Licitatie Publica - ACHIZITIE FIBROSCANER
Anunt de participare numarul 66959/23.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: IOAN TIBERIU TOFOLEAN, Tel.0241/616784, In atentia: REFERENT SUPERIOR, Email: [email protected], Fax: 0241/616784
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-DUL TOMIS, NR. 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.255, In atentia: REF. SUPERIOR MILITARU LAVINIA, Fax: 0241.660.473
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-DUL TOMIS, NR. 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.255, In atentia: REF. SUPERIOR MILITARU LAVINIA, Fax: 0241.660.473
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-DUL TOMIS, NR. 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.255, In atentia: REF. SUPERIOR MILITARU LAVINIA, Fax: 0241.660.473
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE FIBROSCANER
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-DUL TOMIS, NR. 145, CONSTANTA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA UNUI FIBROSCANER
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33124100-6 - Aparate de diagnosticare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIA UNUI FIBROSCANER
Valoarea estimata fara TVA: 623, 949RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN SUMA DE 6239 LEI SE VA CONSTITUI CONFORM INSTRUCTIUNILOR DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII - LISTA DE INVESTITII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate orig, decl. privind neincadrarea la art. 181 din OUG nr. 34/2006, certificat fiscal emis de Administratia Finantelor Publice copie leg., certificat emis de Oficiul Registrului Comertului copie leg., Cod Unic de Inregistrare + anexe- copie, pt persoane juridice straine- documente edificatoare care sa ateste o forma de inregistrare ca persoana juridica doc traduse in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de catre organele competente copie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii gen orig, autorizarea pt livrare de la producator copie leg, recomandari (minim 2) orig, lista livrari orig, decl. efectiv mediu de personal orig, decl dotari specifice orig, aviz de functionare emis de MSP - copie, cert. de inreg. al dispozitiv. Med.sau certificat de marcva CE- copie, certificat de calitate ISO, fisa tehnica a produsului copie leg
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.12.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: IN NUMERAR LA CASIERIA UNITATII SAU PRIN O.P IN CONTUL RO79TREZ2315041XXX000606 TREZORERIA CONSTANTA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.12.2008 12:00
Locul: SALA DE CONSILIU DE LANGA REGISTRATURA SPITALULUI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OPERATOR ECONOMIC CE A DEPUS OFERTA
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030094, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTIA POATE FI DEPUSA IN CEL MULT 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR; SOLUTIONAREA CONTESTATIEI POATE FIATACATA IN TERMEN DE 10 ZILE DE LA COMUNICARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: B-DUL TOMIS, NR. 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900594, Romania, Tel.0241.503.222, Fax: 0241.660.473
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2008 12:51