Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE ENERGIE ELECTRICA


Anunt de participare (utilitati) numarul 141315/28.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societate Comerciala Uzina Termoelectrica Midia Navodari
Adresa postala: B-dul. Navodari, nr. 9A, ,Localitatea: Navodari, Cod postal: 905700, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Radulescu, Tel. +40 241506028, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 241694439, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACHIZITIE ENERGIE ELECTRICA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC Uzina Termoelectrica Midia SA Navodari, jud Constanta , B-dul Navodari, Nr. 9A; cod postal 905700, Cod NUTS RO223 - Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
S.C. Uzina Termoelectrica Midia S.A. Navodari isi propune organizarea unei proceduri de achizitie, conform OUG nr.34/2006, pentru incheierea unui Contract de furnizare energie electrica de inalta tensiune ? 110 KV.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de energie electrica prognozata a fi consumata in 12 luni este de 10.600 MWh
Valoarea estimata fara TVA: 3, 576, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 71.520 lei . Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta de documentatia de atribuire si in limba romana. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Garantia de participare se constituie cf art.86/1din HG 925 /2006respectand art.86/2, 3-HG 925/2006. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este: cod IBAN -RO87 BTRL 0140 1202 7166 68XX ?Banca Transilvania CONSTANTA Dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, suma de 7.356 lei conform art. 2781 alin (1) din OUG nr.34/2006. IMM beneficiaza de reduceri cu 50%, conform legii 346/2006(cifra de afaceri, g.participare, g.bex.).Echivalenta garantiei de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile . Cuantumul garantiei de buna executiea contractului de lucrari, reprezinta 10 % din valoarea contractului fara TVA .-Modul de constituire a garantiei de buna executie: In conformitate cu art. 90, alin (1)- (3 ) din HG 925/2006 si prevederile HG 1045/2011Se va completa Formularul 11 din Sectiunea Formulare .Garantia de buna executie se va elibera/restituie conform art.92 alin 4- HG-925/2006. Achizitorul va semna contractul numai dupa primirea documentului de constituire a garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de venituri si cheltuieli al S.C. UTM SA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata
-Declaratie-completata conform Formularului nr. 4 din Sectiunea- Formulare-si tertul daca este cazul.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata
-Declaratie -completata conform Formularului nr. 5 din Sectiunea- Formulare (art 181 lit a, c1 si d se depune si de tert daca este cazul ).
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.
-Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat
Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta
-Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 al Presedintelui ANRMAP. Se va completa Formularul nr.7 dinSectiunea- Formulare
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul nr. 3 dinSectiunea - Formulare
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
-Declaratie Formular nr. nr. 6 dinSectiunea III - Formulare.
- Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in
ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt:
Ec. Turgay CHEMAL ? director general- Ing. Wilhelm HERBERT ? director tehnic, Ing.Constantin Radulescu-Sef B.Contracte, Ec. Constantin Ursaru -Sef serv Fin-Contab, Cons-jur.Ion Fatu, Ing. Cadri Chelam B. Strategie-DezvoltareToti Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Tertii sustinatori/Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire vor depune declaratia de neincadrarea in prevederile art. 69^1, din OUG 34/2006.Nota: -Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta pe formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezidentsi trebuie sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru a fi valabile acestea se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?-Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 180 si art. 181 din OUG34/2006.
-Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1, lit. d) din OUG 34 /3006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.-In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala III.2.1- se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin Formularul -Certificatul de participare cu oferta independenta conf.Ordin 314/12.10.2010, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.
-Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori. a) Pentru persoane juridice romane:
Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, si informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care in acest certificat nu sunt trecute domenii de activitate necesare pentru indeplinirea contractului, neacoperite de subcontractanti/ asociati, candidatura va fi respinsa.
-In cazul ofertantului clasat pe primul loc, in conditiile in care acesta a prezentat actul in copie lizibila conform cu originalul, inainte de transmiterea rezultatului procedurii, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.
-Prezentare Licenta pentru furnizarea energiei electrice acordata de A.N.R.E., valabila la data limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile Legii 123/2012 - Legea energiei electrice si a gazelor natu-
rale cap.III, Autorizatii Licente si Concesiuni, Sectiunea I Autorizatii si licente art. 8, alin (2)
Prezentare declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform OG nr. 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.346/2004(daca este cazul).b) Pentru persoane fizice / juridice straine: Documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii(certificate, caziere judiciare, forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala, alte documente echivalente prin care ofertantul sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta) eliberate de autoritatile competente in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(documentele se vor prezenta in copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana , in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.
Documentele depuse in cadrul acestei sectiuni vor fi in una din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de
activitate aferent obiectului contractului.
Nota: In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea
economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va prezenta si se va
calcula corespunzator perioadei efective de activitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari similare de energie electrica efectuate in ultimii 3 ani, continand perioade de livrare si beneficiari (indiferent daca acestia sunt
autoritati contractante sau clienti privati).Suma cantitatilor de energie furnizate in ultimii 3 ani prin furnizarile
prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui
similare, trebuie sa fie cel putin egala cu cantitatea de energie care va fi
furnizata in baza contractului care urmeaza sa fie atribuit (10.600 MWh).In situatia in care se prezinta copii de pe contracte se vor anexa numai paginile din contract din care rezulta: - partile contractante
- obiectul contractului
- durata contractului
- pretul contractului
- cantitatea de energie electrica contractata
- semnaturile/stampila partilor
Prezentarea de documente /certificate emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar prin care se confirma livrarile de energie electrica .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.02.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.02.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.02.2013 11:00
Locul: SC Uzina Termoelectrica Midia SA , B-dul Navodari Nr. 9A, Navodari, jud. Constanta.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoana autorizata sa asiste la deschiderea ofertelor va prezenta o imputernicire scrisa din partea ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
1.Alte informatii si/sau clarificari pot fi obtinute la: La adresa mentionata anterior cu mentiunea ?In atentia Biroului Contracte- referitor la procedura de atribuire a contractului sectorial de furnizare Energie electrica .2.Modalitatea de departajare a ofertelor cu punctaj egal, clasate pe locul I: Daca preturile sunt egale autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret sa prezinte o noua propunere financiara in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, in conditiile prevazute la art.256(2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic Cons. Jur. Fatu Ion SC Uzina Termoelectrica Midia SA
Adresa postala: B-dul Navodari, Nr. 9A, Navodari , Jud. Constanta, Localitatea: Navodari, Cod postal: 905700, Romania, Tel. +40 241768944, Fax: +40 241694439
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2012 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer