Licitatie Publica - ACHIZITIE FILME RADIOLOGICE
Anunt de participare numarul 134932/25.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DEVA
Adresa postala: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Localitatea: Deva, Cod postal: 330084, Romania, Punct(e) de contact: ECATERINA RODICA LUCA, Tel. +40 254214616, Email: [email protected], Fax: +40 254212516, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE FILME RADIOLOGICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAGAZIA DE MATERIALE A SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 570, 958.56RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Pentru fiecare lot in parte se vor incheia contracte subsecvente astfel: MAI - decembrie 2012 si ianuarie - MAI 2013
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE FILME RADIOLOGICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32354110-3 - Filme pentru radiografii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr.LOT Denumire produsU.M.Cantitate minima Cantitate maximaLOT 1 FILME RADIOLOGICE RXR 13/18 - SPITALcut11132
LOT 2 FILME RADIOLOGICE RXR 18/24 - SPITALcut23276
LOT 3 FILME RADIOLOGICE RXR 24/30 - SPITALcut24288
LOT 4 FILME RADIOLOGICE RXR 30/40 - SPITALcut23276
LOT 5 FILME RADIOLOGICE RXR 35/35 - SPITALcut25300
LOT 6 FILME RADIOLOGICE RXR 15/40 - SPITALcut11132
LOT 7 FILME RADIOLOGICE PENTRU MAMOGRAF-SPITAL cut10120
LOT 8 FILME RADIOLOGICE RXR 13/18 ? UPU SMURD cut112
LOT 9 FILME RADIOLOGICE RXR 18/24 ? UPU SMURD cut336
LOT 10 FILME RADIOLOGICE RXR 24/30 ? UPU SMURD cut448
LOT 11 FILME RADIOLOGICE RXR 30/40 ? UPU SMURD cut336
LOT 12 FILME RADIOLOGICE RXR 35/35 ? UPU SMURD cut336
LOT 13 FILME RADIOLOGICE RXR 15/40 ? UPU SMURD cut112
LOT 14 FILME TERMICE P/N 1660 SK-22? pentru spital cut672
LOT 15 FILME PENTRU TOMOGRAF ? pentru spital cut112
LOT 16 FILME TERMOSENSIBILE 28/35? pentru spitalCUT112
LOT 17 FILME TERMOSENSIBILE 35/43? pentru spitalCUT112
LOT 18 FILME TERMICE P/N 1660 SK-22- PENTRU UPU SMURDCUT112
LOT1 : VAL.EST. MIN.812.46LEI, Val.est.max.9749.52 lei fara TVALOT2 : VAL.EST. MIN.2513.90LEI, Val.est.max.30166.80 lei fara TVALOT3 : VAL.EST. MIN.4104LEI, Val.est.max.49248 lei fara TVALOT4 : VAL.EST. MIN.6545.80LEI, Val.est.max.78549.60 lei fara TVALOT5 : VAL.EST. MIN.7534LEI, Val.est.max.90408 lei fara TVALOT6 : VAL.EST. MIN.2158.53LEI, Val.est.max.25902.36 lei fara TVALOT7 : VAL.EST. MIN.2755.20LEI, Val.est.max.33062.40 lei fara TVALOT8 : VAL.EST. MIN.73.86LEI, Val.est.max.886.32 lei fara TVALOT9 : VAL.EST. MIN.327.90LEI, Val.est.max.3934.80 lei fara TVALOT10 : VAL.EST. MIN.684LEI, Val.est.max.8208lei fara TVA
LOT11 : VAL.EST. MIN.853.80LEI, Val.est.max.10245.60 lei fara TVALOT12 : VAL.EST. MIN.904.08LEI, Val.est.max.10848.96 lei fara TVA
LOT13 : VAL.EST. MIN.196.23LEI, Val.est.max.2354.76 lei fara TVA
LOT14 : VAL.EST. MIN.7986LEI, Val.est.max.95832 lei fara TVALOT15 : VAL.EST. MIN.5929LEI, Val.est.max.71148 lei fara TVALOT16 : VAL.EST. MIN.1206.37LEI, Val.est.max.14476.44 lei fara TVA
LOT17 : VAL.EST. MIN.1663.75LEI, Val.est.max.19965 lei fara TVALOT18 : VAL.EST. MIN.1331LEI, Val.est.max.15972lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 570, 958.56RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare, exprimat in lei fara TVA este: lot1-97.49lei, lot2-301.66lei, lot3-492.48lei, lot4-785.50lei, lot5-904.08lei, lot6-259.02Lei, lot7-330.62lei, lot8-8.86lei, lot9-39.34lei, lot10-82.08lei, lot11-102.45lei, lot12-108.48lei, lot13-23.54lei, lot14-958.32lei, lot15-711.48lei, lot16-144.76lei, lot17-199.65lei, lot18-159.72lei.Valabilitatea garantiei este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO52TREZ3665006XXX005239 la Trezoreria Deva sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau depunere de numerar la caseria spitalului. Deorece procedura este ON LINE garantia de participare se va depune in original pana la termenul limita de primire a ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
credite bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul/asociatul/persoana care sustine ofertantul sau asocierea, nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Ofertantul/asociatul/ persoana care sustine ofertantul sau asocierea, nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181din OUG 34/2006, pentru sustinatorul tehnic / financiar se va solicita doar neincadrarea la lit a, c1 si d din art 181, conf art 186(2) si art 190(2)/OUG34/06;Documente edificatoare: prezentare formular B (stampilat, semnat)CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta: -Formular CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (Conf.Ordin 314/21.10.2010).Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P. care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala , care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei (cf. Art. 69 lit. A) sunt: Silviu George Didilescu ?manager, Director medical ? Ioan Demeter, Dir.Fin-Cont.-Vetuta Stanescu, Director de ingrijiri ? Corina Militaru, Cons. Jur. Bartan Iulia, Sef birou achiz. ? Ec.Negrea Liliana ; Ec. Palko Melinda ? birou achizitii publice.Se completeaza formularul C.Acesta va fi solicitat si tertului sustinator conform art.13 din legea 279/2011. Certificatul constator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte(original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul valabila la data depunerii ofertei)a) ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriib) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la falimentOfertantul care va fi clasat pe locul I va avea obligatia de a prezenta, inainte de transmiterea comunicarii la cererea autoritatii contractante, privind rezultatul procedurii, documentele solictate in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari
Un document constatator sau recomandare, care sa contina informatii referitoare la modul de indeplinire a contractului privind produsul.
Declaratie de conformitate CE a produselor ofertate potrivit art.188, alin.1 , lit.d din OUG34/2006.
Autorizatie sau aviz de functionare eliberat de M.S.
Se solicita obligatoriu cate 2 mostre din fiecare LOT, din care una ramane proba martor, in vederea confruntarii cand se vor face livrarile. Mostrele se solicita pentru demonstrarea capacitatii tehnice a operatorului economic de a furniza astfel de produse. Mostrele vor respecta obligatoriu marcajul de conformitate CE, asa cum se precizeaza in prevederile H.G. 54/2009 ? privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale.Ofertele care nu contin cele doua mostre solcicitate pentru fiecare lot ofertat vor fi respinse ca fiind inacceptabile. Mostrele ( in ambalajul original ) se vor depune pana cel tarziu la data si ora limita pentru depunerea ofertelor stabilite in anuntul SEAP, la sediul autoritatii contractante - registratura, cu procesul verbal de predare primire inregistrat.
Autorizatie de securitate radiologicapentru produs, eliberat de CNCAN, conform Legii 111/1996 - privind desfasurarea in siguranta a activitatilor nucleare
Autorizatie pentru desfasurare de activitati in domeniul nuclear, conform Legii 111/1996 - privind desfasurarea in siguranta a activitatilor nucleare
Ofertantul va prezenta, in copie, documente care atesta certificarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001/2008 pentru indeplinirea acestui contract (Sau echivalent) In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta documentele solicitate. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare. In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele de mai sus vor trebui sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4346/19.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
IN CAZUL IN CARE PRETURILE OFERTATE SUNT EGALE, AUTORITATEA CONTRACTANTA VA SOLICITA OFERTANTILOR CARE AU OFERTAT PRETUL CEL MAI SCAZUT O NOUA PROPUNERE FINANCIARA IN PLIC INCHIS, CAZ IN CARE CONTRACTUL VA FI ATRIBUIT OFERTANTULUI A CARUI NOUA PROPUNERE FINANCIARA ARE PRETUL CEL MAI SCAZUT. DACA SI DUPA REOFERTARE SE MENTINE EGALITATEA PRETULUI, ATUNCI VA FI DECLARAT CASTIGATOR OFERTANTUL CARE, IN OFERTA TEHNICA PROPUNE TERMENUL DE LIVRARE CEL MAI SCURT.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la Art. 256.1 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL DE ACHIZITII PUBLICE A SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Adresa postala: STR. 22 DECEMBRIE, NR.58, Localitatea: Deva, Cod postal: 33084, Romania, Tel. +40 254228711, Fax: +40 254228711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2012 13:07