Licitatie Publica - ACHIZITIE FILME RADIOLOGICE DIFERITE DIMENSIUNI
Anunt de participare numarul 126188/19.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA
Adresa postala: BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Localitatea: Braila, Cod postal: 810325, Romania, Punct(e) de contact: DOBRESCU MARIANA, Tel. 0239/693868, Email: [email protected], Fax: 0239/693868, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE FILME RADIOLOGICE DIFERITE DIMENSIUNI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA, SOSEAUA BUZAULUI N R. 2
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 104, 476 si 657, 600RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE FILME DIFERITE DIMENSIUNI, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI ATASAT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32354100-0 - Filme pentru radiologii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
FILME MAMOGRAFIE 18/ 13/18 MIN CUTII 120; MAX 480
FILME RADIOLOGICE VERZI 15/40 MIN CUTII 120;MAX 420
FILME RADIOLOGICE VERZI 18/24 MIN CUTII 240;MAX 480
FILME RADIOLOGICE VERZI 24/30 MIN CUTII 360;MAX 600
FILME RADIOLOGICE VERZI 30/40 MIN CUTII 240;MAX 480
FILME RADIOLOGICE VERZI 35/35 MIN CUTII 480;MAX 720
FILME RADIOLOGICE VERZI 43/35 MIN CUTII 360;MAX 720
Valoarea estimata fara TVA: intre 104, 476 si 657, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE PENTRU LOTURILE 1-8 IN VALOARE DE 13054(CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE); GARANTIE DE BUNA EXECUTIE A CONTRACTULUI VA FI DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI SUBSECVENT(
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI CJAS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Prezentare formular 2 (neincadrarea la art. 181 / OUG34/2006); 2)Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale;3) Certificat de atestare fiscala; 4) Certificat de participare la licitatii;5)Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului; 6)Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului;7) Aviz de functionareemis de M.S.P
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
Fisa de informatii generale pentruactivitatea din ultimii trei ani formular 3;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificate de calitate eliberate de organismele acreditate.
Documentele vor fi traduse in limba romana, semnate si stampilate de reprezentantii legali2 MOSTRE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2011 10:00
Locul: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA, SOSEAUA BUZAULUI NR. 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE AUTORIZATE SA ASISTE LA DESCHIDEREA OFERTELOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. SEVASTOPOL NR, 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii in considerare a unui act normativ emis de autoritatea contractanta pe care contestatorul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA BRAILA
Adresa postala: SOSEAUA BUZAULUI NR. 2, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810325, Romania, Tel. 0239693868, Email: [email protected], Fax: 0239693868, Adresa internet (URL): www.spitjudbraila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2011 13:09