Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie europubele


Anunt de participare numarul 82332/14.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA TG CARBUNESTI
Adresa postala: STRADA TRANDAFIRILOR, NR.41, Localitatea: Targu Carbunesti, Cod postal: 215500, Romania, Punct(e) de contact: Gauca Letitia, Tel.0253.378.603, Email: [email protected], Fax: 0253.378.663, Adresa internet (URL): www.primariacarbunesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie europubele
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Tg-Carbunesti , str. Trandafirilor , nr.40, judetul Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
europubele de 120 l -4885 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34928480-6 - Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
europubele de 120 l -4885 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 92, 387EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare -1720 euro -constuituita conform fisei de date .Garantia de buna executie -10%din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri UE si buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere -asocierea va fi legalizata , fara a se crea o noua persoana juridica .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie : declaratie privind eligibilitatea , neincadrarea in prevederile art.181 , certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata -valabile la data deschiderii ofertelor-original sau copie legalizata sau copie cu semnatura si stampila de conformitate , certificat constatator emis de Oficiul Comertului , nu mai vechide 30 zile -original sau copie legalizata , sau copie cu semnatura si stampila de conformitate ; certificat de inregistrare /autorizatie de functionare -copie legalizata sau copie cu semnatura si stampila de conformitate ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabil pe ultimii trei ani ( 2006, 2007, 2008 ), inregistrat si vizat de organele competente -copie legalizata sau copie cu semnatura si stampila de conformitate;prezentarea formularului B2 -cifra medie de afaceri pe anii 2006 , 2007, 2008-276000 euro-formular anexa 4;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-formular C1 -privind principalele contracte de furnizare in ultimii trei ani -formular 5 si contract de furnizare similar insotit de recomandarea beneficiarului , cu o valoare de minim 27500 euro -copie legalizata sau copie cu semnatura si stampila de conformitate-formular anexa 6;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Dupa evaluarea ofertelor va avea loc o etapa finala de licitatie electronica prin intermediul SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice), www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2009 10:00
Locul: Primaria Tg-Carbunesti, Str.Trandafirilor, Nr.40, Jud. Gorj-sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
prezentarea ofertantilor la sedinta de deschidere se va face pe baza de imputernicire care va fi prezentata comisiei de evaluare in original si nu va fi introdusa in plic.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Tg-Carbunesti
Adresa postala: Str, Trandafirilor, Nr.40, Localitatea: Tg-Carbunesti, Cod postal: 215500, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
se depun la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Tg-Carbunesti
Adresa postala: Str.Trandafirilor, Nr.41, ,Localitatea: Tg-Carbunesti, Cod postal: 215500, Romania, Tel.0253/378603, Fax: 0253/378663
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2009 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer