Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie europubele cu capacitatea de 120 l , pubele de plastic cu capacitatea de 660 l , cosuri stradale , motostivuitoare si prese de balotat cu legare automata


Anunt de participare numarul 107111/04.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA INDEPENDENTA-JUD. CALARASI
Adresa postala:  COMUNA INDEPENDENTA, Localitatea:  Independenta, Cod postal:  917140, Romania, Punct(e) de contact:  CONSTANTIN ANGHEL, Tel. 0242/535353, Email:  [email protected], Fax:  0242/535353, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie europubele cu capacitatea de 120 l , pubele de plastic cu capacitatea de 660 l , cosuri stradale , motostivuitoare si prese de balotat cu legare automata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Consiliul Local Independenta
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare 2200 europubele de plastic cu capacitatea de 120 l , 210 pubele de plastic cu capacitatea de 660 l , 3500 cosuri stradale , 7 motostivuitoare si 7 prese de balotat deseuri cu legare automata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34928480-6 - Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
39713300-6-Compactoare de deseuri menajere (Rev.2)
42415110-2-Autoincarcatoare cu furca (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I : achizitionare 2.200 europubele de plastic uc capacitatea de 120 l , 210 pubele de plastic cu capacitatea de 660 l si 3.500 cosuri stradale - valoare estimata 146.600 euro
Lotul II : achizitionare 7 motostivuitoare - valoare estimata 49.146, 23 euro
Lotul III : achizitionare 7 prese de balotat cu legare automata- valoare estimata 28.000 euro
Valoarea estimata fara TVA: 224, 746EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Scris de gar banc in fav CL Independenta, jud Calarasi sau OP in contRO70TREZ201500228X002761 desla Trez Calarasi : Lot1=2.900 euroLot2=560 euroLot3=980 euroGaran.de buna exec: 5%din val.contrac
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI NERAMBURSABILE EXTERNE PRIN MINISTERUL DEZVOLTARII REGIONALE SI TURISMULUI + FONDURI DE LA BUGETUL LOCAL;CONTRACT DE GRANT NR. RO 2005/017-553.04.01.04.01.25
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006Declaratia privind calitatea de participant la procedura
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, valabile la data depunerii ofertei, eliberate de catre DGFPCertificate privind plata obligatiilor catre Bugetul Local eliberate de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul, din care sa reaiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, valabile la data depunerii ofertei
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata, autorizatie de functionare, alte documente echivalente, cu viza pentru anul in curs, inoriginal sau copie legalizata dina care rezulta: domeniu de activitate, nu sunt unscrise mentiuni cu privire la aplicarea LG 85/2006 valabil 30 de zile de la data emiterii;
Certificat unic de inregistrare
Pt. persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dpdv profesional din tara de origine, trd in lb romana si legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil incheiat la 31.12.2009 inregistrat si vizat de Administratia Finantelor Publice
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de cel putin 2 ori mai mare decat valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit astfel : a.-pentru Lotul 1 - europubele din plastic cu capacitatea de 120 l, containere de plastic cu capacitatea de 660 l, cosuri stadale :295.200 eurob.-pentru Lotul 2 - motostivuitoare 98.292, 46 euroc.-pentru Lotul 3 ? prese de balotrat cu legare automata: 56.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare celor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire in ultimii 3 ani;
Dovada furnizarii bunurilor: pv de predare/punere in funtiune, pentru prod. ofertat;
Minim o recomandare din partea unui beneficiar de produse similare, livrate in ultimi 3 ani ;Autorizatie emisa de producator (importator) ca ofertantul poate livra respectivele produse care sunt noi, cu garantie, originale, neremanufacturate
Documente emise de organisme acreditate, care sa certifice sistemul calitatii ISO 9001(sau echivalent) si ISO 14001(sau echivalent) pt fabricant, declaratie de conformitate conform standardului UNI CE 1501-1pentru produse ;
Declaratie pe proprie raspundere in ceea ce priveste asigurarea suportului tehnic specializat: pt Lotul 2 ? achizitionare motostivuitoare-dovada detinere service propriu autorizat RAR(sau contract cu o unitate aflat pe o raza de max 200km de loc Independenta) si unitati mobile pt int. rapide-48 h
Existenta in cadrul echipei tehnice de suport a minim unui specialist angajat cu carte de munca pe perioada nedeterminata
Informatii privind personalul tehnic de spec. si de asigurarea calitatii(CV pers. tehnic)Declaratie privind instalatiile, utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea coresp. a contractului de furnizareDeclaratie privind prot mediului si prot munciiAutor. de la prod original sau copie legalizata pentru fiecare prod.(trad in lb romana si legalizata)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2010 11:00
Locul: CONSILIUL LOCAL INDEPENDENTA , JUDETUL CALARASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE DE OFERTANTI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE CES 2005- Schema de investitii pentru finantarea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL JUDETEAN CALARASI
Adresa postala:  Str. Bucuresti , nr. 106 , ,Localitatea:  Calarasi, Cod postal:  910068, Romania, Tel. 0242311947, Email:  [email protected], Fax:  0242316157
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National Pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  Bucuresti, Romania, Tel. (021)3104641, Email:  [email protected], Fax:  (021)3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256.1 alin. 1 lit.a si art.256.1 alin 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : "10 zile de la data publicarii in SEAP a documentatiei de atribuire" .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL INDEPENDENTA
Adresa postala:  STR. UNIRII , NR. 42 , COMUNA INDEPENDENTA , JUDETUL CALARASI, Localitatea:  INDEPENDENTA, Cod postal:  917140, Romania, Tel. 0242535353, Email:  [email protected], Fax:  0242535353
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2010 14:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer