Licitatie Publica - Achizitie fiole sticla de tip SCHOTT- FIOLAX
Anunt de participare numarul 42025/28.01.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie "Cantacuzino"
Adresa postala: Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, 050096, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050096, Romania, Punct(e) de contact: Laurentiu Marcel Constantinescu, Tel.021/ 318.44.10(20) int.5280 si 5164, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021/ 318.44.14, Adresa internet (URL): www.cantacuzino.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Productie seruri si vaccinuri de uz uman
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie fiole sticla de tip SCHOTT- FIOLAX
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul INCDMI Cantacuzino, Splaiul Independentei 103, sector 5, C.P.1-525, 050096 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Fiole farmaceutice din sticla neutra, incolora, clara-transparenta, cu inel sau punct de frangere, sticla de tip SCHOTT- FIOLAX.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
26152350-6 - Fiole din sticla (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Fiole1ml.tip B, cu volum nominal de 1 ml.=3, 200, 000buc.
Fiole2ml.tip B, cu volum nominal de 2 ml.=250, 000buc.
Fiole2ml.tip D, cu volum nominal de 2 ml.=2, 000, 000buc.
Fiole20ml.tip B, cu volum nominal de 20ml.=5, 500buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 90, 000 si 120, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Posibil. de a suplim cu 30% cantit. si/sau prelungi per. de valabil. a contr. prin act aditional.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 12 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiei de participare-2% din val.estim.contr.fara TVA, adica 2400 euro echivalent in lei. Garantia de buna executie-5% din val.estim.contr.fara TVA, adica 6000 euro echivalent in lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE SIMPLA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului; - Certificat de inregistrare eliberat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei; - Certificat de inregistrare in scopuri de TVA emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (codul fiscal); - Certificat fiscal privind achitarea datoriilor la zi catre bugetul local - Atestat fiscal de la Ministerul Finantelor Publice privind plata la zi a taxelor catre bugetul de stat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular Informatii generale, Formular A Declaratie privind eligibilitatea, Formular B Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. Formular Experienta similara Formular C2 Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat de caliatate produs;
- Certificat de conformitate produs.
Formular F : Declaratie care contine informatii privind numarul mediu anual al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
617 / 25.01.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMAI, in cazul ridicarii de la sediul INCDMI Cantacuzino a documentatiei de atribuire, in numerar la biroul facturare.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.02.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.02.2008 13:00
Locul: Sediul INCDMI Cantacuzino
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprez.Min. de Finante; reprez ofertanti si comisia de evaluare.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti, sectia Contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Spl. Independentei nr.5, sector 4 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROU JURIDIC PROPRIU
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.103, sector 5 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050096, Romania, Tel.318.44.10, Fax: 314.88.14
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2008 15:23