Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie energie electrica


Anunt de participare numarul 134486/03.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN RESITA
Adresa postala: Str.Fagarasului Nr.18, Localitatea: Resita, Cod postal: 320210, Romania, Punct(e) de contact: Sef Serv Administrativ, Tel. +40 255227830, In atentia: Bacala Gheorghe, Email: [email protected], Fax: +40 255218760, Adresa internet (URL): www.spitaluljudeteanresita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie energie electrica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Resita, Str. Fagarasului, nr. 18
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 029, 945.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea contractelor subsecventese va face odata la 12 luni, respectiv anual.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie energie electrica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru;Cantitate minimaCantitate maxima1. Spital Stationar I: 770000kWh1 540 000kwh
2. Spital Stationar I - Alimentare 2950000 kWh1 900 000 KWh
3. Spital Stationar II335500 kWh671 000 kWh
4. Spital Stationar III88000 kWh176 000 kWh
5. Spital Stationar III -Dispensar TBC5500 kWh11 000 kWhEstimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru.Cantitate minimaCantitate maxima1. Spital Stationar I: 385000 kWh770000 kwh
2. Spital Stationar I - Alimentare 2475000 kWh950000 KWh
3. Spital Stationar II167750 kWh335500 kWh
4. Spital Stationar III44000 kWh88000 kWh
5. Spital Stationar III -Dispensar TBC2750 kWh5500 kWh
Valoarea estimata fara TVA: 2, 029, 945.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantumul garantiei de participare: 20300leib) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zilec) Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania, sau? instrument de garantare emis de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o societate de asigurari din strainatate, cu corespondent in Romania.? ordin de plata in contul autoritatii contractante confirmat de banca, sau? suma in numerar depusa la casieria unitatii Se va calcula in procent de 5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecventeForma de constituire a garantiei de buna executie care va fi acceptata: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania, sau? instrument de garantare emis de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o societate de asigurari din strainatate, cu corespondent in Romania.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea prezentare Declaratie conform Formularul 5.1.A din Sectiunea IVDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea ofertantului in prevederile art. 69 ind.1 din OUG 34/2006
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Manager Dr. Secasan Dumitru
Director Financiar Contabil Ec. Turescu Alexandru
Compartiment Juridic : Cons. Jr. Belcea Catalina
Comisia de evaluare este urmatoarea:
Presedinte: Ec. Craciun Andreia -Coordonator Compartiment Achizitii PubliceMembrii: Ec. Szucs Monica -Comp. Achizitii Publice
Specialist Ing. Bacala Gheorghe -Sef Serv.Administrativ
Secretar: Ec. Marcu Mihaela Comp. Achizitii Publice
Membrii supleanti: Ec. Muresan Fiorela -Serv. AprovizionareEc. Munteanu Dana -Serv AprovizionareDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/20061. prezentare Declaratie conform Formularul 5.1.B din Sectiunea IV2. prezentare documente prin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente privind impozitele si taxele, in luna anterioara celei in care se depun ofertele
Declaratie privind calitatea de participare la procedura prezentare Declaratie conform Formularul 5.1.C din Sectiunea IVDeclaratie Certificat de participare la procedura cu oferta independenta prezentare Declaratie conform Formularul 5.1.D din Sectiunea IV a) prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal cu date actualizate, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: 1. obiectul de activitate al ofertantului include vanzarea de energie electrica;2. nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.- prezentare declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform OG nr. 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.346/2004.
Documente privind inregistrareaPersoane juridice/fizice straine - prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani livrarea/furnizarea, in ultimii 3 ani, in baza unui contract/-e de furnizare in baza caruia/carora a fost efectuata livrarea sau aflat/-e in derulare (in cazul contractelor multianuale) care a avut/are ca obiect furnizarea unei cantitati de energie electrica cel putin egala cu cea pentru care se depune oferta
prezentarea a cel putin 1 recomandare in baza contractelor derulate sau in derulare de furnizare pe orice piata de energie si care au ca obiect furnizarea unei cantitati de energie electrica cel putin egala cu cea pentru care se depune oferta, conform Formularul 5.4.2 din Sectiunea IV
Informatii privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii
Se va prezenta detaliat centrul de management energetic (dispecerat), necesar desfasurarii activitatii de furnizare a energiei electrice. Se vor preciza (minim): -elementele componente (echipamente, programe software) si functiile indeplinite.
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii de care ofertantul dispune
- prezentarea CV al conducatorului departamentului responsabil cu desfasurarea activitatii de furnizare a energiei electrice.
Autorizare pentru vanzare
-prezentarea Licentei pentru furnizarea energiei electrice acordata de A.N.R.E., valabila cel putin pana la 31.12.2012.
Standarde de asigurarea calitatii
- prezentare certificate emise de organisme independente prin care se confirma certificarea sistemului integrat de urmarire a calitatii (SR EN ISO 9001, sau echivalent) practicat de furnizor pentru activitatea de furnizare a energiei electrice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care se depun doua sau mai multe oferte care prezinta acelasi cel mai scazut pret Comisia de evaluare va solicita ca si clarificare prin intermediul facilitatiilor tehnice din SEAP incarcarea de catre ofertantii in cauza a unor documente ce vor contine o noua propunere financiara.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 ind 2, din OUG nr. 34/200610 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Resita ?Compartimentul Juridic
Adresa postala: Str. Fagarasului, nr. 18, Localitatea: Resita, Cod postal: 320162, Romania, Tel. +40 2557830, Email: [email protected], Fax: +40 255218760, Adresa internet (URL): www.spitaljudeteanresita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2012 08:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer