul (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa depuna Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6).Cerinta nr. 5 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratia operatorului economic( participantul in nume propriu, liderul asocierii, asociatii, tertul sustinator si subcontractorii): se prezinta Formular nr.5Subcontractantii (daca este cazul) trebuie sa completeze Formularul nr. 5 ? declaratia privind neincadrarea la art. 69^1 din OUG 34/2006Tertul sustinator (daca este cazul) trebuie sa completeze Formularul nr. 5 ? declaratia privind neincadrarea la art. 69^1 din OUG 34/2006Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Ing. Jianu Cristian ? Director General; Ing. Iovan Rocxana ? Director Tehnic-Exploatare;Dr. Ing Ionescu Nicolae -Director Comercial, Ec. Tonceanu Daniela ? Contabil Sef; Ing. Jidoveanu Anca ? Sef Serviciul Achizitii Publice;Croitoru Bogdan ? Expert Achizitii Publice;Gurbet Dana - Economist Serviciul Achizitii Publice;Popescu Cristian - Economist Serviciul Achizitii Publice; Ionescu Nicolae - Consilier Juridic; Botez Daniela Gabriela - referent Achizitii Publice, Chitoiu gabriel-Sef Serv. Mecano-Energetic, Militaru Marcel-Inginer, Georgescu Laurentiu- Inginer , Floricel Cristian Stefan - Administrator al SC APAVIL SA; Tanasescu Lucian - Administrator al SC APAVIL SA; Predescu Constantin Mircea - Administrator al SC APAVIL SA; Samson Ovidiu - Administrator al SC APAVIL SA.
Atentie:
Toate doumenele/declaratiile/formularele emise de ofertant vor fi prezentate oricare dintre formele original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul semnate de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire (conform Formular 12).
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.
Toate documentele vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu.
Toate documentele vor fi prezentate in perioada de valabilitate stabilita de autoritatile emitente.
Toate documentele/declaratiile/certificatele emise de terta parte (institutii competente) vor fi prezentate in limba romana ca documente in original sau in copie certificata pentru conformitatea cu originalul semnata si stampilata de ofertant.
Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta toate documentele/declaratiile/ formularele/certificatele in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Nu se folosesc prescurtari.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se va accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1. a)? Pentru persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ORC.b) Pentru persoane juridice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, cuprinzand informatii reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal/imputernicit al ofertantului.
Inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, la solicitarea Autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor, va transmite documentele mentionate la lit.a) si b) in original/copie legalizata in vederea verificarii conformitatii documentelor depuse in SEAP.2. Licenta de furnizare a energiei electrice emisa de ANRE, conform legii nr.123/10.07.2012 art. 8 alin 2 (Legea energiei electrice si a gazelor naturale), valabila la data limita de depunere a ofertelor.Inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte o declaratie pe propria raspundere privind obligativitatea asigurarii valabilitatii licentei de furnizare eliberata de ANRE, pe un an
Atentie!
Toate documentele vor fi semnate de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire (conform Formular 12).
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.
Toate documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.
Toate documentele vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu.
Toate documentele vor fi prezentate in perioada de valabilitate stabilita de autoritatile emitente.
Toate doumenele/declaratiile/formularele emise de ofertant vor fi prezentate oricare dintre formele original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul semnate de reprezentantul legal al firmei/sucursalei.
Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta toate documentele/declaratiile/formularele/ certificatele in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Nu se folosesc prescurtari.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala sau mai mare de 6 000 000 lei. Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente. Pentru conversia in lei/euro sau euro/alta moneda, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind cifra de afaceri (completare Formular nr.8) Formular 8 va fi prezentat in SEAP in original, documentele relevante vot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani.
Cerinta minima:
Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca in ultimii 3 ani a furnizat produse similare ce fac obiectul prezentei proceduri pe 1 sau cel mult 2 livrari, a caror valoare cumulata sa fie de minim 3.000.000 lei fara TVA.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 9 pentru livrarile efectuate in ultimii 3 ani.
Se va completa Formularul 10 pentru fiecare document / contract / proces verbal de receptie care dovedeste indeplinirea cerintelor minime privind experienta similara.
Livrarile se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de clientul beneficiar.
In cazul asocierii cerinta se va considera in mod cumulativ.
Pentru calcul echivalentei, se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Sistemul de asigurare a calitatii.
Ofertantii vor trebui sa faca dovada implementarii si mentinerii unui system de asigurare a calitatii conform standardului ISO 9001 in domeniul de activitate aferent obiectului sau document echivalent
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta:
Certificatul ISO 9001 sau echivalent Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului. valabil la data depunerii ofertei; ISO 9001 sa fie in domeniul de activitate afferent obiectului de activitate.
Documentele trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.02.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.02.2014 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.03.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte depuse au acelasi pret si vor fi clasate pe locul 1, comisia de evaluare va solicita, ca si clarificare (prin intermediul facilitatilor tehnice din SEAP), incarcarea de catre ofertantii in cauza a unor documente ce vor contine o noua propunere financiara. Modalitatea de depunere: electronic in SEAP. In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Achizitorul este indreptatit sa initieze o procedura de atribuire, atunci cand valoarea estimata a contractului subsecvent pe care intentioneaza sa il atribuie, cumulata cu suma contractelor subsecvente atribuite anterior, depaseste o valoare pentru care prevederile legale impun obligatii in raport cu anumite praguri valorice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu art. 256/2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APAVIL SA Serv. Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Carol I, Nr. 3-5, Localitatea: Rm Valcea, Cod postal: 240591, Romania, Tel. +40 250/739580, Email: [email protected], Fax: +40 250738903, Adresa internet (URL): www.apavil.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2013 13:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer