Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Gaz Petrolier Lichefiat - Propan


Anunt de participare numarul 63080/05.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul de Psihiatrie Campulung Moldovenesc
Adresa postala: Str. Trandafirilor Nr. 2, Localitatea: Campulung Moldovenesc, Cod postal: 725100, Romania, Punct(e) de contact: Aurora Rusu Samson, Tel.0230/314431, Email: [email protected], Fax: 0230/314431
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BRM TERMINAL SUCEAVA
Adresa postala: Str. Universitatii Nr. 15-17, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230523587, Email: [email protected], Fax: 0230520099
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Gaz Petrolier Lichefiat - Propan
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante prezentate la Art. 1.1
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 27 luni
Valoarea estimata fara TVA: 435, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 3 contracte subsecvente, I contract subsecvent oct.-dec. 2008, cantitateminima/maxima 18000/25000 litri - 75000 lei; II contract subsecvent ian.-dec. 2009, 50000/60000 litri - 180000 lei, III contract subsecvent ian.-dec. 2010, 50000/60000 litri - 180000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
I contract subsecvent: oct.-dec. 2008, cantitate: minim - 18000 litri, maxim - 25000 litri
II contract subsecvent: ian.-dec. 2009, cantitate: minim - 50000 litri, maxim - 60000 litri
III contract subsecvent: ian.-dec. 2010, cantitate: minim - 50000 litri, maxim - 60000 litri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23211100-0 - Propan lichefiat (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie Propan (GPL) - acord-cadru pentru 27 luni: 3 contracte subsecvente, astfel:
I contract subsecvent: oct.-dec. 2008, cantitate: minim - 18000 litri, maxim - 25000 litri
II contract subsecvent: ian.-dec. 2009, cantitate: minim - 50000 litri, maxim - 60000 litri
III contract subsecvent: ian.-dec. 2010, cantitate: minim - 50000 litri, maxim - 60000 litri
Valoarea estimata fara TVA: 435, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 1.000 lei, Garantie de buna executie 5% din valoarea de atribuire fara TVA a primului contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - in original
Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 181 din OUG 34/2006 - in original
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale de stat eliberat de catre DGFP - in original, in termen de valabilitate
Certificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului - in original, in termen de valabilitate
Pentru operatorii economici straini se vor prezenta in locul certificatului eliberat de catre DGFP si ORC documente edificatoare din tara de rezidenta in copie legalizata insotite de traducerea autorizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri - in original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare ISCIR a ofertantului - in copie
Autorizare a mijlocului de transport pentru transport substante periculoase - in copie
Personal angajat autorizat ISCIR - in copie
Autorizare de livrare din partea producatorului/importatorului - in copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o etapa finala de Licitatie electronica - 1 singura runda cu durata de 24 ore
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: Casierie - Suceava, Str. Universitatii Nr. 15-17, Cod postal 720229 sau cu OP in cont RO19RNCB0234000991800001 deschis la BCR Suceava CIF 1562694
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2008 10:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante mentionat la Art. 1.1.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea ofertantilor. Persoane imputernicite din partea Autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Ofertantul are obligatia de a instala recipiente proprii, de a executa racordurile la instalatia existenta, de a intocmi PT si de a obtine autorizatia de functionare pentru instalatie si de a asigura service si intretinere a instalatiei pe toata durata contractului. Toate costurile aferente vor fi incluse in pretul ofertat per litru de combustibil GPL. Instalarea recipientelor se va face in termen de maxim 30 zile de la semnarea Acordului cadru si a primului Contract subsecvent.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, Nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230215383, Email: [email protected], Fax: 0230215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta despre documentul pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Achizitii publice - Spitalul de Psihiatrie C-lung Moldovenesc
Adresa postala: Str. Trandafirilor Nr. 2, Localitatea: Campulung Moldovenesc, Cod postal: 725100, Romania, Tel.0788650253, Email: [email protected], Fax: 0230314431
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2008 17:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer