Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie folii speciale


Anunt de participare numarul 97216/01.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.
Adresa postala: BD. ALEXANDRU IOAN CUZA, 56, SECTOR 1, punct de lucru B-dul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011056, Romania, Punct(e) de contact: Gianina Musat, Tel.+40214348821, In atentia: Serviciul Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40214348821, Adresa internet (URL): www.cnin.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: productie poligrafica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie folii speciale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: punct de lucru situat in B-dul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie de folii speciale conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
19520000-7 - Produse din plastic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 516, 900 si 1, 971, 970EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Achiz.isi rezerva dreptul de a prel.prin act adit durata ctr(30.04.2011)cu cant.supl.in cunt.de 30%
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc.de asigurari, in cuantum de 10% din val. ctr. fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economicCertificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat si Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de primarie. Certificatele mentionate trebuie sa ateste faptul ca ofertantul nu inregistreaza obligatii de plata la bugetul local si de stat si sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. - in original / copie legalizata.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului care sa confirme care sa confirme posibilitatea efectuarii activitatilor cuprinse la codul CPV din documentatia de atribuire emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca societatea nu este in stare de lichidare sau faliment in original sau copie legalizata;
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului - copie cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata-
- Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA, emis de Ministerul Finantelor Publica -ANAF- copie cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata-
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.- copie cu mentiunea conform cu originalul-semnata si stampilata
- Fisa de informatii generale original- conform Formularuluinr. 2
- Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani, echivalentul in lei a minim 3.033.800 euro (reprezentand valoarea minima estimata a contractului, exclusiv T.V.A., cu valabilitate de pana la 31.12.2010 multiplicata cu 2) la cursul oficial al BNR valabil la 31 decembrie a fiecarui an de raportare (2006/2007/2008).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de folie speciala utilizata la fabricarea vignetelor efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Formular nr. 3, in original, semnata si stampilata;
2. Autorizare pentru livrarea produselor, emisa de catre producator. Autorizarea data de producatorul foliei speciale este obligatoriu a fi emisa pentru ofertant sau pentru alta societate care reautorizeaza ofertantul, caz in care se va prezenta o adresa in original de la societatea care reautorizeaza prin care garanteaza originea foliei speciale ofertata - copie cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata - (daca oferta va fi depusa de producator, nu se va prezenta Autorizatie).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura, se va desfasura INTR-O SINGURA RUNDA, pe durata a 24h La aceasta proc.pot participa doar op.ec care sunt inreg in SEAP.Ptr.mai multe informatii consultati FDA
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2010 10:00
Locul: punctul de lucru al C.N. Imprimeria Nationala, situat in bdul Iuliu Maniu, nr.244D, sector 6, Bucures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084 , ,Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/ 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/332.12.40, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Verificarea Legalitatii Actelor
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061126, Romania, Tel.021 434.88.02-09, Email: [email protected], Fax: 021 434 88 25, Adresa internet (URL): www.cnin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2010 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer