Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie expertize


Anunt de participare numarul 115971/25.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02523
Adresa postala:  STRADA DRUMUL TABEREI NR. 7 - 9, SECTOR 6, BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061352, Romania, Punct(e) de contact:  ROBERT PIRNECI, Tel. 021/319.58.58 interior 2844, In atentia:  Biroul achizitii, Email:  [email protected], Fax:  021/319.81.52, Adresa internet (URL):  http: //www.mapn.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie expertize
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 600, 000 si 1, 451, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
expertize de calitate a constructiilor
pentru anul 2011 se preconizeaza expertizarea unui numar de cladiri cuprins intre 43 si 120, valoare estimata intre 375000-751000 lei
pentru anul 2012 se preconizeaza expertizarea unui numar de cladiri cuprins intre 35 si 100, valoare estimata intre 225000-700000 lei
valoarea minima a unui contract subsecvent poate fi reprezentata de valoarea unei expertize
valoarea maxima estimata a expertizarii/mp acceptata este de 7, 00lei/mp fara TVA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
expertize de calitate a cladirilor
pentru anul 2011 se preconizeaza expertizarea unui numar de cladiri cuprins intre 43 si 120, valoare estimata intre 375000-751000 lei
pentru anul 2012 se preconizeaza expertizarea unui numar de cladiri cuprins intre 35 si 100, valoare estimata intre 225000-700000 lei
valoarea minima a unui contract subsecvent poate fi reprezentata de valoarea unei expertize
valoarea maxima estimata a expertizarii/mp acceptata este de 7, 00lei/mp fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: intre 600, 000 si 1, 451, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.04.2011 pana la 31.12.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 7500lei, garantia de buna executie 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul MApN. Plata se va efectua la 30 de zile de la data intocmirii PV de receptie a serviciilor prestate/emiterea facturii, in 24-31 a lunii, sau in 14 zile de la deschiderea creditelor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006.
Documente solicitate:
- Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor
- cazier judiciar administrator
- cazier fiscal firma
- declaratie cf. ordin ANRMAP 314/2010
Criteriul de calificare
- realizarea de servicii care fac obiectul prezentei achizitii
Documente solicitate:
Pentru persoane fizice autorizate:
?autorizatia de functionare,
Pentru persoane juridice:
?Certificat constatator emis de ORC cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN;
?Copie CUI emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
media cifrei de afaceri aferenta obiectului contractului pe ultimii trei ani sa fie mai mare de 420.000lei sau echivalent euro.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media cifrei de afaceri aferenta obiectului contractului pe ultimii trei ani sa fie mai mare de 420.000lei sau echivalent euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta, in functie de specificul, de cantitatea si de complexitatea expertizelor ce urmeaza sa fie executate;
- dotare minima cu mijloc de transport, aparat foto digital si software pentru modelarea structurii
- nivelul de pregatire al personalului angajat, colaborator sau asociati
- asigurarea calitatii si resurselor de studiu
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)O lista a principalelor prestari servicii efectuate in ultimii 3 ani. Se cere cel putin indeplinirea unui contract de servicii similar (expertizare tehnica. b)Declaratie din care sa rezulte ca detine cel putin un mijloc de transport, aparat foto digital si software pentru modelarea structurii c)Declaratie privind numarul de experti tehnici de calitate cu care colaboreaza in mod curent. Ofertantul trebuie sa dispuna de minim 1 expert tehnic, atestat pt. A1, A2, A4, B1, B2, atestat de MDRT si Ministerul Culturii si Patrimoniului National. Documente din care sa reiasa certificarea de calitate ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
OUG nr 44/2008, Legea nr. 10/1995, H.G.R. 925/1995, ordinul ministrului MLPTL nr. 777/2003
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A1467/2011; A1468/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2011 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai agentilor economici care au depus oferte, care trebuie sa detina o imputernicire din partea acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Contractele subsecvente pot fi atribuite pe loturi, urmare a reluarii competitieiDocumentatia este atasata la prezentul anunt si se poate descarca gratuit. Va rugam sa verificati periodic prezentul anunt pentru eventuale clarificari si/sau informatii suplimentare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Unitatii Militare 02523 Bucuresti
Adresa postala:  Str. Drumul Taberei, nr. 7-9, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061352, Romania, Tel. 021.319.58.58 int. 2224, Fax:  021.319.81.52, Adresa internet (URL):  http: //www.mapn.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2011 11:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer