Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE GARD BORDURAT


Anunt de participare numarul 2835/22.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT
Adresa postala: STR. UNIRII, NR. 2B, Localitatea: Slatina, Cod postal: 0500, Romania, Punct(e) de contact: EMIL-CRISTIAN NICOLAE, Tel.0249/416420, In atentia: D-LUI COJOCARU CRISTOFOR, Email: [email protected], Fax: 0249/416426, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE GARD BORDURAT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAGAZIA SERE, SPATII VERZI, SLATINA, STR. TUDOR VLADIMIRESCU, NR. 169
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE GARD BORDURAT DIN SARMA ZINCATA, DIAM. 5 MM AVAND URMATOARELE DIMENSIUNI (H X L): 500MM X 2500 MM - 6.000 BUC.; 1000MM X 2000MM - 11.000 BUC.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28413100-1 - Imprejmuire cu plasa metalica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
GARD BORDURAT DIN SARMA ZINCATA, DIAM. 5 MM AVAND URMATOARELE DIMENSIUNI (H X L): 500MM X 2500 MM - 6.000 BUC.; 1000MM X 2000MM - 11.000 BUC.
Valoarea estimata fara TVA: 690, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE LA LICITATIE - 5800 LEI, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE- 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII - BUGETUL LOCAL AL MUNICIPIULUI SLATINA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
AU OBLIGATIA DE A-SI LEGALIZA FORMAL ASOCIEREA PRINTR-UN CONTRACT SCRIS SEMNAT DE PARTILE ASOCIATE, CARE VA FI PREZENTAT AUTORITATII CONTRACTANTE INAINTE DE SEMNAREA CONTRACTULUI DE ACHIZITIE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181 DIN O.U.G NR. 34/2006, AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE, CERTIFICAT FISCAL DE LA BUGETUL LOCAL AL MUNICIPIULUI SLATINA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANT CONTABIL LA 30.06.2006, VIZAT DE ORGANELE DE RESORT
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICATE DE CALITATE ALE PRODUSELOR CE FAC OBIECTUL ACHIZITIEI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 750 RON
Conditii si modalitate de plata: TAXA DE DOCUMENTATIE - 50 LEI, TAXA DE PARTICIPARE - 700 LEI; CASIERIA UNITATII - SLATINA, STR. UNIRII, NR. 2B, VIRAMENT - REL TEL. 0249-416420
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2007 17:00
Locul: SEDIUL DIRECTIEI ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT SLATINA, STR. UNIRII, NR. 2B
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
INSTANTA COMPETENTA PENTRU PROCEDURILE DE RECURS: CURTEA DE APEL CRAIOVA, SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR. N. TITULESCU, NR. 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 20188, Romania, Tel.0251/415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
SE DEPUNE LA C.N.S.C. IN TERMEN DE 10 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT SLATINA - COMPARTIMENTUL JURIDIC
Adresa postala: SLATINA, STR. UNIRII, NR. 2 B, Localitatea: SLATINA, Cod postal: 0500, Romania, Tel.0249-416420, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2007 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer