Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Achizitie franghie de pozitionare in timpul lucrului, franghie cu absorbitor de enegie pentru EDM, EDB, EDD""


Anunt de participare (utilitati) numarul 138911/14.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: directia achizitii, Tel. +40 0212065084, In atentia: Adina Tudoran, Email: [email protected], Fax: +40 037287911, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC Enel Distributie Muntenia SA
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii, Tel. +40 0212065084, In atentia: Adina Tudoran, Fax: +40 037287911
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC Enel Distributie Muntenia SA
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii, Tel. +40 0212065084, In atentia: Adina Tudoran, Fax: +40 037287911
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC Enel Distributie Muntenia SA
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii, Tel. +40 0212065084, In atentia: Adina Tudoran, Fax: +40 037287911
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"Achizitie franghie de pozitionare in timpul lucrului, franghie cu absorbitor de enegie pentru EDM, EDB, EDD""
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozit Central Muntenia, sos. Alexandriei, nr.544, com. Bragadiru, jud. Ilfov
Depozit Central Eurocooper, Calea Aradului Dj216, Bifurcatia 4
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 383, 784.3 si 815, 959.25RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Pentru.fiecare lot se estimeaza ca primul contract subsecvent se va atribuiconcomitentcu semnarea acordului cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1: Franghie pozitionare lucru
Lot 2: Franghie cu absorbitor de energie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
39541220-4-Franghii de ridicare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati estimate:
Lot 1: cantitate minima=450buc; cantitate maxima=950buc
Lot 2: cantitate minima=1020buc; cantitate maxima=2175buc
Valoare estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent:
Lot 1:113188.5lei
Lot 2:270595.8lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 383, 784.3 si 815, 959.25RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-Lot1:3600lei/1800lei IMM-uri; Lot2:8800lei/ 4400lei IMM-uri;
-Perioada de valabilitate-cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;
-Mod de costituire: a)prin instrum.de gar.emis in cond.legii de o societ.bancara/societ.asigurari, ?conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conform.cu contractul garantat; sau?neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;b)prin virament, (O.P.confirmat de banca )in contul in lei: RO33 CITI 0000 0007 6002 3019-CITIBANK EUROPE plc.DUBLIN SUC.ROMANIA;
-se va prezenta Decl. pe propria rasp. privind incadrerea in categ. IMM(daca e cazul), in original;
-se prezinta in orig., in limba romana, cel mai tarziu la desch. ofertelor;
-neprezent.gar.de part.conduce la resping.ofertei conf. art.33, alin(3), lit.b) din OUG 34/2006;
-aut.contr.va retine gar.de part.in sit.prev.la art.87 alin.(1) lit.a) si c) din HG 925/2006;
-cuantum ce se va retine, in cond art.278ยน, va fi de: a)Lot1:2389.53lei(calculat cf. lit. a), b)Lot2:4357lei(calculat cf. lit. b) -10%(5% pentru IMM-uri) din val.contr.subsecvent, fara TVA;
-valabilitate: cel putin egala cu durata de valabilitate a contractului subsecvent;
-modul de constituire: a)prin retineri succesive din sumele dat.pt.fact.partiale;intrucat aut.contr. este op. ec cu capital majorit.privat si achiz.este din surse proprii, contractantul are oblig.de a deschide un cont la disp.a.c., la o banca agreata de parti, a unei sume initiale de 0.5% din val.ctr.subs., in max.15 zile de la semnare, urmand ca pe parc.indepl.contr.subs., aut.contr. sa alim. acest cont prin retinerisuccesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la cuantumul stabilit; sau b)instr.de garant.emis in cond legii de o societ.bancara./societ.de asigurari, conf.HGR 925/2006 art.86 alin.(2)?(4);sau c)Scrisoare de garantie bancara de buna executie (la solicit. of.) care va constitui anexa la ctr.;
-Restit.de buna exec. se face cf. HGR 925/2006 art.92 alin.(4), asa cum se prevede si in CFG-RO.rev1
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular F1.1;
Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.180 din OUG 34/2006-Formular F2.1;
Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006-Formular F2.2;
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular F2.3:
Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii
de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.
Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire si care aproba bugetul aferent autoritatii contractante:
Director General Enel Distributie Muntenia, Enel Distributie Banat, Enel Distributie Dobrogea-Giuseppe Fanizzi
Director Achizitii si Servicii ?Trofin Cosmin,
Director Dezvoltare Retea-Pascu Adrian,
Director SSM-Iliescu Mihaela,
Director Adj.Dir.Jur.Af.Corporat.-Dumitrascu Alina,
Director Adj. Achizitii ?Grigoruta Camelia,
Responsabil procedura-Adina Tudoran,
Responsabil contract-Fulas Daniel;
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Formular F2.4;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata /copie lizibila certificata "conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii;
Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(daca este cazul)-Formular F2.5.; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata , sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? datata cu cel mult 3 luni inainte de data depunerii ofertelor.Pentru conformitate, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului emis de ORC, in original sau copie legalizata .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator .Pentru persoane juridice straine, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala (2009, 2010, 2011).
Nivel specific minim necesar : media cifrei de afaceri globale, care vizeaza
activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile, trebuie sa fie de minim: Lot1:226300 lei (113150 lei, pentru IMM-uri)
Lot2:541150 lei(270575 lei, pentru IMM-uri)
Conversia se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR:
2009-1 euro =4, 2373 lei
2010-1 euro =4, 2099 lei
2011-1 euro =4, 2379 lei;
Ofertantii au obligatia depunerii bilantului pe anul 2011.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani. Poate fi insotita de cel putin un document sau max. 3 doc. care sa dem.livr. prod. in val. cumulata de cel puin val est.a celui mai mare contr. subsev. pe lot:
Lot1:113188.5lei fara TVA;
Lot2:270595.8lei fara TVA.
Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate,
pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
Mostre
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)
In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de furnizare, are obligatia de a preciza :
a.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze respectiv indicarea procentajului din total contract de achizitii.
b.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora,
c.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea
acestorad.la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are
obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii,
care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa
la contract, daca sunt prezentate documente in acest sens conform art.11alin7 din HG925/2006e.Subcontractantii vor pune la dispozitie lista resurselor materiale si umane
Informatii privind asociatii (daca este cazul)
Criteriile de calif. ref.la sit. pers. a ofertantului, la cap. de exercit.a activit.
prof. (inreg.), la stand. de asig.a calit. trebuie prez de fiecare asociat in
parte.
Sit.ec.-fin. si cap. teh. si/sau prof. se dem. prin luarea in cons.a res. tuturor memb. asoc..
In cazul in care o asoc.de op. ec. este declarata castigatoare, rel. contr. si
fact. se va face in conform.cu modul in care vor declara asociatii in Ac. de
asoc. prezent la desch. ofert.
In cazul in care ofertantul isi demonstr.cap.teh.si prof. invocand si
sust.acordata, de catre o alta pers., atunci ac, are oblig de a dovedi sust. de
care benef., prin prez unui angaj. ferm al pers. resp, incheiat in forma
autentica , prin care conf. ca va pune la disp.ofert. res. teh. si profes.invocate.
Pers. care asigura sust. fin. nu trebuie sa se afle in sit.prev.la art.180 si art.181 lit a), c1) si d).
Informatii privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent
Informatii privind asigurarea protectiei mediului ? pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului ISO 14001:2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Op. ec. trebuie sa fie inreg.in SEAP, conf.art.38 al.3 din HG925/2006, aut.contr.are obligatia de a invita la licit. el. numai ofertantii care au depus oferte admisibile, licitatia el se va desfasura intr-o runda; pasul minim de licitare 0.25% din valoarea estimata a acordului cadru.Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 41
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2012 13:00
Locul: Enel Distributie Muntenia, Serv. Achizitii, Bucuresti, bd. I. Mihalache, nr. 41-43, corp C, etj. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca in urma desfasurarii licitatiei electronice, pe primul loc se afla doi sau mai multi ofertanti cu aceeasi valoare a propunerii financiare, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua oferta financiara in plic inchis. In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua oferta financiara are pretul cel mai scazut.Operatorul economic a carui oferta financiara prezinta pretul cel mai scazut, va transmite in termen de 2 (doua) zile lucratoare, urmatoarele formulare: F9 si F11, completate cu noile valori.Formularele se vor transmite la sediul Autoritatii Contractante, in original, semnate si stampilate de catre reprezentantul legal al ofertantului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta/data publicarii documentatiei de atribuire in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA, Serviciul Juridic si Afaceri Corporatiste
Adresa postala: Bd Ion Mihalache, nr. 41-43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +40 0212065045, Fax: +40 037287911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2012 17:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer